דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל הסודות של קידום אתרים באינטרנט או: מה חברות קידום אתרים אינן רוצות שתדעו 

מאת    [ 21/05/2015 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2268 פעמים ]

למשה עסק בהוד-השרון למצלמות אבטחה ופתרונות מיגון לעסקים ופרטיים. שיטת השיווק "מפה-לאוזן" כבר אינה מספיקה לקידום העסק שלו, ושיטת השיווק במקומונים ובתערוכות יקרה מאד עבורו.

משה יודע בוודאות שמקומות ראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל של מונחי המפתח הטובים עבורו עשויה להניב לו "לידים" מצוינים שחלקם הגדול יומר עבורו למכירות נוספות וללקוחות חדשים. מצד שני, יוסי יודע שעלות קידום אתרים אורגני (כלומר: הגעה למקומות ריאליים "טבעיים"אורגניים) בגוגל ע"י חברות קידום אתרים אינה זולה. מדובר בהוצאה חודשית ממוצעת של כ-700 ש"ח בחודש, כלומר: כ-8400 ש"ח לשנה! מה עושים? כמו-כן משה שמע שלוקח זמן רב יחסית, משהו כמו חצי שנה, עד שחברות קידום האתרים "מספקות את הסחורה".

אז לידיעת הקורא משה ושאר הקוראים, הגיע הזמן לספר את האמת ולהפריך שני מיתוסים השולטים בתחום זה לגבי אורך התקופה שיש להשקיע בקידום האתר לצורך  השגת תוצאות גבוהות בעמוד הראשון בגוגל (מדובר על כחצי שנה לפחות..), וכן לגבי אורך התקופה שעימה צריכים להתקשר בעלי עסקים חוזית וכספית עם חברות קידום האתרים (מדובר בקידום מתמשך חודש בחודשו לאורך שנים...).

כיום, עם שינויי הפרמטרים הנדרשים והמבוקשים ע"י "גוגל" להשגת מקומות ריאליים גבוהים לאתרים בתחומי התמחותם, ניתן כבר תוך שבוע עד שבועיים בלבד מסיום קידום האתר באינטרנט להשיג מקומות גבוהים ריאליים בדף הראשון בגוגל! כיום כמעט ואין חשיבות ל"טריקים ושטיקים" שהיו מקובלים  בעבר בתחום והיו מבוצעים ע"י חברות קידום האתרים כדי להעלות את האתרים למקומות ריאליים בגוגל. כיום התוכן הרלוונטי הנו זה שיקבע את המיקום בנוסף לעוד שורה של פעולות קידום שכולן סובבות סביב התוכן- שהוא "המלך" החדש.

ניתן כיום לאתר את מילות המפתח הכלכליות ביותר והחשובות לעסק עסקית (לדוגמא במקרהו של משה: "מצלמות אבטחה בשרון", מצלמות אבטחה לעסקים" וכו.), לשנות את מלל האתר הקיים של העסק (או לכתוב את מלל האתר החדש) "לאור" מילות מפתח אלו, להוסיף כמה מאמרי עוגן ולבצע עוד מספר פעולות קידום בתקופה קצרצרה, ולהשיג מיידית תוצאות ריאליות בדף הראשון בגוגל במונחים אלו.

החדשות אף הטובות יותר הנן, שבשיטה ייחודית זו (שמן הסתם מרבית חברות האתרים "אינן אוהבות" אותה...) אין צורך להשקיע חודש בחודשו סכום נוסף לקידום ו"שימור" התוצאות שהושגו. במרבית המקרים התוצאות הריאליות בגוגל יישארו שם לטובת העסק חודשים ארוכים ואף שנים, זאת כאמור ללא הצורך בהשקעה כספית חודשית קבועה ומתמשכת בקידום אורגני נוסף.

עם ידע בסיסי מתאים נדרש, יכולים בעלי עסקים קטנים ובינוניים לבצע זאת בעצמם, או לאתר חברת קידום אתרים שעובדת במתכונת זו, של פעולה של קידום אתרים אורגני פרויקטלי קצר זמן ומדויק.  

עסקים קטנים, ממש כמו העסק של משה, יכולים כבר אז להתחיל וליהנות מפניות נכנסות איכותיות רבות של לקוחות המחפשים ממש כעת את מוצריהן או שירותיהן.

 

 

יאיר אבני,MBA מנכ"ל "מחוץ לקופסה":ליווי עסקי וייעוץ שיווקי, שירותי טלמיטינג -תיאום פגישות לעסקים, סקרי שוק, קידום אתרים אורגני 054-6811426


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב