דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחסון אתרים - מי צריך את זה בכלל? 

מאת    [ 30/06/2015 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 3954 פעמים ]

כל בעל עסק שרוצה להצליח ורוצה לקדם את עצמו חייב שיהיה לו אתר אינטרנט. האינטרנט הוא היום כלי השיווק מספר אחד ו"אם אתה לא שם אתה לא קיים" ואכן, אי אפשר היום לקיים תהליכי שיווק בלי להיות נוכח ברשת. אתר אינטרנט אפשר לבנות לבד ויש היום לא מעט הדרכות שקיימות ברשת שמי שיש לו מעט זמן יוכל לעשות זאת, ואפשר כמובן לפנות לחברת בניית אתרים שתעשה את זה מה שאומר עיצוב, בנייה ותכנות של האתר. אך איפה האתר נמצא? מה זה אחסון אתרים? האם כל אתר חייב שיהיה לו שטח אחסון בכדי שהוא יוכל להתקיים?
האחסון
אכן, כל אתר אינטרנט חייב להיות מאוחסן במקום כלשהוא. מה זה אומר? תארו לכם שאתם רוצים לפתוח חנות צעצועים, יש לכם כבר ספקים וקניתם אפילו מלאי, אך מה עם חנות פיזית בשביל כל זה? אותו הדבר ברשת האינטרנט. האתר עצמו הוא שלל קבצים שקיימים באוויר, ובשביל שהוא יהיה מסודר במקום אחד הוא חייב אחסון אתרים, שזהו בעצם שרת בו יושב כל המידע של האתר. ללא אחסון כזה הקבצים יישארו סתם כך באוויר ומי שבונה אתר חייב לקנות גם שטח בו הוא יוכל לאחסן את האתר שלו בכל זמן שהוא קיים.
איך מוצאים אחסון?
יש לא מעט חברות אחסון אתרים המציעות גדלים שונים של שטח אחסון. כמו בחיים האמיתיים אתם צריכים להבין קודם מה יהיה משקל האתר שלכם ובהתאם לרכוש או להשכיר לו שטח אחסון. לאחר שאתם יודעים בערך האם יהיה זה אתר עם 5 עמודים ותו לא או אתר גדול עם אלפי עמודים וקבצים אתם יכולים לפנות לאחת החברות המציעות אחסון אצלם. אם אתם פונים לחברת בניית אתרים אתם יודעים שהיא כבר תסגור לכם הכול, ולכן לפעמים עדיף ללכת לחברה שתעשה עבורכם את הכול ולא תצטרכו להתעסק בעצמכם עם עניינים טכניים.
אז קדימה למה אתם מחכים? אם אתם בעלי עסק כלשהוא אתם חייבים אתר אינטרנט וכמובן אחסון בשבילו. אשר יגרום לכך שהרבה לקוחות חדשים יפנו אליכם וזה באמת יהיה יתרון על המתחרים שלכם. אבל על מנת שזה יקרה לא מספיק שיש לכם רק אתר איכותי ומאוחסן באזור לקהל המיועד, אלא האתר חייב להיות גם מקודם על מנת שהלקוחות יגיעו דווקא אליכם ולא למתחרה הישיר שלכם, הכוונה היא להיות ראשון עם שם העסק באחד המנועי החיפוש. קריטריון זה מאוד חשוב אז אל תשכחו גם אותו. 

 

אנו בחברת אפ נותנים את השירות הטוב ביותר ואת התוצאות תראו כבר משיחה הראשונה שתקיימו איתנו, וגם מלקוחותינו אשר איתנו כבר שנים רבות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב