דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


3 פתרונות טכנולוגיים לשיפור יעילות ניהול העסק 

מאת    [ 24/06/2015 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 3271 פעמים ]

ניהול עסק הוא תחום אשר דורש לא מעט ניסיון, ולא פעם, תוך כדי העבודה עצמה, אתם מפיקים לא מעט לקחים. רוב המנהלים, מחפשים מובן שפע של פתרונות ושיטות, שיאפשרו להם לנהל את העסק שלהם בצורה יעילה יותר - להגדיל את התפוקה, לחסוך בזמן, להכשיר את העובדים בצורה טובה יותר, וכיו"ב. הפעם, בחרנו לסקור עבורכם מספר פתרונות טכנולוגיים מובילים. המיוחד בפתרונות הללו הוא שבאמצעות הכלי הטכנולוגי, אתם יכולים לשפר את התפקוד האנושי בעסק שלכם. אז על אילו פתרונות מדובר?

המערכות שיעשו את ההבדל העצום


    • מערכות לספירת מלאי - בכדי לשפר בצורה ניכרת את התהליך של ניהול המלאי בעסק שלכם, רצוי ומומלץ בחום, כי תאמצו את המערכות המתקדמות לניהול מלאי לעסקים. מדובר על מערכות שהשימוש בהן הוא קל מאד. מנהל הרישום יכול להגדיר בתוך המערכת את כל סוגי הפריטים כאשר כל פריט מקבל קוד חד-חד ערכי.

    כאשר עורכים ספירת מלאי בעסק כל כמה חודשים או שבועות, אפשר פשוט לעבור באמצעות סורקים מיוחדים שהם חלק מהמערכת המתקדמת. הסורקים עוברים על הברקודים של כלל המוצרים, ויודעים לשייך אותם אוטומטית למוצר ספציפי. כך בעצם, אפשר לקיים ספירת מלאי יעילה מאד.

    התהליך כולו הופך להיות מהיר פי כמה ויש גם פחות מרווח לטעויות - שכן את השיוך עושה המערכת באופן אוטומטי ולא גורם אנושי. בצורה כזו, אפשר להימנע מתקלות שמקורן בספירת מלאי לקויה.

    • קופות רושמות מבוססות אנדרואיד - זו בעצם המילה האחרונה בתחום של קופות רושמות. קופה רושמת כידוע יכולה לבצע רישום מדויק לכלל העסקאות שנעשו באותו יום. אולם, ככל הנראה המקפצה האדירה בתחום, היא עם הקופות אשר מבוססות על אנדרואיד. אנדרואיד היא כידוע מערכת ההפעלה מבית גוגל, שכולנו מכירים מהטלפונים הסלולריים והטאבלטים שלנו.

    כיום, יש אפשרות כאמור גם להתקנה של קופות רושמות מבוססות אנדרואיד. היתרון כאן הוא בחיבור המובנה לאינטרנט, השימוש האינטואיטיבי, וכמובן שימוש במגוון אפליקציות של גוגל, שיכולות להקל מאד על ניהול הקופה בפרט ועל ניהול העסק באופן כללי.

    מדובר על קופות רושמות שמתממשקות בצורה נהדרת עם מערכות נוספות מבית גוגל, וכן עם מערכות נוספות מעולם המסחר.

    • שעוני נוכחות מתקדמים - כיום, יש אפשרות להתקנת שעוני נוכחות מתקדמים ומיוחדים בעסק, שיעזרו לכם לנהל בצורה טובה יותר את כוח האדם שלכם. ניתן לבחור למשל שעוני נוכחות מבוססים על זיהוי ביומטרי, ולא רק על כרטיסי החתמה מגנטיים - ובעזרת הזיהוי הביומטרי, אפשר למנוע מצד אחד העברת כרטיס של עובד שלא נמצא - אך גם למנוע מצב שבו עובד שכח את הכרטיס בבית ושעות העבודה שלו לא נרשמו.

פתרונות מיוחדים שמומלץ לאמץ

סקרנו אם כן, מספר פתרונות טכנולוגיים מתקדמים שיקלו מאד על תפעול העסק שלכם. התחום כמובן לא מסתיים ונגמר פה - ורצוי שכל בעל עסק יבחן מהם הפתרונות שיקלו וישפרו את העסק שלו במיוחד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב