דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום ניובורן - מה קובע? 

מאת    [ 30/05/2015 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 1909 פעמים ]

בחירת צלם מקצועי ככלל הוא לא דבר זול, אבל כשזה מגיע לזכרונות ומזכרות יקרות ערך למשפחה שלך, אין מקום לפשרות. כולם מסכימים כי זהו זמן מאוד מיוחד בחייך ובחיי משפחתך. כצלמת הריון וניובורן, אלמד אותך את כל מה שאת צריכה לדעת כדי למצוא את צלם התינוק המושלם עבורך ילדך.
האם צילום מתאים לכולם? התשובה היא לא. צילום מקצועי הינו מותרות שלא כולם יכולים להרשות לעצמם. את בהחלט יכולה לקחת בעצמך תמונות חמודות של התינוק או הבטן שלך. עם זאת, אם את רוצה שהתמונות יילקחו באופן מקצועי ובאיכות גבוהה, שכירת צלם מקצועי עשוי להיות משהו שאת רוצה בהחלט לקחת בחשבון, במיוחד בשל מסגרת הזמן המוגבלת העומדת לרשותך, משום שצילום ניובורן צריך להיעשות בגיל 5 ימים עד שבועיים. כאשר בחרת את הצלמת שאת מאוד רוצה ולא התפשרת, את יכולה להיות סמוכה ובטוחה (כמעט תמיד), כי את עומדת לקבל תוצאות יפות ומרשימות, מוחשיות, שידאגו לנצור עבורך ועבור ילדך זכרונות יקרים שאת תאהבי לראות ולשתף במשך שנים רבות. עדיין לא בטוחה אם צילום בידי צלמת מקצועית מתאים לך? הנה מאמר שיעזור לך לבחור נכון.


    • עכשיו השאלה היא איך למצוא צלמת מקצועית שמתאימה לדרישות ולצרכים שלך מתוך שוק מלא בחובבנים (אין שום דבר פסול עם חובבנים; כולנו התחלנו משם - אני מתכוונת ומכוונת לאותם אלו החובבנים המפרסמים עצמם כצלמים מקצועיים המתמחים בצילומי ניובורן). הדבר החשוב ביותר הוא למצוא צלמת המתמחה בצילומי ניו בורן בעלת סגנון שאת אוהבת ומתחברת אליו ושמתאים לצרכים שלך. אני תמיד דואגת לומר ללקוחותיי כי צילומי ניו בורן הם אינם מוצר מדף שאפשר וצריך להשוות עבורו מחירים וכי הבחירה מהיכן לרכוש נובעת מעלות המוצר. בכל עולם הצילום, אין תחום אחד שבו הסשן משלב אומנות עם המון מיומנות, בטיחות וידע איך לעבוד עם תינוקות. מדובר באוצר שלך וישנם תנוחות והעמדות צילום שמבלי ניסיון והתמחות מתאימה, הן יכולות לסכן את תינוקך. חשוב לוודא כי הצלמת שאת בוחרת יכולה ויודעת איך לעשות את זה.


    • רוצה אלבום מזכרת? אל תבחרי בצלמת שלא יכולה לספק עבורך אלבום באיכות גבוהה.


    • אם מצאת צלמת שיש לה מגוון גדול של חבילות שהן אטרקטיביות, אבל את לא אוהבת את הסגנון שלה - פשוט לא לבחור בה. את לא באמת אוהבת את התמונות והסגנון שהיא מציעה, גם לא תצליחי "להתרגל" אליהם, וחבל שתתחרטי אחר מעשה.
    • את רוצה להתחיל את החיפוש לכל מקום שאת מוכנה לנסוע לצלמת המושלמת עבורך תינוקך. נכון שהרוב מעדיפים לחפש רק בקרב צלמות מהאיזור בהן הן מתגוררות, אבל לפעמים נסיעה לא ארוכה במיוחד עשויה להיות שווה את ההשקעה של הנסיעה והזמן.
    • מתוך החיפושים שערכת, צמצמי את הרשימה שלך ל - 2-3 צלמות שאת אוהבת את עבודתן וצרי איתן קשר. הכימיה ביניכן היא קריטית וכמו בין בני זוג, גם כאן חשוב שהצלמת שתאחוז את תינוקך, תחבק אותו, תתייחס אליו כאל תינוקה שלה תהיה מישהי שאת מתחברת אליה ומרגישה איתה מאוד בטוח.

שושי שרעבי צלמת הריון, לידה, ניובורן ומשפחה www.shoshi-photography.com 053-4302106




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב