דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תבחרו הדברה נכונה ויעילה 

מאת    [ 13/05/2015 ]

מילים במאמר: 581   [ נצפה 898 פעמים ]

                                              כך תבחרו הדברה נכונה ויעילה

                                                 פתרונות ושירותי הדברה

הדברת מכרסמים בחומרים שונים

הדברת מזיקים מבוצעת על ידי שימוש בחומרים שונים בהתאם לנדרש. רעלים מאושרים בחוק, מלכודות פרומון, פיתיונות, הדברה ירוקה, ריסוס אורגני ועוד.

ההדברה מבוצעת לאחר זיהוי נתיבי התנועה של המכרסמים, איתור סימני הכרסום ואיתור המחילות והחורים. הדברת מכרסמים מסוגים שונים מבוצעת לאחר זיהוי המכרסם על ידי צורת הכרסום, הגללים ואלמנטים נוספים על ידי צוותי ההדברה המקצועיים כדי להתאים
את הפיתיונות והחומרים הנדרשים למיגור הבעיה. הדברה מקצועית, כאמור, יכולה להתבצע על ידי אבקות, קוביות רעל באישור משרד הבריאות, שיקויים שונים ועוד.

 

הדברה על ידי ג'ל
כיום ניתן לבצע הדברה לנמלים ולתיקנים בעזרת מזרקי ג'ל המהווים פתיון מורעל למזיקים הנ"ל והם מתאימים במיוחד לחנויות מזון, מסעדות ועסקים פעילים במשך רוב שעות היממה מפני שהם אינם מצריכים פינוי של המקום מאדם

 

הדברה אורגנית

ריסוס בחומר אורגני מתבצע על ידי בעלי מקצוע מוסמכים העושים שימוש בחומרים ירוקים, כלומר בעלי רמה נמוכה של רעל שאינו פוגע בסובב תוך דגש על התנהלות מוקפדת ואחראית. לדוגמה: טופ ג'ל עבור הדברת נמלים. פעולת ההדברה חייבת להתבצע בצירוף פעולות מנע מסוימות כגון איטום ושימור האשפה בצורה הנכונה. הדברה ירוקה מומלצת בשילוב עם הדברה של עשבים שוטים על מנת לשמר סביבה נקייה ולהקטין את מוקדי המשיכה למזיקים.

  

הדברה ביולוגית

 

זוהי הדברה שכל אחד יכול לעשות  והיא מבוססת על עקרון של  "שרשרת המזון", לדוגמא כאשר ישנה בעיה של עכברים וחולדות ניתן למקם במקום הנגוע חתול. כפי שידוע  העכבר ממוקם מתחת לחתול בשרשרת המזון. ובכן אנו נעזרים בקיומן של חיות מסוימות בכדי להרחיק אחרות.

 

הדברה כימית

  ריסוס כימי- כאן מדובר בריסוס המורכב מחומרים רעילים כימיים שמטרתם לגרום להדברה של המזיקים. ריסוס באמצעות חומרי הדברה רעילים, מצריך מאיתנו לצאת מהבית בזמן הריסוס. האפקטיביות היא לאורך זמן רב יותר.

 

הבדלים בין הדברה אורגנית ירוקה להדברה כימית

 

הדברה כימית משרתת את המטרה היטב. החומרים המותרים בחוק משמידים את המזיקים ושומרים מפני חדירתם לאזור בשנית. התנהלות הולמת במהלך הריסוס (הרחקה מהבית, ניקיון האזור לאחר הריסוס בהתאם להוראות חברת ההדברה וכדומה) מקנים את הביטחון לשמירה על בריאותם של האנשים וחיות המחמד בבית. חסרונה הוא בכך שאין חומרי ההדברה מתפרקים במהרה אלא לאחר שנים רבות. הזיהום הוא זיהום סביבתי הפוגע באדמה ובמי התהום עקב חלחול החומר.

 

הדברה אורגנית עושה שימוש בחומרים המתכלים במהרה, אינם מזהמים את מי התהום ומעבר לכך אינם פוגעים באיכות האוויר אותו אנו נושמים. הדברה ירוקה זו ניתנת לביצוע על ידי חברת הדברות מוסמכת או באופן עצמאי. רשתות השיווק מציעות לקהל הרחב מגוון של שירותים ופתרונות הדברה, בחלקם ירוקים. חשוב כמובן להעניק תשומת לב מרובה לתווית ולעקוב אחר הוראות היצרן.

 

 

טכנולוגיות ניטור

  

בעזרת טכנולוגיות הניטור (מלכודות דבק, מלכודות הכוללות מזון טבעי של המזיק) ניתן לזהות ולאתר נגיעות באתרים שונים- מפעלי מזון, משרדים, בתי חולים וכן זיהוי של סוגי מזיקים


ישנה חשיבות רבה לבחירת השיטה בה תבוצע ההדברה/ ההרחקה שכן היא המשפיע העיקרי על השגת תוצאות. לכן במצב בו נתקלתם במזיקים מכל סוג יש לפנות לגורם מקצועי על מנת שיפתור את הבעיה בצורה יעילה ובטוחה

.

 

מאמר זה נכתב ע"י חברת "צפע הדברות" 


למידע, יצירת קשר והזמנת הדברה באזור מגוריך


http://pestcontrolservices.co.il/


טלפון- 1800-450-455 "צפע הדברות"




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב