דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החלפת צילינדר על ידי מנעולן 

מאת    [ 14/06/2015 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2272 פעמים ]

החלפת צילינדר על ידי מנעולן מוסמך

צילינדר הוא אחד המנעולים הנפוצים ביותר עבור בעלי דירות, משרדים, בתים ומחסנים. מנעול צילינדר בנוי על עיקרון של גליל וניתן לפרוץ אותו בצורה מקצועית מבלי להסב נזקים לדלת. יחד עם זאת, לא תמיד חייבים לפרוץ צילינדר תקול ולרוב ניתן להסתפק בהחלפה שלו. החלפה כזו מבוצעת על ידי אנשי מקצוע מוסמכים עם רקע טכני מתאים. הם מחזיקים ברישיון מטעם משטרת ישראל ויש להם את הידע הדרוש על מנת לבצע החלפה מהירה, יסודית ונקייה.

צילינדר מוחזק באמצעות מנגנון הנעילה של הדלת. המנעול עצמו בנוי על עיקרון של גליל, שנפתח רק באמצעות סיבוב. ללא מפתח שאחראי על תזוזת הפינים לא ניתן לסובב את הצילינדר ולפתוח את הדלת. הצורך בהחלפה מתעורר בעקבות בלאי, שחיקה, פגיעות מכאניות, נזקים חיצוניים או שימוש לא נכון. יש גם הרבה מקרים בהם כדאי להזמין אנשי מקצוע להחלפת צילינדר כאשר המפתח נשבר בתוך המנעול.

כמה עולה לתקן את המנעול?

שירותי מנעולנים כוללים החלפת מנעול פשוט לדלת עץ, החלפת מנעול תואם או מקורי לדלת רב בריח והחלפת מנעול תואם או מקורי לדלת חוסם. יש גם אנשי מקצוע המתמחים בהחלפת מנעולים עבור סוגים אחרים של דלתות ועבור דגמים יוקרתיים, דלתות מחוסמות מיוחדות ודלתות עם מנגנון עקרב. מנגד, שירות בסיסי של החלפת צילינדר על ידי פורץ מנעולים מוסמך לא אמור להיות יקר. פריצת מנעול מן הסוג הזה לדוגמא עולה 180-400 ש"ח, בעוד המחירון המקובל להחלפה יחד עם ציוד וחומרים הוא 150-300 ש"ח. בנוסף, יש להביא בחשבון תוספת על עבודה בערב מהשעה 18:00 ועל עבודה בלילה מהשעה 23:00, בשבתות ובחגים.

כדאי להשוות בין אנשי מקצוע לפני שמזמינים שירותי החלפת צילינדר. את ההשוואה רצוי לערוך לפי המלצות של חברים ובני משפחה, בהתאם לפרמטרים של ותק וניסיון וגם לפי היחס האישי. אפשר ליצור קשר טלפוני עם אנשי המקצוע ולתאם פגישת היכרות. הפגישה היא הזדמנות לשמוע על ההסמכה, ההכשרה והרישיון של המנעולן. את שירותי ההחלפה מומלץ לתאם מול מנעולן אמין ומקצועי.

החלפת מנעול לרכב

כאשר מדובר ברכב הסיפור שונה לגמרי. החלפת הצילינדר או המנעול כוללת פירוק חלקים מהדלת, חיבורם מחדש וכמו כן התאמה למערכות החשמל של הרכב. חשוב במקרב כזה לבחור מנעולן שמתמחה ברכבים, אחד כזה שידאג לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר ולא ישאיר סימנים בדלת או בשאר החלקים ברכב. גם כאן כדאי מאד לקבל המלצות של חברים ובני משפחה על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר עבורכם. 

סרילאן מנעולים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב