דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אי טי סי טק פיתחה ממשק למרכזית סנטריקס עבור כל מערכת לניהול קשרי לקוחות. עסק שאין לו CRM, יוכל לקבל פתרון מלא של CRM בממשק מלא למערכת הטלפוניה . 

מאת    [ 21/06/2015 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 3128 פעמים ]

מביאה בשורה  חדשה לעסקים קטנים ובינוניים שהם הלקוחות הפוטנציאלים של מרכזית הסנטריקס. חבילת הפתרונות המכונה SMART BUSINESS, מציעה ללקוחות מרכזית הסנטריקס, סל של פתרונות מתקדמים, שעד היום לא היו נגישים להם. 

סל הפתרונות כולל מערכות חיוג שפועלות מ CRM , מערכות חיוג מרכזיות לרשימות קרות מאקסל, מערכות חיוג לחיוג חוזר לשיחות טלפון ננטשות ובקשת חיוג חוזר מלקוחות שגולשים באתר אינטרנט. החייגנים השונים כוללים גם ממשק זיהוי מובנה מול מערכות מידע, אשר מזהה את פרטי השיחה נכנסת: שם, שם עסק, ומס' טלפון, כולל קישור לכרטסת במערכת ניהול קשרי לקוחות אן כל מערכת מידע. התוכנות  מתאימות לא רק למוקדים טלפונים, דהיינו מוקדי שירות או מ וקדי טלמרקטינג, אלא לכל עסק , שבו יש יותר מ 20 שיחות טלפון למשתמש ביום. 

עבור לקוחות הסנטריקס שרובם  הם SMB, ו SOHO, זו קפיצת מדרגה מהותית. עד היום , מערכות מסוג זה, ככל שהיו חיוניות לעסק, תמיד היו מעבר ליכולתם הכספית של עסקים ממגזר זה.  עתה נפתח שער לעולם טכנולוגי חדש  שבו מוזערו התקציבים לפתרונות שהיו בתחום הגדולים, וניתן להשיגם במחיר של מינוי חודשי המותאם לכיס של עסק קטן.

כל התוכנות השונות בחבילה יודעות לדבר זו עם זו. כך  למשל מערכת חיוג ל CRM, ניתנת לשילוב עם מערכת חיוג לשיחות קרות, ומערכת חיוג לקמפיינים. המערכות יודעות לדבר אחת עם השנייה, הן יכולות לעבוד במשולב וניתן להגדיר סדרי עדיפויות של כניסה אוטומטית לפעולה של כל אחת מהן, על פי קריטריונים מראש. לדוגמא: אם  מערכת החיוג לרשימות קרות רואה כי מלאי משימות החיוג ב CRM הסתיים, וכך גם הלידים החמים שהגיעו מהקמפיינים השונים, היא מתחילה לעבוד ולהעביר שיחות לשלוחות הפנויות. מערכות החיוג כוללות גם הצגת פרטים מזהים של שיחות נכנסות בקישור לבסיסי נתונים שונים.

מעניינת במיוחד היא מערכת ה SUPERVISION BI לניתוח תהליכים עסקיים המבוססים על טלפון ומדיות אחרות. מערכת זו מאפשרת למנהל עסק בכל גודל, המחובר לסנטריקס, לקבל מידע מדויק מה קורה בעסק שלו גם דרך הסמארטפון.  מי התקשר לארגון? כמה זמן המתין עד שענו לו או עד שנטש, מדוע לא  ענו לו, האם השאיר הודעה בתא קולי?, האם חזרו אליו? מה העומסים לאורך היום, מה משמעות החריגות והכשלים בארגון אשר מציפה המערכת בזמן אמת, מה הן המגמות? 

עכשיו תורם של העסקים הקטנים ליהנות מהמערכות של הגדולים, להתייעל ולהגדיל תפוקה בהשקעה מינימלית לו לעמוד בה. 

Daria Aharoni




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב