דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פוליש לרצפה 

מאת    [ 16/07/2015 ]

מילים במאמר: 601   [ נצפה 1409 פעמים ]

 

 

 

 

 

 

 

כולם נתקלים בזה בשלב כזה או אחר – הריצוף המושלם שבחרנו לבית דוהה, הכתמים מצטברים, החלו לבצבץ להם שברים וסדקים ואנו פולטים אנחת רווחה כי הרי אי אפשר להימנע משיפוץ הרצפה באופן יסודי. אכן זה המצב? חברת פוליש כאן עבורכם ולה בשורה – לא תמיד חייבים להחליף את כל הריצוף במקרה של שחיקה, במיוחד כשלרשותכם עומד שירות שנקרא פוליש לרצפה! אם אין אני לי מי לי או חברה מקצועית?
אנשים רבים תוהים ושואלים את עצמם – מדוע לי להזמין פוליש לרצפה כאשר אני יכול לבצע ניקוי יסודי, או לחלופין מדוע להזמין את שירותיה של חברה מקצועית כאשר אני יכול לשכור מכונת פוליש ולבצע פוליש לרצפה באופן עצמאי. מחשבה שכזו יש בה טעות מיסודה היות ובראש ובראשונה, ניקיון יסודי אינו משתווה כלל וכלל לפוליש, היות ופוליש לרצפה נעשה על ידי ציוד מיוחד וכן חומרים ייעודיים אשר מטרתם - להחזיר למרצפות את הברק הטבעי. שנית, עד כמה שאתם סומכים על היכולות שלכם, מוטב הפעם שלא לחסוך ולהשקיע בחברה מקצועית היות ורק לחברה כמו פוליש אבן הברק ישנו ניסיון רב שנים בתחום הפוליש, ועל כן יודעת להתאים את סוג הפוליש למרצפות באופן מושלם וכך למנוע נזקים לא רצויים. מתי פוליש?
אומנם פוליש לרצפה הוא הפתרון המושלם לאנשים שעוברים לבית חדש, או לחלופין, לכאלו אשר זה עתה סיימו תהליך של שיפוץ כללי. אולם לא רק, מכיוון שפוליש לרצפה יכול לשמש כתחזוקה אחת לתקופה שמטרתה לשמר את הריצוף שלכם במראהו המקורי. כיום לא צריך לחכות לאירועים מיוחדים על מנת לבצע פוליש לרצפה, השירות זמין לכל סוגי האנשים והמחירים – שווים לכל כיס. לכן כל שעליכם לעשות הוא להרים את הטלפון ולהתקשר לחברת פוליש מקצועית ולהזמין פוליש לרצפה איכותי ומקצועי. אז אילו סוגי פוליש לרצפה קיימים?
ישנם שלושה סוגים של פוליש לרצפה, שניים מהם מיועדים בעיקר לבתים והשלישי מיועד לארגונים, מוסדות ועסקים.


    • פוליש ווקס – הפוליש לרצפה הוותיק בחבורה. הפוליש הנ"ל הוא הפוליש הסטנדרטי ואפשר לומר גם הפשוט מכולם ולכן הוא גם הכי משתלם מבחינה כלכלית. יתרונותיו הם שהוא מעניק לרצפה ברק בעזרתו של קרצוף מסיבי ומשווה לה מראה חלק, מבריק ויוקרתי. אך מחירו הנמוך יחסית בא לידי ביטוי בחסרונותיו והם - שהוא אינו שורד לאורך זמן רב ומה גם שהוא קצת מחליק.
    • פוליש קריסטל – פוליש קריסטל הוא הפוליש הכי פופולרי וגם הוא מעניק לרצפה מראה חלק ומבריק. תהליך הפוליש נקרא מגנזיום ובמהלכו החומרים מוחדרים אל תוך הרצפה כאשר המטרה העיקרית היא העלמת הסדקים והכתמים וכן שמירה על המראה החיוני ומלא הברק לאורך שנים והוא גם עמיד בפני החלקה.
    • פוליש אקרילי – פוליש אקרילי הוא בעל הקרצוף המסיבי מכולם ולכן לרוב נעשה בו שימוש בתעשייה ובעיקר במקומות בהם תנועה ערה של אנשים והרצפה מועדת לשחיקה. הפוליש מתבצע בשני שלבים, האחד קרצוף הרצפה והשני מריחת שכבת איטום להגנה מרבית.


אם כך שהמבחר כל כך רחב איך נדע כיצד לבחור בפוליש המתאים?
במקרה זה הבחירה היא פשוטה מכיוון שאינכם צריכים לעשות אותה לבדכם, אלא להתייעץ בחברה מקצועית המתמחה בפוליש לרצפה.  לנו ניסיון של למעלה מ – 20 שנה בתחום ועל כן אנו יודעים איזה סוג של פוליש להתאים לרצפה שלכם באופן טבעי. בעזרת ידע וניסיון תוכלו להימנע מנזקים מהם אין דרך חזרה ולשמור על הרצפה שלכם, מבריקה וחדשה בדיוק כמו ביום ההתקנה. על מנת לספק לכם שירות פוליש לרצפה איכותי ומקצועי, בחברתנו  לא בוחלים באמצעים ומחזיקים את טובי החומרים וכן את הציוד המתקדם ביותר, כאשר כל התהליך מתבצע במהירות וביעילות רבה ותוך מתן דגש על יחס אישי ואדיב. רק כך אנו יכולים להבטיח שהתוצאה הסופית תהיה לשביעות רצונכם בכל המובנים. אז למה אתם מחכים? בשביל פוליש לרצפה לא צריך אירועים מיוחדים, כל שעליכם לעשות הוא פשוט ליצור קשר , לשמוע על המבצעים המיוחדים שמחכים רק לכם וליהנות מפוליש לרצפה איכותי, משתלם ומקצועי.

  פוליש אבן הברקת חברת ניקיון ופוליש מקצועית וותיקה . מומחית בכל סוגי הניקיון והפוליש פוליש קריסטל ופוליש ווקס לרצפה, ליטוש שיש וליטוש אבן, ניקיון בתים אחרי שיפוץ/בניה, הסרת שטיחים מקיר לקיר, ליטוש דק ועוד? פוליש אבן הברקת פתרון מבריק!!! 0523751635




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב