דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל הסיבות לשתיית מיץ עשב חיטה 

מאת    [ 15/07/2015 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 3447 פעמים ]

מיץ עשב חיטה הוא צורתו הנוזלית של עשב החיטה. עשב חיטה הוא עשב שמכיל יתרונות בריאותיים רבים וערכים תזונתיים גבוהים של כלורופיל, שמצוין לגוף. הדרך הכי מומלצת לשתות עשב חיטה הוא על ידי גריסתו במסחטה למיץ עשב חיטה. אפשר לחילופין גם לרכוש אבקה של עשב חיטה ולערבב אותה עם מים פושרים, כמו מעיין רכז עשב חיטה ולחסוך את הגידול הביתי של עשב חיטה והגריסה שלו.

הסיבות למה מומלץ לשתות מיץ עשב חיטה


    • מיץ עשב חיטה מכיל המון כלורופיל, חומר שהוא טוב מאוד לגוף שלנו. כלורופיל עוזר לזרימת הדם בגוף ולחיוניות של האיברים שלנו. במקום לאכול המון ירקות ירוקים אפשר לשתות מיץ עשב חיטה. בגלל שמיץ עשב חיטה מכיל עד 70% כלורופיל, מיץ עשב חיטה מכיל הרבה תחמוצות של פיגמנט המשתלב עם חלבון ליצירת המוגלובין, חומר שעוזר לגם בגוף. מיץ עשב חיטה מכיל כלורופיל גולמי (בניגוד לטהור) ויכול להילקח בבליעה ללא תופעות לוואי.
    • מיץ עשב חיטה מסייע לגוף לשמור על חיידקים בריאותיים, במיוחד בקיבה, ולפתח חיידקים ידידותיים שמסייעים לתהליך האיכול ועוד.
    • מיץ עשב חיטה נמצא כמכיל מעל 100 מינרלים טובים לגוף. במקום לאכול כל מני ירקות שונים בתזונה אפשר לשתות מיץ עשב חיטה ולקבל את כל המינרלים הנהדרים האלו.
    • ההשפעה המרגיעה של כלורופיל מועילה לטיפול במחלות עור שונות. עשב חיטה מסייע לשכבות העור הראשוניות כך שאם אתם סובלים ממחלות עור שונות, שתייה קבועה של עשב חיטה יכול בהחלט לשפר לכם את המצב. הרבה חולים במחלות עור שונות העידו במחקרים על השתפרות במצב הקיים לאחר כמה חודשים של שתיית מיץ עשב חיטה על בסיס יומי.
    • רופאים מצאו ששתייה של מיץ עשב חיטה, עקב הכלורופיל הרב בו, מסייע לבעיות בסינוסים ועוזר לייבוש ולחימה בגוש באף. שתייה קבועה של מיץ עשב חיטה בחורף מסייעת ללחימה בהצטננות.  
    • כלורופיל מנטרל רעלים בגוף ועוזר לטיהור הגוף. חוץ מזה שעשב חיטה הוא בעל ערכים תזונתיים רבים שהופכים אותו לאחד למזון על הוא גם מסייע לגוף בניקוי רעלים. הרבה מזונות על נפלאים עוזרים לגוף לקבל ערכים תזונתיים אך לא הרבה מזונות על עוזרים לגוף גם להיפטר מרעלים ו"אשפה" בגוף.
    • מחקרים רבים המליצו על שתיית מיץ עשב חיטה לשימושים הקליניים הבאים: טיפול בריחות גוף לא נעימים, לנטרל זיהומי סטרפטוקוקוס, לרפא הפצעים, לרפא סינוסיטיס כרוני, להתגבר על דלקת כרונית באוזן הפנימית, להפחית דלקות ולרפא כיבים ברגליים, לחסל בעיות סרעפת והתפרצויות גלד אחרות בקיבה, לרפא פצעים בפי הטבעת, לטפל בדלקות של צוואר הרחם בהצלחה ולהיפטר מזיהומים באזורים רבים בגוף.

עשב החיטה מכיל כמות גבוהה של חמצן, כמו בכל הצמחים הירוקים המכילים כלורופיל. זה מועיל, כי המוח וכל רקמות הגוף מקבלים יותר חמצן דרך מיץ עשב החיטה ומתפקדים ברמה אופטימלית יותר עקב הגידול ברמת החמצן בגוף שמתקבל מהשתייה של עשב החיטה.

ערן רגב,
תזונה בריאה - מזון על




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב