דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 דרכים להתגבר על פיתויים ולהישאר רזה! 

מאת    [ 19/05/2015 ]

מילים במאמר: 840   [ נצפה 3201 פעמים ]

אין דבר מתסכל יותר מאשר לסיים את היום בתחושה של "לא עמדתי במילה שלי". אנחנו חיים בעידן שבו החיים מזמנים לנו פיתויים רבים.יש לנו יותר מדי מוצרים ופרסומות, ופחות מדי ידע וכלים כדי לדעת מה נכון עבורנו...

 

על תסכול, פיתויים ומינוס תוצאות

אין דבר מתסכל יותר מאשר לסיים את היום בתחושה של "לא עמדתי במילה שלי". אנחנו חיים בעידן שבו החיים מזמנים לנו פיתויים רבים. רוב האנשים מרגישים שיש יותר מדי מוצרים , פרסומות ושלל רשתות מזון, ופחות מדי ידע כדי לדעת מה נכון לרכוש מתוך שפע המוצרים בשוק. לעיתים נדמה  שגם אם ננסה לבנות לנו פירמידת מזון בריאה ומאוזנת, ברגע שנגיע לרכישת המוצרים, נתבלבל ונלך לאיבוד מרוב הסחות הדעת הפזורות במתכוון בכל מקום. עם הזמן אנשים יצרו סטיגמות לגבי מוצרים מסוימים, מה כדאי, מה בריא, ומה הגוף שלהם צריך או "אוהב". בעידן של היום, קשה מאד להתחמק מהסחות הדעת, מהרגלים ומדפוסי חשיבה מסוימים, ולכן יש צורך ב"מדריך לחיים" שיכוון אותנו למסלול היעיל והאנרגטי ביותר, ויעלה אותנו לנתיב התוצאות וההצלחות בחיים!

אנשים רבים אינם יודעים מהו ארגז הכלים המתאים לחיים שלהם, כדי שיוכלו להתנהל בצורה האנרגטית והיעילה ביותר. עקב בלבול זה הם פותחים בעוד דיאטה, נרשמים לעוד מכון כושר, קונים עוד הליכון לבית ופוצחים באמירה של "ממחר לא אכניס יותר את הדבר הזה לפה שלי..." ומשתיקים את הקול הפנימי הזה, שלא נותן מנוחה, עד לפעם הבאה.. או עד לרגע שלא עומדים בפיתוי הבא. אנשים נאחזים בעוד ועוד כלים שאמורים לסייע להם להגיע לתוצאות. למרות שכל כלי כשלעצמו הוא אולי אפקטיבי ויעיל, יצירת עומס על הגוף והנפש שלנו, עלולים לגרום להם לקרוס ולהתנהל בחוסר חשק, מוטיבציה וחיות. ריצה זו בין השאיפה לרדת במשקל או להיראות אחר מאיך שאני נראה, לבין התוצאות בשטח יוצרת תחושה של תסכול, עייפות, חוסר חיוניות ואפילו דיכאון.

עומס ההרגלים מוצא אותנו בכל מקום. לדוגמה, אם התחלת דיאטה במשך מספר חודשים, תגלה מהר מאוד שלא מספיק רק לעשות אותה, אלא כעת צריך גם לשמר אותה לאורך זמן, אולם איך ניתן לעשות זאת?

הרבה לקוחות שואלים אותי: איך אפשר להתגבר על כל הפיתויים שיש לנו? אני רואה עוגה טעימה ופשוט לא מצליח/ה להתגבר...

בנוסף, בחיים שלך קיימים גם העניינים השוטפים. צריך לנהל חיי משפחה, קריירה, זוגיות, לעשות את מטלות הבית, וכל זאת עוד לפני שיש לך זמן לעצמך ולתחביבים שלך, זמן לחופשה עם בן או עם בת הזוג וכדומה.

רשימת המשימות והמטלות לא נגמרת אף פעם ובשל עודף המשימות, פשוט מאבדים כיוון ולא מספיקים כלום! והכי מתסכל שלא מגיעים לשום תוצאה!

חוסר בתוצאות והתנהלות לא יעילה, יכולות לגרום לאדם שהחליט לעשות שינוי בחייו, להיות מותש ולהעלים את תשוקתו לעניין. כעת הוא נכנע לשגרה ומרגיש שיותר לא יצליח לממש את חלומותיו.

לאורך זמן, תחושה זו גורמת לרוב האנשים לסגור את חלומותיהם באיזו כספת בתוך ליבם, לוותר על חלומם, ולחזור לחיי שגרה רגילים, ללא השינוי שרצו, וכמובן עם תחושת תסכול גדולה.

לאור כל העובדות הללו, ברור לחלוטין שכדי להגשים את חלומותיך עליך לפעול מתוך אנרגיית חיים גדולה ומתוך הרבה עוצמה! עליך למצוא את הדרכים להתגבר על כל מכשול, חרדה או פחד. דרך זו תביא את חלומותיך לידי מימוש וכך תוכל להגיע לפסגה!

אז איך עושים את זה? איך תוכל להתגבר על ההרגלים שלך? איך תוכל להקטין את הפיתויים הפוטנציאליים שלך? איך תוכל לגרום לעצמך להגיע אל היעד שאליו חלמת להגיע כל חייך, או אל הדרך בה אתה רוצה לחיות את חייך בבריאות, אושר ורוגע?

אז הנה 5 טיפים להתחלה טובה:

1. גלה את יכולותיך וכישרונותיך המיוחדים – כישרון הוא מקפצה לחיים! גלה מהו הכישרון המיוחד שלך, והתחל להשתמש בו בחייך. תוכל להשתמש בו בלימודים שלך, במקום המגורים שלך ובאירועים משפחתיים וקהילתיים. ככל שתשתמש יותר בכישרונותיך, חייך יהיו מאושרים יותר, ותהיה מלא בתחושת סיפוק וייעוד.

2. היה מודע להסחות הדעת המונעות ממך להתקדם – אני בטוחה שתפגוש "מחסומים", עיכובים ודברים מסויימים שימנעו ממך או יעכבו אותך בדרך למטרה. ככל תדע להבחין בהסחות הדעת ובדברים המונעים ממך לצמוח – כך תוכל ללמוד עם הזמן איך להתמודד איתם, ולעקוף אותם בדרכים יצירתיות וכמובן בעזרת הכישרונות שלך.

3. למד לשלוט ברצונותיך ולהתרחק מפיתויים – היכולת לשלוט בעצמך וברצונותיך – היא דבר ממש לא מובן מאליו. ככל שתשכיל לשלוט בעצמך, ותלמד את היכולת הזאת לאורך זמן, לאט לאט תגלה שאתה מסוגל יותר ויותר להתמודד מול הפיתויים בחיים.

4.  היה מודע לעצמך ולגופך – כל אדם שונה מחברו. למד את עצמך, את חלומותיך הקטנים והגדולים, ורשום מהם הדברים שעליך לעשות בשביל לממש אותם. ככל שתכיר את עצמך, ומה היכולות שלך, כך תוכל להתקדם לעבר היעד שהצבת לעצמך.

5. התחל להשפיע על בריאותך ואיכות חייך – אתה האחראי לחייך! התחל במשהו קטן שכבר היום ישפיע על בריאותך ואיכות חייך. זה יכול להיות: הליכה, רכיבה על אופניים, הפחתת סוכרים, או ארוחות בריאות וקבועות במהלך היום. כל דבר שיכול להיות הצעד הראשון לעבר המטרה!

* תמיד תזכור: צעד קטן בהווה - צעד גדול לעתיד שלך!

אשמח לשמוע מכם איך אתם מתגברים על מכשולים ופיתויים, איך אתם "שוברים" את ההרגלים, ומה הצעד הקטן שלכם שיביא לכם תוצאות – ובגדול!

בנוסף לכך, אם אתם רוצים לדעת איך לרזות, לרדת במשקל, לחיות חיים מלאי אנרגיה וחיות, לשמור על אורח חיים בריא ולשפר את איכות חייכם - אל תהססו לפנות אליי ואלמד אתכם כיצד לעשות זאת!

רעות מור יוסף - מומחית לכושר, בריאות ותזונה. מרצה, יועצת, מאמנת כושר ומנחת סדנאות לאורח חיים בריא! מפתחת שיטות ומוצרי מידע ייחודיים, ומאמנת לשליטה בשרירי רצפת האגן, בריחת שתן והרטבות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב