דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכירת כרטיסים אונליין - להקל על החיים שלכם ושל הלקוחות שלכם 

מאת    [ 20/05/2015 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 2683 פעמים ]

מכירת כרטיסים אונליין בעידן הדיגיטלי

בעבר הלא רחוק, מכירת הכרטיסים לאירוע עלולה הייתה להיות עסק מסורבל ביותר. הלקוחות היו צריכים להתקשר למענה טלפוני אנושי, או לחלופין להגיע בעצמם אל מקום האירוע, מבעוד מועד או בערב האירוע עצמו. אז, הם היו מחכים. לעיתים מדובר היה בהמתנה של שעות, בתורים ליד הקופות או בהמתנה למענה בטלפון. 

תהליך זה הרתיע הרבה מאוד לקוחות. בנוסף לכך, הרבה לקוחות היו חוסכים מעצמם את הטרחה שבהזמנה של הכרטיס טרם האירוע, והיו מגיעים ביום האירוע עצמו בתקווה שאכן יישאר להם כרטיס. מיותר לציין כי בשיטה בעייתית זו, להרבה לקוחות פוטנציאליים לא נותר כרטיס, והם נאלצו ללכת הביתה מאוכזבים. 

אך כיום, קיימים פתרונות חדישים שיכולים לחסוך מן הלקוחות את כל הטרחה הזו. בשיטה של מכירת כרטיסים אונליין, הלקוחות לא צריכים אפילו לצאת מהבית על מנת לרכוש את הכרטיס. יותר מזה- במערכות החדישות, אין צורך להדפיס את הכרטיס- במקום לבזבז נייר ודיו, פשוט צריך להביא את הטלפון החכם. על מנת להכנס לאירוע, ניתן להראות קוד שנשלח אל הרוכש בסמארטפון, ובכך להכנס בצורה חלקה ומבלי להסתבך.

לחסוך הפתעות לא נעימות

אם כן, מכירת כרטיסים אונליין היא שיטה נוחה וחלקה לרכישת כרטיסים עבור הלקוחות. אך מה לגבי מארגני האירוע? עבורם, היתרון המוצע הוא עצום. המכירה המקוונת מאפשרת להם מעקב צמוד אחר כמות הכרטיסים שנמכרים, בכל רגע נתון. ניתן גם לדעת איזה סוג של קהל יעד קנה את מירב הכרטיסים. בכך, ניתן לבצע פעולות שונות על מנת למקסם את מכירת הכרטיסים מהאירוע (למשל, להשקיע יותר בפרסום האירוע עבור אוכלוסיית יעד זו או אחרת), ולהימנע מ"הפתעות" בלתי נעימות באשר למספר האנשים שהגיעו בערב האירוע. 

לסיכום, מכירת כרטיסי כניסה דרך האינטרנט היא שיטה יעילה ביותר שמקלה מאוד הן על מתכנני האירוע והן על קהל הלקוחות. אין פלא ששיטה זו הופכת נפוצה יותר ויותר בסוגים שונים של אירועים, ושכבר כמעט ולא ניתן למצוא אירועים שעדיין מוכרים כרטיסים בשיטות הישנות שבהם נדרשים לעמוד בתורים ארוכים והכרטוס מתבצע בנייר בלבד ולא באופן ממוחשב שבו למפיק שליטה ובקרה בזמן אמת על תהליך המכירה.

יתרון נוסף לכרטוס הממוחשב טמון ביכולתו לתת חיווי מדוייק בזמן האירוע על כמות המשתתפים שנכנסו אל תוך המתחם ובעצם נסרקו בכניסה ע?י הסדרנים. במקרים רבים נדרשים מפיקי אירועים לדעת את כמות האנשים הנמצאים בתוך האירוע ע?מ לדעת האם ומתי להתחיל את המופע והסריקה הממוחשבת פותרת סוגייה זו אונליין ובאופן מלא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב