דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על לוס אנג'לס בכמה מילים 

מאת    [ 01/07/2015 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 16753 פעמים ]

העיר לוס אנג'לס טומנת בחובה הפתעות לרוב, אחת הערים החשובות שקיימות היום ו "חובה" לכל מטייל בארה"ב. שטחה עצום לכן תצטרכו להשתנע ברכב. לוס אנג'לס מחולקת למספר כרכים שחלקם/ אזורים שחלקם בכלל תחת הקטגוריה של עיר. העיר שוכנת על החוף ונושקת לאוקינוס הפסיפיק. אחד מהחופים הידועים והחשובים בלוס אנג'לס, למען האמת מהידועים בעולם הוא וניס ביץ', חוויה לכל מטייל. 

וניס ביץ' מרכז סביבו ובו אחוז גבוה מאוד של, איך נקרא לזה, אנשים מוזרים. אתם תתקלו ביצורים שבאמת קשה למצוא בריכוז שכזה. חלקם אגב מאוד מוכשרים, הן שכלית, מוזיקלית, פיזית, רעיונות. הם פשוט בחרו לחיות על הקצה, בחרו לחיות לפי הדרך שלהם בלבד ללא גבולת. רצועת וניס ביץ מתחלקת לחוף יחפיפה ולטייל, על הטייל תמצאו, מסעדות, חנויות ומלונות לרוב. 

צפונית לשם שוכנת סנטה מוניקה ומזרחית משם בברלי הילס, אליה ניתן להגיע ע"י שדרות סנטה מוניקה. טוב, בברלי הילס היא גם סוג של פרבר/עיר והשם שלה הולך לפניה כאחד מהמקומות היוקרתיים בעולם. שם תראו רכבים יוקרתיים, אנשים יפים עם בגדי מעצבים, מסעדות יוקרתיות ורודיו דרייב אחד ששם מתרכז הדובדבן של כל הנ"ל. צפונית לשם וכמעט מקביל לשדרות סנטה מוניקה ישנה דרך חשובה שרצוי לבקר בה, זו  Sunset Boulevard נקודה מסוימת בה, Sunset Strip שם מתרכזים מועדונים, מועדוני הופעות חשובים כמו וויסקי א-גו-גו ו The Viper ועוד רבים. מסאנסט עלו להקות רבות, הדלתות ( למרות שאת דרכם החלו בוניס ביץ' ), אליס קופר, צ'ילי פפרס ועוד.  

אתנחתא קלה - מלונות בלוס אנג'לס. לוס אנג'לס מאפשרת לכם חווית לינה מגוונות, אם תרצו את המלון ביוקרתי בלוס אנג'לס אז יש לכם, פשוט לכן בעקבות בברלי הילס, רודיו דרייב. אם אתם צעירים ואתם רוצים קצת חוויה יותר הרפתקנית, מצאו לכם בתי מלון בוניס ביץ'. להרגיש כוכבים ? מצאו לכם מלון בהוליווד. תוכלו למצוא מלונות בלוס אנג'לס כמו בסרטים, שני כוכבים, שלושה, ארבעה וחמישה כוכבים בלוס אנג'לס. פשוט הקליקו על הקישור המלווה.

מזרחה מבברלי הילס נמצאת ווסט הוליווד לשם מתנקז הסאנסט, שכונה ברובה צבעונית עם הרבה אקשן, מזרחה משם כמובן הוליווד הידועה. שם הקסם קורה, שם החלטות מתבצעות, שם האולפנים הידועים שאותם אנו רואים בסרטים. שם נמצאת Holywood Boulevard ושם נמצאת Holywood Walk of Fame, היכן ששחקנים, במאים, מפיקים ועוד אמנים מהז'אנר מטביעים את חותמם בצורה של ידיים ורגליים. לכו לחפש את השחקן האהוב עליכם, הוא היה שם, היכן שאתם עומדים בזמן אחר כאשר אבק כוכבים מאחוריו ועתיד מזהיר ויוקרתי לפניו. אבל גם אתם תהיו שם. 

דרומית מזרחית ממוקם בגאון דאונטאון לוס אנג'לס, המרכז בכלכלי של העיר, עם גורדי שחקים, ברים, חליפות. האזור לא מבייש את דאונטאון או מידטאון של מנהטן. כאמור לוס אנג'לס טומנת בחובה עוד הרבה הפתעות שכדאי לבודוק ולחקור. העיר מובילה בהרבה תחומים, אופנה, מוזיקה, אמנות, ארכיטקטורה, חופים, אנשים וכו וכו. המאמר הזה קצר ומכיל אינפורמציה ממש על קצה המזלג לגבי העיר הנפלאה הזו לוס אנג'לס, אז אם אתם בארה"ב עשו לעצמכם טובה, הגיעו ותהנו, ואל תשכחו לאכול טאקו.

דניאל רייכר


cityoflosangeles.co.il


ctolosangeles@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב