דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להנציח רגעי אושר על תמונת קנבס 

מאת    [ 18/05/2015 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1526 פעמים ]

לרובנו אין מספיק כסף כדי להרשות לעצמנו רכישת תמונות וציורי שמן יקרים, והקנבס בא לעזרתנו ומאפשר תוצאה דומה במחיר סביר. באתרי האינטרנט של בית הדפוס ניתן לבחור תמונה יפה מאלבום תמונות או להעלות תמונה משלכם ולהדפיסה בכל גודל מבוקש על גבי בד הקנבס המרהיב. בעת הדפסה על בד הקנבס משתמשים בד"כ בצבעים עמידים איכותיים שאינם דוהים לאורך זמן, ויש ספקי צבע שונים שמעריכים כי הצבעים עמידים למעלה מ 100 שנה בתנאי פנים. הטכנולוגיה המתקדמת והחדשנית של היום מאפשרת להדפיס תמונות על קנבס ברמות דיוק גבוהות ביותר, כך שקיים דמיון מוחלט בין התמונה המקורית לבין התמונה שהודפסה על הבד. התוצאה המדויקת והמקצועית מדברת בעד עצמה.

מוזיאון הלובר ולא בפריז

עצמו את עיניכם ודמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: מוזיאון הלובר, פריז. המוני אנשים צובאים על הפתחים במטרה לזכות לראות כמה תמונות אומנותיות. המתנה ארוכה בתור ואז גם אתם יכולים לראות אותה: המונה ליזה ותמונות אומנותיות נוספות שלא ניתן לשער את שווין. עכשיו תפתחו את העיניים: הגעתם הביתה, אחרי יום עבודה סחוטים עד הקצה. השעה שש בערב והנה המונה ליזה תלויה לכם על הקיר, הודות להדפסה על קנבס. היצירה האומנותית היקרה בעולם אצלכם בסלון בגודל טבעי. אז מי צריך את הלובר בכלל? ויותר מכך, איזו תמונה שתחפצו, בין אם מדובר ביצירת אומנות יוקרתית ובין אם תמונה של יקירכם ניצבת לפניכם בחדות מרשימה. הדפסה על הקנבס מוסיפה איכות שלא קיימת בהדפסה בנייר, מה שהופך את התמונה ליוקרתית ואומנותית במיוחד.

תמונה על קנבס – מתנה מיוחדת במינה

תמונה המודפסת על בד הקנבס יכולה לשמש כעיטור בסלון ביתכם, או לחילופין ניתן להעניק אותה לקרובים וידידים לרגל החג המתקרב. בפרוס השנה החדשה או כשחג הפסח מתקרב, רבים מתלבטים איזו מתנה לרכוש. תוכלו לרכוש יין ופרחים כמו בכל שנה, אך משום מה, אין זה מקורי להביא כל שנה את אותו הדבר... תמונה בהדפסה על קנבס מהווה מתנה מרשימה היכולה להישמר לאורך זמן, ולהוות תזכורת לאנשים הקרובים אליכם ביותר. זאת ועוד, תמונה על קנבס יכולה להיות מתנה מקורית גם ללקוחות העסק. אם תרצו להפתיע את לקוחותיכם עם מזכרת ממותגת מכם, תוכלו להעניק תמונה עם לוגו החברה או תמונה בה אתם מצולמים יחד עם הלקוח. הדפסה על קנבס במקרה הזה פועלת כפרסומת 24 שעות ביממה, ואתם מרוויחים גם מתנה מקורית וגם פרסום בעלות סבירה יחסית.

Print2go הינו בית דפוס דיגיטלי המתמחה בדפוס איכותי וזול, גרפיקה ועיצוב גרפי מקצועי ובהדפסות דיגיטליות ללא הגבלת אורך ורוחב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב