דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדירת שורשים למערכת הביוב 

מאת    [ 17/06/2015 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 2266 פעמים ]

שורשים בביוב

מערכות ביוב רבות נסתמות בגלל שורשי צמחים, עצים ושיחים שגדלים ללא הפרעה במערכת הביוב ומתפתחים במהירות עד לחסימת צינור הביוב למעבר של הפסולת האורגנית ושאר המוצקים השונים. תפקידו של השורש אשר גדל מתחת לקרקע לינוק מינרלים ולספוג מים מהאדמה אך רבים לא יודעים כי לשורש יש גם תפקיד חשוב לאגירת מזון ולאוורור הנחוץ לצמיחה. שורשים יכולים להתפתח במהירות ולהגיע לאורך של מטרים רבים, לעיתים אף עשרות מטרים כמו שורשי הפיקוס. השורשים מצליחים לחדור בהצלחה את צנרת הביוב הקיימת ותוך זמן קצר השורש מתעבה בתוך מערכת הביוב ואנו סובלים מסתימות במערכת.

דרכים מקובלות לפתרון הבעיה

בנוסף חשוב להדגיש כי יש מספר דרכים מקובלות לפתרון בעיית השורשים במערכת הביוב, חלקן יעילות לתקופה קצרה וחלקן מספקות פתרון לשנים ארוכות. כך לדוגמה כל אדם יכול לרכוש ספיראלות אותן ניתן להשיג בכל חנות לחומרי בניין אך כדאי לדעת כי ספיראלות מתאימות לפתיחת סתימות קלות ולכן עיקר השימוש בהן מיועד לטיפול במפגעי שומן ולפתיחת סתימות שנוצרו בגלל ריבוי שערות בצנרת הביוב בבית.

טיפול מקצועי ויעיל יותר לפתיחת סתימות נעשה באמצעות מקלות ביוב אותם ניתן לרכוש אצל ספקים מורשים בארץ ובעולם. מקלות ביוב עשויים ברזל או פלסטיק, כאשר מקלות אוקולון נחשבים לפופולאריים ביותר בגלל שנוח לעבוד איתם. את המקלות ניתן לרכוש במידות שונות ומקלות הביוב מצוידים בראשים מיוחדים כמו ראש פומפה או ראש ספיראלי. מקלות אוקולון עם ראש ספיראלי מתאימים לניקוי שורשים ממערכת הביוב אך חשוב להדגיש כי פתרון זה אינו קבוע ולאחר זמן קצר השורשים יתחילו לגדול מחדש במערכת הביוב.

פתרון נוסף לטיפול בבעיית שורשים ביוב נעשה באמצעות מכונות חשמליות לניקוי קווי ביוב. ניתן למצוא בשוק מכונות חשמליות רבות מאיכויות שונות המיועדות לניקוי שורשים ולפתיחת סתימות שנוצרו משומנים ופסולת שהצטברו בדפנות קווי הביוב. המכונות היעילות ביותר הם מכונות חשמליות עם ראש ספיראלה בקוטר 12 מ"מ, אך יש בשוק גם מכונות חשמליות עם ראש ספיראלות בקוטר גדול יותר של 22 מ"מ.

פתרון מתקדם וייחודי לטיפול בבעיית שורשים בביוב

לקוחות רבים בשוק סובלים מחדירת שורשים לביוב ומסתימות חוזרות ונשנות הגורמות להם לנזקי רכוש ולהוצאה כספית גבוהה בכל פעם מחדש. לכן, כדאי לדעת כי חברת אינפרא בונפיל וסרגון מציעה פתרון מקיף לבעיית השורשים באמצעות שיטה ייחודית פרי פיתוחה. החברה מתחילה את העבודה בעזרת החדרת מצלמת פנים צנרת משוכללת באמצעותה ניתן לאתר באופן מדויק  מהו מקור הסתימה והיכן השורשים חודרים לקווי הביוב. צילום צנרת הביוב מבפנים מאפשר לאנשי המקצוע האם קיים נזק בצנרת ולאבחן נזילות ופגמים במערכת הביוב באופן נקודתי וללא צורך בחפירות וקידוחים.

לאחר איתור מיקום השורשים בקווי הביוב מחדיר הצוות המקצועי של חברת אינפרא בונפיל וסרגון רובוט משוכלל לחיתוך השורשים ולניקוי שומנים ופסולת. להשלמת התיקון ולפתרון מושלם של בעיית השורשים החברה מחליפה את הצנרת הקיימת בשיטת BONFILINE, שיטה חדשנית המאפשרת להתקין צינור חדש וחזק במקום הצינור הפגום. הצינור עשוי מפלסטיק מחוזק בסיבי זכוכית ובשיטת אינברסיה מצמידים את החומר לדפנות הקיימות של הקו ומתקבל צינור עמיד, קשיח ובלתי חדיר לשורשים, וכך משלימים את העבודה והלקוח זוכה לפתרון יעיל ללא צורך בעלויות הגבוהות של חפירות והחלפת קווי הביוב הקיימים.

דודי בונפיל


אתר: www.bonfil-s.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב