דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור קבוע כתרופה להתקרחות 

מאת    [ 15/07/2015 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2694 פעמים ]

כמה גברים אתם מכירים שסובלים מהתקרחות? אנחנו מניחים שהרבה. התקרחות היא בעיה ניכרת בקרב גברים בישראל ועם השנים הממוצע גילאים רק הולך ויורד. אנו רואים יותר ויותר גברים שסובלים מהתקרחות בגילאים צעירים יותר. הסובלים מהתקרחות בדרך נראים מבוגרים יותר לגילם והביטחון העצמי שלהם נמוך.

כל הגברים המקריחים בהסכמה כללית שהתקרחות היא מטרד, אך הם לעתים רחוקות מסכימים על מה יותר גרוע, התקרחות חלקית, כמו למשל קו שיער נושר או התקרחות מלאה על רוב הראש. מצב אחד קו שיער נסוג הוא לא התקרחות מלאה אך הוא גורם למראה מבוגר מאוד, אך התקרחות מלאה מכריחה את הגבר ללכת הוא מגולח לגמרי או להיראות עוד יותר מבוגר. אם תשאלו את כל הגברים, הם תמיד יעדיפו מראה שיער קצר קבוע ומלא מאשר איזה צורה של התקרחות.

מהם הפתרונות המוכרים להתקרחות?


    • משחות נגד התקרחות – יש כל מני מוצרי שיער או משחות למיניהם נגד התקרחות שטוענים שאם נשתמש בהם על בסיס יומי הם יעודדו את בסיס השיער באזורים בהם כבר לא גדל שיער לצמוח מחדש. המשחות הללו לא מבטיחות תוצאות וברוב המקרים לא מביאות לתוצאות מספקות.
    • השתלת שיער – פתרון מאוד פולשני לבעיית ההתקרחות. בתהליך זה לוקחים שיער ממקומות אחרים בגוף ומשתילים אותם באזורי הראש הדלילים. זהו תהליך מאוד כואב ושהרבה פעמים לא עובד כי האזורים בראש דוחים את ההשתלה. בנוסף, זה לא באמת נראה טבעי לחלוטין.

פתרון להתקרחות עם איפור קבוע בשיטת השערה

פתרון מצוין לבעיית ההתקרחות הוא איפור קבוע בשיטת השערה. מדובר פה על טיפול שמשנה את מראה הקרקפת על ידי פיגמנטים טבעיים שמיושמים ברמת אפידרמיס (שכבת העור הראשונית) של הקרקפת בסיוע של מומחה שסיים קורס איפור קבוע. המטרה של תהליך זה הוא לשכפל את המראה הטבעי של זקיקי שיער אמיתיים (או גדילים באזור מסוים - תלוי במידת נשירת השיער והמראה הרצוי). שיטת איפור קבוע בשיטת השערה נחשבת לטיפול הטוב ביותר להתקרחות הזמין בעולם כיום. רק באמצעות פיגמנטים טבעיים קבועים ניתן לקבל שוב את המראה של שיער שאינו מקריח. המראה נראה כאילו יש לכם שיער מלא אך החלטתם ללכת על תספורת גלח קצרה מאוד. המראה הזה גם נראה גברי מאוד וגם מתאים להמון גברים. אנו רואים היום מפורסמים רבים, כמו איציק זוהר למשל, שמשתמשים באיפור קבוע בשיטת השערה להתמודד עם ההתקרחות שלהם.

במקום להסתבך עם כל מני תרופות פלא שלא עוזרות אפשר לבצע איפור קבוע מקצועי ולקבל מראה לא מקריח, קבוע ולאורך זמן רב. התהליך יחסית פשוט ולא כואב ואפשר תוך מספר מפגשים לקבל מראה צעיר יותר ומושך הרבה יותר. רק נציין שאיפור קבוע בשיטת השערה חייב להתבצע במקום מורשה על ידי אדם מורשה בעל ניסיון.

הכותב הנו בעל ניסיון עשיר של 10 שנים בתחום האיפור והפקות האופנה והטלוויזיה.
איציק צורי הנו מדריך קורס איפור בצפון ובעלי קומפלקס הלימודים למקצועות היופי - איציק צורי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב