דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אנו מצלצלים להזמין שרותי הובלות קטנות : למה להתכונן ? 

מאת    [ 28/06/2015 ]

מילים במאמר: 752   [ נצפה 2008 פעמים ]

המכונית הראשונה בעולם נוצרה  בשנת 1769. המהירות השיא שלה היה 4 קמ"ש, אבל הוא היה יכול להעביר בגרירה עד 5 טון בלבד. האם שירותי הובלה בראש סדר עדיפויות? כמובן! חשיבותם הייה קשה להכחיש גם אז – ועכשיו אחרי 240 שנה...

כלי רכב שעבד על הקיטור בשם "השרץ" הוחלף 240 שנים מאוחר יותר על ידי כלי רכב 10 הטון, אבל הכי חשוב – נוסדו הרבה חברות הובלה שונים. הבעיה הקטנה שנוצרה היא למצוא בין שפע של חברות הובלה בתחום ההובלות ,לחברה המתאימה רק לך, לפעמים קשה יותר מלראות על הכביש רכב הספנות כל שהוא.

מומחים שלנו עשו סיווג קצר על ספקי חברות שמספקות שירותי הובלה שונים (שרותי אריזה / שרותי אחסון / שרותי הובלות קטנות / שרותי הובלת דירות גדולות ומסובכות / העברת משרדים).

לתשומת לבך - הסוגים והזכורים השונים בהתקשרות עם חברות הובלה שונים והרושם שנשאר מהן.


    • "מחיר נמוך - איכות מובטחת.. נמוכה ".

כאן לא עובדים בשביל הרעיון. עובדים של חברות הללו - אנשים קשים וקשוחים שהחיים אילצו אותם להיכנס למקצוע סבלות כדי להסיג כסף ל"פרוסת לחם..".

מרגע כניסתם לדירתכם  הם מתבכיינים על החיים ועל המזל הרע שלהם. הנהג קשה וקודר, מאזין למוסיקה שדומה יותר לצעדת לוויה. כלי רכב שלהם באותו מצב – ניראה שלא נשטפה ולא תוחזקה מאז שהיא עזבה את פס הייצור.

 סבלים בזמן הרמת רהיטים נושמים קשה, ופה ושם עוצרים להפסקות ארוכות בין הקומות כדי לעשן.

 בהופעתם הם לא מסתירים עייפות ואדישות לעבודה, ועל פניהם ניתן לקרוא בקלות: " מתי הגהנום הזה כבר יגמר".  

"לעבוד בשביל הכסף כאלו בלתי אפשרי", הם אומרים.

"לעבוד טוב יותר?" -  מצטערים, זה מהחיים המאושרים על יקום אחר.

ברגע שתפנה לחברה כזו, תקבל שירות זול מאוד, ואפילו חסר שאיפות המינימאליות לטוב.

 "השירות חובה" להובלה קטנה שהם מספקים מתבצעת - לא יותר, לא פחות. וכתוצאה משירות זה אתם יכולים למצוא אחרי ההובלה - מערמות של פסולת בתיבות (קרטונים עם צלחות ודברי מטבח). רצית לחסוך - קיבלת.

אחרי שירות שקבלתם - אפילו אין למי לבוא בטענות - כספקי שירות כאלה נוטים ומעדיפים לעבוד ללא חוזה !

 


    • "אופטימיות מקורית מחזקת את הגוף".

בשיחת הטלפון לחברה כזאת הם לא עונים "חברת הובלות לרשותך" אפילו לא " שלום" אלה "כן" יבש. ברקע ניתן לשמועה דיבורים ברמה נמוכה וקללות לפעמיים.

 הנהג של חברה כזו יכול , ללא כל נקיפות מצפון, לדבר בנוכחות של הלקוח, על איך קונים דלק בצד או על איך הוא עושה חלטורות בזמן העבודה. וכהשלמה נינוחה, "דרך אגב, אם יהיה לך כל מיני דברים להבריח מעבר לגבול - תתקשר למספר זה, אתה יכול להתקשר איתי גם בלילה, אני מוכן לעבוד מסביב לשעון!"

משאית בה מעבירים את חפצים שלך נוסעת במסלול הלא ידוע לך, אם קיצורי דרך מיניים ואתה כבר מתחיל לדאוג לרכושך, אבל אז בולמת משאית ליד הכניסה של הבית שלך. ואתה מופתע שהגעתם ליעד שעה וחצי מוקדם לפני הזמן המשוער ! עכשיו הבמה היא של המובילים – כאלו כמו הנהג משאית עצמו.

הם מדברים בקול רם וגם באופן חופשי מידי, לפי דעתך כמובן, מטפלים בספה האהובה עליך. אבל למרות זאת, כל חפצים נעים ללא מאמץ מהמכונית לבית החדש שלך. המובילים שלהם מחייכים כמעט תמיד ובטוחים שיקבלו טיפים שמנים בסוף ההובלה.

 


    •   "אנחנו הטובים ביותר".

 הכול כאן אך ורק באופן רשמי. מעבירים אותך מאחד לשני עד שמנהל מנומס עונה לטלפון עם אדישות בריטית קפוא ועם ההסבר שכל מה שהוא עושה בשבילך זה טובה גדולה וכו. למען ההגינות יש לציין כי מובילים ונהגים בחברות כאלה יכולים להיות אנשים מאוד נחמדים שלא ינסו "לשמור על מרחק בינם לבין הלקוח".

אבל עובדים שעובדים במשרד נקי ונוח ... אם בטעות שאלת את המנהל מה כוונתו בסעיף החוזה 6.1.2.44 הוא יכול להתעצבן על כך שלא סומכים עלו. כמובן, עובדים של חברות הובלה כאלה לוקחים ברצינות את המשימה החשובה והכרחית בעבודתם - וזה ראוי לשבח.

אבל אצל אחרים התנהגות כזו משאירה טעם לוואי להרבה זמן.

 


    •  "הפרטנר הטוב ביותר – פרטנר אדקווטי"

כן, יש ארגוני הובלה שמעסיקים אנשים רגילים - אנשי מקצוע שאינם נלהבים על עבודתם ולכן מבצעים אותה בצורה איכותית. הם מוכנים לספר כמה יעלה הובלה או שירת משלים להובלה כלשהוא, להסביר כל הסעיפים מעורפלים בחוזה ביינכם והתייחסו ברצינות אפילו לשאלות המוזרות ביותר - כמו "האם הקקטוס עטוף בניילון הנצמד לא יחנוק בדרך.עובדים בחברות הובלה אדקווטיים באמת יעשו הכול כדי שלא תרגישו את התהליך העברה שלכם ,ידאגו שמעבר יהיה מהיר ולא מעיק בשבילכם ויותר מכל - לא יקר במיוחד.

לסיכום:לעבוד עם פרטנר אדקווטי אולי הדרך הנעימה והנוחה ביותר מכל השאר.

 

רפי ברזילי מנהל חברת הובלה זמין לכל שאלה. טל:054-7204441 או באיימיל :callmovile@gmail.com">href="mailto:callmovile2013">callmovile@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב