דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להפיק הזמנות חתונה מרהיבות ולחסוך אלפי שקלים 

מאת    [ 30/06/2015 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2606 פעמים ]

כללי אצבע בניהול כספי החתונה

כדאי להתחיל לתכנן אירוע חתונה לפחות חצי שנה טרם האירוע. הסיבה לכך, היא כי סגירת עסקאות עם ספקים עלול להיות תהליך ארוך ובעל מספר מפגשים. תכנון פרויקט החתונה פעמים רבות נוחת על צד אחד (חתן או כלה) מפאת סיבות ואילוצים רבים, מה שמקשה ומאריך עוד יותר את תהליך תכנון החתונה.  אירוע חתונה הוא עסק יקר, ויש להשקיע משאבים כלכליים רבים (אך לא רק) לארגון החתונה. לכן חשוב ביותר לתכנן את תקציב החתונה באופן הנכון ביותר לפני שמתחילים לשלם עבור שירותים שונים. תכנון התקציב מתבצע על ידי קביעת תקציב לחתונה, סקר שוק, איסוף הצעות מחיר, השוואת מחירים של שירותים זהים והערך הנוסף שלהם, חישוב מדויק ככל הניתן של כמות המוזמנים באירוע, הערכה כללית לסך ההוצאות, ולבסוף כדאי גם לחשב את ההוצאות לעומת ה"הכנסות" הצפויות מאירוע חתונה כדי לראות האם אתם עומדים בתקציב שהגדרתם או לא, ולאיזה מצב כלכלי אתם צפויים להיקלע בתום אירוע חתונה .

הזמנות חתונה אונליין - חיסכון של אלפי שקלים

לרוב, בעלי השמחה חורגים מתקציב החתונה שהגדירו מראש, ונקלעים למצב כלכלי קשה.  ניתן להימנע ממצב זה על ידי חישוב מדויק ככל האפשר של עלות החתונה והשתדלות להיצמד לגובה הסכום שהגדרתם. אם ברצונכם להפחית ככל האפשר את עלויות החתונה, כדאי לנסות להשיג הנחות וחבילות מוצרים במחיר משתלם במיוחד. אחת הדוגמאות הבולטות לחיסכון כספי משמעותי, היא הפקת הזמנות לחתונה באונליין. מחיר הזמנות לחתונה יכול לנוע משקל אחד עד ל- 10 שקלים פר הזמנה, ולעתים אף מעבר לכך. כלומר, ניתן לחסוך עד אלפי שקלים רק בהזמנות לחתונה! לא כמו בעבר, היום ניתן להפיק הזמנות חתונה מרהיבות במהירות ובמחיר נמוך. כך גם, אם אתם סובלים מחוסר זמן ולו"ז צפוף בשל הכנות לחתונה במקביל לעבודה הסדירה שלכם, עיצוב הזמנת חתונה אונליין יכול לפתור את סוגיית הזמן אצלכם.

עיצוב הזמנות לחתונה אונליין

עיצוב הזמנות לחתונה באמצעות מערכת אינטרנטית ידידותית מאפשרת להפיק הזמנות מעוצבות בצורה מקצועית במספר דקות בלבד, וזאת תוך חיסכון עצום בכספכם. תבניות עיצוב גרפיות המוצעות לבחירת הגולש באונליין, נוצרו על ידי מעצבים גרפיים מקצועיים אשר שמו להם למטרה לייצר תבניות גרפיות מקצועיות, תוך התייחסות לטעמים שונים של לקוחות והתאמת ההזמנות לסוגי אירועים שונים. זה מאפשר לכל פרט למצוא את העיצוב הקרוב ביותר לליבו והמתאים ביותר לאופי האירוע שלו.

אם תעשו סקר שוק, תעקבו אחר ההוצאות שלכם,  תחקרו את הספקים על כל העלויות, תשיגו מוצרי חתונה במחירים מיוחדים (מבצעים וחבילות למשל), תשתמשו בכספי החתונה שלכם בתבונה וזהירות, תוכלו להפיק חתונה קסומה במחיר מעולה.

Print2go הינו בית דפוס דיגיטלי המתמחה בדפוס איכותי וזול, גרפיקה ועיצוב גרפי מקצועי ובהדפסות דיגיטליות ללא הגבלת אורך ורוחב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב