דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות מהירות עליית האתר בקידום אתרים 

מאת    [ 22/06/2015 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 3852 פעמים ]

אחסון אתרים

יש לכם אתר? אתם נדרשים לאחסן אותו במקום שבו יישמר כל המידע, הגרפיקה, הווידאו וכל תוכן, כך שניתן יהיה להגיע אליו באמצעות האינטרנט.  בעוד בעל האתר יכול להתפנות להעשרת האתר בתכנים – ספק שירות אחסון אתרים מספק את תשתית החומרה והתכנה. העדפת האחסון בשרת ישראלי לא נובעת רק מפטריוטיזם אלא משיקול פרקטי פשוט: האחסון בישראל מאפשר לגלוש במהירות רבה יותר מאשר אחסון האתר בחו"ל. אתרי אינטרנט הפכו לכרטיסי הביקור הזמינים ביותר בעולם העסקים. מדי יום גולשים רבבות לקוחות פוטנציאלים באינטרנט, ועל תחום מסוים מתחרים עשרות אתרים על גולשים שמחפשים שירותים או מוצרים עליו. על מנת שנוכל להביא לקוחות ולהשאיר אותם באתר שלנו, הוא צריך להיות בעל עיצוב ייחודי, מעניין ומשרה אוירה של נוחות.

זמן כן קובע!

המסקנה העיקרית עבור בעלי אתרים בעת התייחסות לתפוקה כלכלית היא שיש לקחת ברצינות את עניין זמןטעינת האתר ולא רק את הפונקציונאליות המצויה בו. בעוד שיש כל מיני דרכים לשיפור יחס המרות של גולשים ולקוחות פוטנציאליים, פעולה פשוטה  ביותר וחשובה מאד היא יצירת אופטימיזציה של האתר למען הקטנה של זמן הטעינה.

אם אתר האינטרנט שלכם סובל מזמן טעינה ארוך, לא רק שסביר להניח שתאבדו מכירות וכמות גולשים, אלא האתר יסבול מדירוג נמוך יותר במנועי החיפוש מכפי שצריך להיות בעת היותו אופטימאלי. לפניכם כמה סיבות מדוע כדאי לשפר את זמן טעינת האתר על ידי אופטימיזציה של קוד, מבנה, גרפיקה ותוכן כחלק מקידום אתרים כאשר לעיתים תוכלו לבצע כמה תיקונים בעצמכם וכל שתדרשו לעשות זה להשקיע קצת זמן. אחסון אתרים בחו"ל עלול להאריך את משך העלייה של האתר, אשר מהווה מרכיב מרכזי בשיקולי גולשים האם לגלוש באתר זה או אחר. כאשר מדובר באתר שעוסק, לדוגמה, במסחר מקוון והוא כולל גם תצוגה גראפית העלולה להאט את משך העלייה של האתר באוויר- התמהמהות של שניות יקרות עד להעלאתו עלולה להרחיק ממנו גולשים פוטנציאליים ובמקרה זה לקוח פוטנציאלי.

הקשר בין אחסון אתרים וקידום במנועי חיפוש

מאחר שמנוע החיפוש גוגל מבחין בין שרתי האינטרנט על פי המיקום הגיאוגרפי של הגולשים, חשוב לדעת כי אחד המרכיבים החשובים של גוגל בקביעת מיקום שבו מופיע אתר במדרג התוצאות הוא המיקום של השרת שבו מאוחסן האתר. מכאן עולה, כי גוגל רואה באתר המאוחסן בישראל רלוונטי ומשמעותי עבור הגולשים בישראל ולכן הוא ממקם אותו במקום גבוה יותר בעמוד הראשון או בעמודים הראשונים.

קוד האתר

גם האתר שיושב בחברת האחסון הקרובה והמהירה ביותר יעלה לאט אם הקוד שלו יהיה בזבזני במשאבים. קצרה היריעה מלתאר את כל הגורמים הבעייתיים היכולים להימצא בקוד, אך בין היתר ניתן לציין שימוש בספריות קוד חיצוניות וגדולות במיוחד המגדיל את מספר הקריאות החיצוניות משרתים אחרים, שימוש חוזר במאפייני עיצוב במקום לרכז אותם בקובץ עיצוב חיצוני (CSS), טעינת תמונות גדולות במיוחד שלא לצורך, חיבור למסד נתונים הבנוי בצורה לא נכונה ועוד.

חשוב לזכור שככל שהאתר גדול יותר, לא רק הקוד שלו יהיה מורכב יותר, אלא הוא ישרת יותר גולשים ביום, ולכן לכל שיפור בקוד, יהיה אפקט חיובי על האתר בכללותו.

 

 

אנו בחברת אפ נותנים את השירות הטוב ביותר ואת התוצאות תראו כבר משיחה הראשונה שתקיימו איתנו, וגם מלקוחותינו אשר איתנו כבר שנים רבות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב