דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תבחרו מגן לסמארטפון? 

מאת    [ 23/07/2015 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 3072 פעמים ]

הטלפונים החכמים תפסו מקום ניכר בחיינו, ואיתם באו האביזרים למיניהם. רק תחשבו שעוד לפני פחות מעשור לא הכרנו את המושג "סמארטפון" ולא תיארנו לעצמנו שעוד מעט יהיה לכל אחד מאיתנו לפחות אחד. הסמארטפונים מאפשרים לנו לבצע פעולות מתקדמות כגון גלישה באינטרנט וכן הלאה, ובניגוד לטלפונים סלולאריים של פעם, עולים הרבה יותר. אם קניתם טלפון חכם בשווי כמה אלפי שקלים, לא תרצו לשמור עליו היטב? ברור כאור שכן, וממש לא משנה אם מדובר בסמארטפון של סמסונג, אייפל או כל חברה אחרת. אפילו על טלפון יחסית זול של יצרנית סינית כדוגמת קסיומי עדיין חבל. כאן באים המגנים לעזור לנו. בואו נתבונן מקרוב בסוגים שונים של מגן לסמארטפון שיש לשוק להציע היום.

מגן לסמארטפון מפלסטיק – אלה סוגי המגנים הנפוצים והזולים ביותר. מדוב לרוב במשהו יחסית זול וחסכוני לכיס. מגן לסמארטפון מפלסטיק מגיע בדרך כלל במגוון צבעים וסגנונות, כאשר היכולת שלו להגן על הנייד מפני נזק חיצוני היא די בסיסית אך עדיין סבירה. יתרון של מגן לסמארטפון מפלסטיק הוא מחירו הנמוך והמימדים הקטנים שלו – מרבית המגנים מסוג זה באים בעיצוב דק ונוח לאחיזה.

מגן לסמארטפון מגומי – יש לציין כי לעיתים משתמשים גם בחומר שנקרא TPU – חומר דומה בתכונותיו לגומי אך בפועל מדובר בסוג של סיליקון. מגן כזה ישמור על החבר הנייד שלכם בצורה טובה, אמנם הכל יחסי ובכל זאת לא מומלץ להפיל את הטלפון. יתרון גדול של מגן לסמארטפון מגומי או מסיליקון הוא נוחות האחיזה – בשל התכונות הטבעיות של החומר, מגן סמארטפון כזה יושב טוב ביד ולא מחליק ממשטחים למיניהם. שימו לב שבין אם מדובר במגן לסמארטפון מגומי או מפלסטיק, מומלץ להצטייד גם במגן מסך (הסרט השקוף ששמים על המסך). כך תוודאו שמסך הטלפון גם ממוגן מפני שריטות ונפילות קטנות.

מגן לסמארטפון עשוי חומר מחוזק – מגנים אלה עשויים מפלסטיק מחוזק רב-שכבתי או לחילופין מאלומיניום. זהו מגן לסמארטפון בטוח ביותר – דגמים מסוימים אף מבטיחים שלא ייגרם נזק לנייד גם אם ייפול מחלון של קומה ראשונה. מגן לסמארטפון מסוג זה הוא אביזר מומלץ לכל מי שאוהב לטייל או לעסוק בספורט אתגרי ורוצה שהנייד יהיה מוגן כמה שיותר מפני זעזועים, מכות, שריטות ונפילות. מגן לסמארטפון מחומר מחוזק הוא לא הפתרון המושלם לחיי היומיום בעיקר בעקבות המימדים שלו – המגינים האלה הם גדולים וכבדים, ממש לא משהו שתרצו להיסחב איתו בכיס במשך יום שלם. לא מעט מגנים מסוג זה לא מצריכים מגן מסך כי הם כבר מצוידים באחד. מגן לסמארטפון מאלומיניום אמנם יכול לשמש גם כאביזר מסוגנן – חברות מסוימות, לדוגמא החברה Damda, מייצרות מגנים מאד מסוגננים דווקא מאלומיניום, ומצליחות לשמור על פשרה בין נוחות השימוש, יופי ואמינות.

לצד מגן לסמארטפון, קיימים עוד אינספור אביזרים אחרים. אחד מהם הוא סוללות גיבוי חיצוניות – אביזר נורא שימושי בימינו, אם ניקח בחשבון שאנחנו בקושי עוזבים את הנייד בשקט במשך היום. גם כאן באים המגנים לעזור – יותר ויותר אנשים רוכשים מגן לסמארטפון משולב עם סוללת גיבוי. מגן כזה משמש גם כמקור חשמל נוסף במהלך היום וגם כמגן לכל דבר, והחיסרון היחיד שלו הוא המשקל: לרוב נוטה מגן לסמארטפון מסוג זה להיות כבד יותר ממגנים אחרים בשל הסוללה המובנת.

זיפי היא פלטפורמה שמציעה למשתמשים לרכוש בצורה נוחה מוצרים מחו"ל. כאן תוכלו להזמין מוצרים ישירות מאתרים כמו: Ebay, Amazon, Walmart וכו'.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב