דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים מצילי חיים שלא חשבתם עליהם בנסיעה האחרונה שלכם 

מאת    [ 11/05/2015 ]

מילים במאמר: 556   [ נצפה 3699 פעמים ]

למרות שאנחנו נמצאים בעולם סופר מודרני ומבחינה עובדתית המכוניות היום הרבה יותר בטיחותיות מאז ומעולם הרבה מאוד אנשים עדיין נהרגים ונפצעים בתאונות דרכים.

הסיבה לסטטיסטיקה העגומה היא די פשוטה, על כל התחכום הזה עדיין שולטים דמויות אנושיות שברוב המקרים אינם מיומנות ואין להם אפילו את הטכניקה המינימלית לשלוט ברכב.

אבל אם הגעת עד לפה זה סימן שאתה רוצה לעשות את כל מה שצריך על מנת לשרוד על הכביש בעודך מתמודד עם כמויות של נהגים שלמדו נהיגה בהתכתבות... בדיוק בשבילך רקחנו 2 טיפים מצוינים.

1. מקם את המראות שלך כהלכה.

זה אחד מהדברים הקטנים שאתה יכול לעשות ללא מאמץ אבל כמעט כול האנשים לא עושים זאת בצורה הנכונה.  אנו מקווים שאתה יודע "שהשטח המת" הוא הכינוי לשני הצדדים של הרכב שאינם נראים במראות הצד.

זה אחד הגורמים הנפוצים ביותר לתאונות וזה אחת הסיבות שהרבה חברות שמייצרות רכבים יוקרתיים מתקינים ברכבים רדאר או מצלמה שמאפשרות לזהות רכבים אחרים בדיוק בשטח המת שאין הנהגים רואים ולהודיע על זה בצפירות קולניות שיכולות לגרום לכם לעשות תאונה רק מהלחץ...

אבל לנו אין בעיה עם הטכנולוגיה היא רק יכולה לעזור, האמצעים להתמודדות עם "השטח המת" קיימים עוד מתקופת הנרי פורד והמודל T שלו. כל מה שאתה צריך זה מראות הצד שרוב האנשים לא מרכיבים בצורה הנכונה.

זה מאוד פשוט "נקודות מתות" יכולות להיות גלויות על ידי כיוון נכון של המראות, הם צריכות להיות מכוונות כך שהרכב שלך לא יהיה גלוי בכלל באף אחת מהן.  בצורה הזו אין שום מפגש בין שני קווי הראיה וכל רכב שיעבור מכל צד יישאר בקו הראייה של לפחות אחת המראות שלך עד שהוא נכנס לשדה הראיה שלך.

אם אתה מרגיש שהטיפ מעלה מובן מאליו אנחנו נוטים להסכים אתך רק שבפועל רוב האנשים לא מבצעים את הפעולה הפשוטה הזו. היצרנים צריכים לאפשר שלך בעל הרכב לכוון את המראות (בגלל שינוים כמו גובה הנהג) ומסתר שרוב האנשים פשוט לא יודעים איך עושים את זה.

עם כל המילונים שמשקיעים מהנדסי הרכב הטובים ביותר על מנת להעלים את השטח המת הם לא השכילו לעשות דבר אחד פשוט ללמד את הנהגים לא למקם את מראות הרכב שלהם לצדי הרכב. אפשר ללמוד עוד על נהיגה מתקדמת במוסך.

2. התמקד יותר בתנועה מאשר בתמרורים.

תמרורים הם דבר חשוב אבל אובר התמקדות בהם יכול דווקא לסכן אותך לכן חשוב להיות קשוב לדרך.  תאר לך שלא יהיו תמרורים חוץ מאיזה כמה משוגעים שלא עושים חשבון לכלום, רוב האנשים דווקא יהיו יותר זהירים מכיוון שלא יהיה להם הוראות ברורות איך לנהוג.

הם יסתכלו על התנועה מסביב וינהגו בצורה זהירה יותר. אם לומר זאת כך התמרורים נמצאים על מנת לגרום לנו לעשות את הדברים האלה מההתחלה לעמוד ולהסתכל סביב. במילים אחרות אולי עדיף בלי תמרורים...

יש לא מעט מומחי תחבורה שגורסים שריבוי שלטים ותמרורים הופכים את הנהג לשאנן מכיוון שהוא עושה הכול כמו רובוט הוא מעדיף להסתכל על השלטים במקום להסתכל על התנועה ולהימנע מלהרוג מישהו על הכביש.

זה מקראים שכולנו מכירים מחיי היום יום, רכבים נוסעים באור ירוק ונכנסים ברכב שלא הצליח להיכנס לנתיב המקביל בגלל העומס, בגלל שהרמזור הירוק אמר להם שיש להם זכות קדימה.  

ורק לחשוב איך אנשים מאבדים את זה שתנאי הכביש או מזג האוויר גורמים להם לנסוע לאט יותר, ובמטרה לעקוף את התנועה גורמים להרבה תאונות וכל זה למרות שזה בסך הכול מספר על שלט שלא באמת לוקח בחשבון את תוואי הדרך העכשווי אלא כמה שהיה לפני 30 שנה...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב