דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פעם ראשונה במכון כושר 

מאת    [ 04/06/2015 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 1804 פעמים ]

את דלת הכניסה פחדתי לעבור,חששתי שאני אראה כצימוק ליד כל "הגורילות" שמשתרעים להם באיזור המשקולות הכבדים, שמא אני ארגיש חוסר שייכות או שאינני מבין גדול בספורט ביחס למתעמלים אחרים.

אזרתי אומץ והחלטתי להיכנס. מוזיקה נחמדה נשמעת ברקע,המון מתעמלים וריח הרבה פחות גרוע משדמיינתי. כשהבטתי סביב כמו ילד קטן באמצע לונה פארק ענק אכן ראיתי "גורילות" באיזור המשקולות הכבדים אך הם היו פחות מפחידים משדמיינתי.באיזור בו מוצבים עשרות הליכונים ראיתי אנשים מבוגרים,נערים ואפילו ילדים רצים במרץ לשום מקום במבט שקוע בתוך הטלוויזיה הקטנה המוצבת בכל הליכון כשאוזניות מחוברות בחוזקה לאוזניהם. החלטתי שהגיע הזמן להפסיק לבהות במתעמלים והחלטתי להתחיל בעצמי להתעמל, תליתי את תיק הגב שלי על הוו העמוס בתיקים אחרים מחוץ למלתחות הגברים, והחלטתי שאני מתחיל קודם כל בהליכון, הרי מה יותר חשוב מאיזו ריצה טובה לפני אימון? (לא באמת, פשוט רק את ההליכון ידעתי איכשהוא לתפעל). התחלתי ברמה 9 למרות שלא היה לי מושג מה זה אומר, וניסיתי תוך כדי ה"ריצה" שלי להסתכל על מתעמלים במכשירים אחרים כדי להבין איך להשתמש בהם.

לאחר חצי שעה של ריצה מעייפת, תוך כדי צפייה בערוץ הספורט (שאיכשהוא נתן לי מוטיבציה להמשיך לרוץ למרות שהתעייפתי אחרי 10 דקות) החלטתי שהגיע הזמן לעבור למכשיר אחר. החלטתי ללכת על מכשיר מוזר דמוי הליכון שחשבתי שהבנתי כיצד לתפעל אותו בזמן שרצתי, אז ניסיתי.... אבל כנראה מה שרואים מבחוץ זה לא מה שרואים מבפנים לכן החלטתי שאני אעבור הלאה,למכשיר הבא.

הרגשתי שמיציתי את כל הקטע הזה של הריצות, והחלטתי לעשות מכשיר כוח. בעודי מחכה לבחור גדול גוף שיסיים עם שהותו במכשיר, ניסיתי להבין כיצד פועל המכשיר בתקווה שאולי הפעם כן אבין, ואכן הבנתי!! בעוד כולי מלא התרגשות מעצם הבנתי כיצד פועל המכשיר, הבחור המגודל פינה לי את מקומו והתחלתי במלאכה. למרבה הצער אני עדיין לא חזק כמו קודמי,לכן הורדתי קצת (אולי קצת הרבה) מכמות הקילוגרמים שהונחו על המכשיר בתקווה שאולי הפעם אצליח לעשות יותר משתי הרמות. אז אחרי עוד סבב של הורדת קילוגרמים מהמכשיר שנראה כל כך קל מהצד, התחלתי להתאמן סוף סוף "נורמאלי" כשאר מתעמלי המכון.

עם סיום שהותי במכשיר,עברתי בין עוד כמה מכשירים הדומים במעט למכשיר הראשון והגעתי למסקנה שאת מכשירי הכוח כבר מיציתי, וגם לתשישות ולכושר הגופני הירוד שלי היה צד מכריע בהחלטתי. לכן פני היו מועדות אל "פינת המתיחות" כך קראתי למקום הזה מפני ששם רוב המתעמלים ניגשו בעת סיום ההתעמלות שלהם לבצע מתיחות כמעט בכל שריר בגוף. כמובן שאני זלזלתי בזה וחשבתי שזה לא באמת יועיל לי (ועל כך שילמתי ביוקר בבוקר שאחרי). לאחר המתיחות צעדתי בגאווה לכיוון התיק שלי ובו בקבוק ריק של מים ומגבת מסריחה, אספתי את התיק וצעדתי אל עבר דלת היציאה.

משום מה, הרגשתי טוב היום. סופסוף אני מתחיל להתאמן בצורה מסודרת ולא איזה משחק כדורגל בשכונה אחת לכמה שבועות שבו אני מתאמץ ובשאר הימים אני מתבטל מול המחשב, אולי הפעם אשקיע ואגיע לפחות שלוש פעמים בשבוע למכון הכושר. וחוץ מזה, גיליתי שבמכון הכושר נוכח אדם אשר נותן לכל מתעמל חדש תכנית אימונים מפורטת. בעודי כותב את הטור, אני כבר מתרגש לקראת האימון הבא.

דניאל דדון-מגמת תקשורת




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב