דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדבקות קיר לחדרי תינוקות 

מאת    [ 23/05/2015 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2323 פעמים ]

לקראת בואו של תינוק חדש לעולם, הוריו עושים בדרך כלל כל שביכולתם בכדי לדאוג וליצור לו חדר קסום ומעוצב, אשר גם יענה על כל צרכיו וגם יהווה עבורו כסביבה נעימה וכיפית לשהות בה.
אחד האלמנטים עליו ישימו ההורים דגש מיוחד נוגע לכל הנושא של עיצוב החדר – כאשר המטרה היא ליצור בסופו של דבר חדר נעים בצבעים רכים עם אלמנטים מעניינים אשר יהוו כגירוי מתאים עבורך הרך הנולד. אחת הדרכים הטובות ביותר אשר תאפשר להשיג מטרה זאת, היא באמצעות רכישת מדבקות קיר אשר מיועדות לחדרי תינוקות.

כיצד לבחור מדבקות קיר?
מדבקות קיר המיועדות לחדרי תינוקות מגיעות במגוון רחב של צורות וצבעים, כאשר הבחירה מבין ההיצע הרחב לא תמיד תהיה פשוטה. מהסיבה הזאת, חשוב להקפיד ולדאוג שאותן מדבקות קיר ישתלבו עם העיצוב הכללי אותו אתם מייעדים עבור החדר – חשבו מה הם הצבעים הבולטים באותו חדר, מה צבע המיטה ושידת ההחתלה וכדומה..
כמובן, שמעבר להתאמה לעיצוב יש את הנושא של טעם אישי ומכיוון שלתינוקות רכים עדיין אין טעם משלהם, עליכם ההורים מוטלת המשימה לבחור את אותן מדבקות קיר שנראות לכם כמתאימות להם ביותר.

הדרך לחדר המושלם

בתור הורים נרגשים, אתם ודאי רוצים ליצור עבור התינוק את החדר המושלם – ואם תשקיעו מחשבה וזמן אין שום סיבה שלא תצליחו לעמוד במשימה.
במידה והחלטתם לשלב באותו חדר מדבקות קיר, נסו לבחור מדבקות בצבעים רכים ונעימים עם ציורים או איורים יחסית פשוטים אשר מתאימים לגילאים הללו – המבחר הוא כל כך גדול, שאין כל ספק שבסופו של דבר אתם עתידים למצוא את אותן המדבקות אשר יספקו מענה איכותי ומלא על כל הדרישות והבקשות שלכם.

צריך למצוע מקום איכותי לקנות את המדבקה


יש הרבה אתרים סינים שמוכרים את המדבקות ולא תמיד אנחנו יודעים את טיב החומר, שיכול לעשות לנו נזק גדול בקיר. חשוב לקנות מאתר ישראלי, כאשר מומלץ לשאול את המוכר האם המדבקה היא מ-PVC או ויניל. כמו כן חשוב לעשות תאום ציפיות בין המדבקה לגודל הסופי שלה, יש להתקשר לחנות ולשאול: "מה גודל הגיליון ומה הגודל הסופי על הקיר", כאשר אתם יודעים שהמדבקה בגודל הנכון וגם מהחומר הנכון, נשאר לתאם ציפיות לגבי זמן המשלוח והאריזה. חשוב שהמדבקה תשלח באריזה קשיחה השומרת על המוצר. כאשר הזמנתם מדבקה, שימו לב שיש 2 סוגי הדבקות. הראשונה פשוטה - מקלפים ומדביקים על הקיר. הסוג השני זה עם גיליון מעבר שמורכבת ממדבקה וגיליון עם דבק. כאשר על מנת להדביקה צריך להוריד את החלק הדביק, להצמיד למדבקה עד שזה מקלף אותה ולהצמיד לקיר. 

לפרטים נוספים על מדבקות קיר - קירטוש




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב