דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנה למכירת כרטיסים - הדור הבא 

מאת    [ 20/05/2015 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 3065 פעמים ]

כיצד ניתן להקל על ניהול ומכירת כרטיסים לאירועים באמצעות תוכנה ייעודית?

מכירת כרטיסים בשיטה המסורתית עלולה לגרום להרבה מאוד בעיות עבור מארגני האירוע. ראשית, מכירת כרטיסים היא עניין שמארגני אירועים רבים מבזבזים עליו הרבה מאוד משאבים וכח אדם- בין אם מדובר בקופה פיזית המוצבת באירוע ובין אם במענה אנושי טלפוני, יש צורך להעסיק עובדים רבים. לעיתים נראה כאילו מספר העובדים לעולם לא מספיק- גם אם הרבה מאוד אנשים מועסקים כמוכרי כרטיסים, עדיין יכולים להיווצר תורים ארוכים, אשר מתסכלים את הלקוחות.

מעבר לכך, כמו כל דבר שמבוצע על ידי בני אדם, מכירת כרטיסים אנושית עלולה ליצור הרבה מאוד טעויות, שיכולות לגרום להפסד כספי משמעותי מצטבר. 

על מנת לפתור את הבעיות הללו, מומלץ לעשות שימוש בתוכנה למכירת כרטיסים. בשיטה זו, מערכת אוטומטית היא האחראית למכירת הכרטיסים. מערכת כזו לא תעשה טעויות, ותעביר את הכסף ממכירת הכרטיסים ישירות לחשבון הבנק שלכם. מעבר לכך, היא אינה דורשת העסקה של כח אדם, ובכך צפויה לחסוך לכם עלויות רבות. 

תנו ללקוחות שלכם להנות מנוחות וטכנולוגיה

כיום, כמעט ואין בית בישראל שאין בו לפחות מחשב או טלפון חכם אחד. כולם נוהגים לגלוש בקביעות באינטרנט, ולקבל ממקור זה את כל המידע החיוני. גם הקניות ברשת צוברות יותר ויותר תאוצה בשים האחרונות. לכן, תוכנה למכירת כרטיסים עשויה להנגיש את תהליך רכישת הכרטיסים עבור לקוחות רבים. יש לציין כי מערכות מכירת הכרטיסים עושות שימוש בממשקים פשוטים ומובנים מאוד לשימוש, כך שגם מי שאין לו ידע או ניסיון בעולם האינטרנט יוכל להנות מקנייה נוחה. 

באינטרנט יכולים הלקוחות לא רק לרכוש את הכרטיס, אלא גם לקבל את כל המידע חיוני אודות האירוע, להנות מהטבות והנחות שונות, לבחור את מקום הישיבה ועוד. את כל זה הם יכולים לעשות מכל מקום, ובלי צורך להמתין בשום תור. 

תהליך המכירה הפשוט והנוח יוכל להבטיח שכל מי שרוצה להיות נוכח באירוע יוכל לרכוש את הכרטיס מבלי להסתבך- בכך ניתן להעלות משמעותית את כמות הכרטיסים הנמכרים מראש ולוודא שהאירוע מוכן לכמות המשתתפים באופן אופטימלי מבחינת השירותים השונים הניתנים ללקוח ודאגה לכמות צוותי אבטחה בהתאם לדרישות החוק והמשטרה. גם הערכות מבחינת כמות צוותי הנקיון שעושים את עבודתם הנאמנה לאחר האירוע הם פונקציה של כמות משתתפים ונסיון מצטבר של שנים שהמפיקים נושאים עימם משנה לשנה. נסיון זה מסייע להם להשתפר ולהבטיח חוויית אירוע טובה יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב