דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נמל התעופה עובדה כשער לאילת או גלגל הצלה למלונות סיני הסובלים מתפוסה נמוכה בעקבות שרשרת אירועי הטרור בחצי האי 

מאת    [ 16/07/2015 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2168 פעמים ]

 

אנשי התיירות האילתים, נהגי המוניות, חברות היסעים, האטרקציות הרבות, מורי הדרך האילתים מפעילי הטיולים ובמיוחד המלונאים של עיר הנופש הדרומית מצפים לבואם של עשרות אלפי תיירים באמצעות טיסות ה LOW COST- לנמל התעופה אילת שמתוכננות מסתיו 2015 אל תוך החורף של שנת 2016.

חברת התעופה GERMANIA AIRLINE  הכריזה על שתי טיסות שבועיות בקו המחבר את אילת (באמצעות נמל התעופה עובדה) עם העיר Düsseldorf 

חברת התעופה RYANAIR  הגדולה שבחברות ה LOW COST באירופה הכריזה אף היא על 6 טיסות שבועיות לאילת, מהיעדים הבאים: BUDAPEST, KRAKOW  ו- Kaunas במתווה של שתי טיסות שבועיות בין אילת ליעדים הללו.

מאחר  ומדובר בטיסות LOW COST  סדירות ולא בטיסות CHARTER  של מארגנים כאלו או אחרים כפי שהיה נהוג בעבר, הרי שתנועת התיירות שאמורה להגיע לאילת באמצעות טיסות אלו הינה תנועה של תיירות בודדים מגוונת ביותר.

לטובת תיירות מסוג זה קיים צורך ממשי בבניית חבילות במתווה של LOW COST ISRAEL LAND PACKAGES הכוללות בתוכן הסעות מנמל התעופה עובדה, לינה בבתי מלון בעלי רמת מחיר סבירה, טיולים ופעילויות.

מיקומו הגאוגרפי של נמל התעופה עובדה מהווה אפשרות של ממש לבניית MIDDLE EAST TOUR PACKAGE  , חבילות הכוללות לא רק את אילת אלא גם לינה ו/או טיולים למדינות סמוכות – סיור בפטרה עם לינה בעיר עקבה לחוף הים האדום, סיור בן יומיים-שלושה לקהיר מגבול טאבה עם אפשרות לינה בבתי המלון שבשארם אל שייח או טאבה וכמובן חבילות ייחודיות הכוללות לינה קצרה באילת תוך הנאה מחוף הים, המצפה התת ימי, ריף הדולפינים ושאר אתריה והמשך בילוי בתל אביב או בירושלים וביתר חלקי הארץ.

שילוב של לינה בבתי מלון ברמת תיירות (3* או דומים), העברות וטיולי יום עשויה להוות חבילת נופש מקורית וכדאית לתנועת התיירות האמורה לפקוד את ישראל תוך שימוש בטיסות ה LOW COST בחורף הקרב ובא.

טיסות LOW COST אלו מסובסדות על ידי משרד התיירות הישראלי והתאחדות מלונות אילת. למרות זאת, זיהו אנשי תיירות ממצרים ומירדן הזדמנות של ממש בקיום קווי תעופה אלו להעלאת תפוסת המלונות דווקא מעבר לגבול, לא מעט בקשות של מארגני תיירות מצרים, ירדנים ואירופאים מגיעות לחברות ההסעות הישראליות וכן לחברות תיירות מקומיות, מהות הפניות אחת היא - ארגון העברות לאותם תיירים שממשלת ישראל משתתתפת בעלות הבאתם למדינות השכנות. 

תיירות אזורית הינה מגמה ברוכה, אך היא חייבת להתבצע בכבוד הדדי ובמתווה של WIN WIN ולרווחת תעשיית התיירות של מדינת ישראל (הגורם המממן) בראש ובראשונה

מנכ"ל חברת אהלן אולימפוס  חברת תיירות נכנסת מובילה, שרות מיוחד לדוברי ספרדית, תיירות פרימיום, חבר בלשכת מארגני תיירות נכנסת בישראל ובעל ניסיון עשיר בתכנון וביצוע טיולי איכות 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב