דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימר בצפון עבור המשפחה שלך 

מאת    [ 15/07/2015 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 15176 פעמים ]

אם אתם זוג הורים שמחפשים לקחת את הילדים לחופשה משפחתית אתם בטח מתלבטים בין חופשה בארץ לחופשה בחו"ל. נכון שהטרנד האחרון הוא לקחת איזה דיל משפחתית במלון הכול כלול ופשוט לנוח בתוך המלון, אך האם זה באמת החופשה הכי נכונה למשפחה שלכם.

האמת היא, ואתם בטח כבר יודעים את זה, שאין כמו חופשה משפחתית כאן בארץ בחיק הטבע. אתם יכולים לקחת חופשה של צימר בצפון למשפחות. חופשה כזאת היא חופשה שבה אתם מוצאים צימר שמותאם למשפחות באזור הצפון, ישנם כמה מקומות מצוינים למשפחות כמו אזור כפר תבור, אזור שרונה, אזור הכנרת, טבריה ואזורי הישובים של החרמון. אתם מבלים שם סוף שבוע ואפילו יותר והולכים לכל האטרקציות הקיימות למשפחות באזור הצפון.

למה לקחת חופשה משפחתית בצימר בצפון?

צימרים למשפחות בצפון מציעים למשפחה שלכם את האופציה ללון במקום מסודר ומותאם לחופשה משפחתית בגלל מספר יתרונות שלינה בצימר בצפון מעניקה.

1. לינה בצימר בצפון למשפחות היא לינה שמתאימה למשפחות. יש הרבה מלונות שבהם אין הפרדה בין חדר הילדים לחדר ההורים, הרבה פעמים הכול בחדר אחד גדול. לעומת זאת צימר בצפון למשפחות בנוי כך שלהורים יהיה חדר משלהם ולילדים חדר משלהם. זה עושה את הכול הרבה יותר נוח ודומה מאוד לבית.

2. צימרים בצפון למשפחות ממוקמים באזור הצפון היפיפה. אתם יכולים ליהנות מהנופים המרהיבים של אזור הצפון ובעצם להכיר מחדש את הארץ. אפשר לעשות טיולים עם המשפחה באזורים מומלצים באזור הצפון ופשוט להיות בחיק הטבע כל היום. אין דבר הפלא יותר מלהסתובב בחיק הטבע של ארץ ישראל, הרבה יותר טוב מחופשה בחו"ל לפי דעתנו.

3. צימרים בצפון למשפחות באים עם בריכה גדולה. התחרות הקיימת בשוק התיירות בצפון הכריחה כמעט את כל בעלי הצימרים בצפון להתקין בריכה גדולה בכדי למשוך משפחות אליהם. כך שאם אתם שוכרים צימר, הילדים יקבלו בונוס מדהים בגין בריכה גדולה שהם יכולים לשחק ולהשתעשע בה. עם זאת נציין שחשוב לשמור על בטיחות הילדים ליד הבריכה.

4. חופשה בארץ עם לינה בצימר יותר זולה מחופשה בחו"ל. לא משנה איזה דיל תמצאו, הוא אף פעם לא יהיה יותר זול מלינה פה בארץ בצימר. אתם חוסכים עלויות טיסה גבוהות ועלויות מחייה גבוהות במהלך הטיסה. חופה עם צימר בצפון למשפחות היא חופשה שמתאימה לכיס של כל משפחה בלי בעיות.

5. בנוסף למחיר יש כמובן את עניין הנוחות. בלי טרטורים של טיסה, לינה במקום זר והמון בלאגן של נסיעות ארוכות. כל זה מאוד מתיש שאתם לבד, על אחת כמה וכמה עם ילדים קטנים. שלוקחים חופשה בצימר יש נסיעה קצרה וזהו. אתם בישראל אתם בצימר ותמיד עם יש בעיה אתם קרובים לחזור הביתה. מבחינת נוחות זה הרבה יותר נוח מטיסה לחו"ל

צימר בר בכפר שבמושב שרונה,
אירוח כפרי ופסטורלי.
אתר הבית: www.bar-bakfar.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב