דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שימוש בטכנולוגיה מתקדמת בבתי יוקרה 

מאת    [ 17/06/2015 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2713 פעמים ]

בתים יוקרתיים הם כבר מזמן לא כאלה רק בגלל העיצוב או הבריכה בחצר

במשך שנים, כשהיינו שומעים את הביטוי 'בתי יוקרה' היינו חושבים על פחות או יותר אותם המרכיבים. בריכות פרטיות, חצרות בתים מרווחות, טלוויזיות גדולות ועיצוב ראוותני וחסר תקדים היו מאפיינים את בתי היוקרה של הדור הקודם. בעוד המאפיינים הללו עדיין קיימים במידה רבה בבתים היוקרתיים של הדור שלנו, אחד המאפיינים הבולטים יותר הוא בהחלט ההשתלטות הטכנולוגית של מערכות שליטה ובקרה מתקדמות על בתי היוקרה המודרניים.

המערכות הללו מורכבות מהרבה מאוד מרכיבים שכל אחד מהם נועד לשפר את איכות החיים הגבוהה גם כך בבתי היוקרה, וביחד הם יוצרים בתים נעימים, חכמים שהופכים כל שהות שבהם לחוויה ייחודית, טכנולוגית וחסרת תקדים למי שלא מכיר את המערכות הללו לפני כן. כעת ניגע בסוגים השונים של הטכנולוגיה שניתן למצוא בבתים יוקרתיים מודרניים ובתפקידים השונים שהטכנולוגיה הזו משחקת.

 

באיזו טכנולוגיה מתקדמת אנחנו יכולים לפגוש בבתי יוקרה מודרניים, ומה תפקידה של הטכנולוגיה הזו?


    • בתי יוקרה מודרניים כמעט תמיד מאובזרים במערכת כזו או אחרת של בית חכם. מערכת בית חכם היא מערכת שמאפשרת לנו שליטה מלאה על מערכות הבית השונות דרך מערכת שליטה ובקרה אלחוטית שתוכננה במיוחד עבור הבית שלנו. כיום, מרבית מערכות הבית החכם נשלטות על ידי טלפונים חכמים שגם כך נמצאים בכיס שלנו, אבל ניתן גם לשלוט בהן על ידי שלטים ייעודיים לכך שמגיעים עם המערכת עצמה.  באמצעות מערכת הבית החכם ניתן לשלוט על כל דבר החל בטמפרטורה בבית וכלה במוזיקה שמושמעת ממערכות האודיו – הכל בהתאם למה שאנחנו מתכננים ומגדירים וכמובן שגם בהתאם למה שאנחנו משלמים. אחד היישומים הנעימים יותר של מערכות הבית החכם הוא ביכולת שלנו להתכונן לקראת ההגעה שלנו הביתה, ולדוגמה נוכל כך להדליק את דוד החימום ואת המזגן בבית כמה דקות לפני שאנחנו נכנסים הביתה ממש.
    • אחד היישומים הטכנולוגיים המרשימים ביותר שאותם נפגוש בבתים יוקרתיים הוא כל מה שקשור לתחום הבידור. החל במסכי ענק מרשימים שפרוסים על קירות או מערכות מחשוב מתקדמות וכלה בתכנון מקיף ואיכותי של מערכת סאונד וקולנוע ביתי, תחום הבידור הביתי הוא מאפיין מובהק של איכות חיים מודרנית בבתים ובדירות יוקרה. גם כאן ישנו דגש משמעותי לשליטה סלולארית ואפילו לשליטה ווקאלית, אם כי הדבר תלוי במיוחד בסבלנות שלנו למערכות שליטה שכאלה.

 

טכנולוגיה ביתית לא רק לעשירים

מערכות בית חכם, שאותן אנחנו פוגשים בעיקר בבתים יוקרתיים כיום, הן לא מערכות ששייכות בלעדית לעשירון העליון. מטבע הדברים מדובר במערכות של מותרות שקיימות בעיקר אצל מי שמשקיע בהן משאבים נרחבים, אבל מערכות בית חכם של שליטה סלולארית במערכות הבית ניתן לתכנן ולהקים בבית במחירים שיכולים להיות הגיוניים גם כלפי אנשים עם הכנסה ממוצעת פלוס. 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב