דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום הריון בראי הזמן 

מאת    [ 05/06/2015 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 1952 פעמים ]

אפשר כבר להגיד שאחד הטרנדים הכי לוהטים בשוק כיום לנשים בהריון הוא צילום הריון. מדובר בצילומים על גבול החושפניים של בטן עגולה והריונית ולעיתים גם אביזרים נלווים, בן הזוג או אפילו המשפחה הגדולה. עד לפני מספר שנים הסביבה לא ידעה איך לאכול את הרעיון החדשני הזה שהגיע אלינו מאירופה. לצלם נשים - בהריון - בחודש די מתקדם - כשנושא הצילום הוא בעצם ההריון והבטן החשופה ? היה מאוד קשה לקבל את הרעיון הזה - אך בכל זאת טיפטוף אחר טיפטוף וכיום אין כמעט אישה שזה הריון ראשון לה - ולא עושה צילומי הריון.

הרעיון שמאחורי הטרנד

הרעיון הוא הכי פשוט שיש - מזכרת. מזכרת מתקופה ומחוויה שעוברת על בני הזוג בכלל ועל האישה בפרט. חווית ההריון היא חוויה משנה חיים ללא ספק, אמנם לא שוכחים את החוויה אבל יש רצון עז לשמר את הרגשות באופן חי והדרך לעשות את זה היא על ידי מדיה (תמונות וסטונים). צילום ההריון בא להוסיף על המזכרות הקטנות האלו על ידי זה שהוא שם דגש ומבליט את הנושא בצורה דיי קיצונית הן על ידי איכות הצילום וכל הקונספט מסביב ובעיקר על ידי שימוש בעזרים ואביזרים מתאימים.

לעשות או לא לעשות

שמרניות רבות מתפתות לבסוף לעשות צילומי הריון אך ללא ספק ההתלבטות היא מאוד קשה בעיקר לנשים הדתיות שמגבלות ההלכה והמוסריות הדתית פוגעת בהן, גם לזה ישנם פתרונות וישנן נשים רבות שמצטלמות בבטן מכוסה בבגד ועליו ציור או אביזר שמבליט וממחיש את ה"נושא". גם נשים שאינן דתיות קשה להן לעשות זאת מסיבות אתיות סביבתיות לעיתים גם הפידבק מהמשפחה הקרובה ששומעת על רצון האישה לעשות צילום הריון מקשות על ההחלטה. בסיכומו של עניין ישנן פתרונות המאפשרים כמעט לכל התלבטות פתרון מאוד פשוט - על החויה עצמה לא כדאי לוותר וכן כדאי לעשות.

דברים אחרונים שכדאי לדעת

על הצילומים להיות בשבוע שבין 19-22 כאשר הבטן כבר יצאה עגלגלה ויפה ועודך רעננה וכוחך במותניך. בהרין עצמו ישנם מצבי רוח משתנים לא תמיד תלוי באישה אך חשוב לנסות לתפוס יום מתאים ורגוע לעשות את הצילומים, צריכים לבוא רגועים ונינוחים ועם מצב רוח מרומם על מנת שייזכר רק טוב מהחוויה. אפשרי לצרף את בן בזוג לחוויה , חברה טובה , משפחה קרובה, בעלי חיים אהובים ועוד. כדאי להקשיב ולשמוע בעצת הצלמת ולללמוד מהניסיון ולבוא פתוחים לכל רעיון קונספטי משגע שיכול לצוץ - שכן קונספט ייחודי ידגיש ויבליט את החוויה ביתר עוז.

לסיכום : בראי הזמן צילום הריון עומד ומתפתח בצורה נאותה, אי אפשר לאמוד ולדעת לאן זה עוד יתפתח, אך מה שברור כבר כעת - שלילדי הדור הבא יהיה מעניין לראות את עצמם בתמונות עוד לפני שקיבלו פרצוף וצבע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב