דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליטוש והברקת מרצפות 

מאת    [ 11/05/2015 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2681 פעמים ]

על רצפת הבית שלנו להיראות נקייה ומבריקה על מנת שנהנה המרגשה של בית נקי ומטופח ובנוסף, היות והתחושה הכללית בבית לבאים מבחוץ, מושפע גם הוא מהמראה של הרצפות. רצפות שהתבלו ונשחקו עם השנים הם אינן מראה נדיר. במקרים בהם אנו רוכשים דירות או בתים ישנים, מראה הרצפות הוא לרב הראשון שמתייחסים אליו וברוב המקרים, אנו חושבים על אחד משלושת הפתרונות המקובלים. במקרים קלים יותר, ניתן לבצע פוליש לרצפה על מנת להחזיר לרצפה את המראה המרענן שלה. אך במקרים בהם הרצפה נראית ישנה במיוחד, מוכתמת, שרוטה וסדוקה ככל הנראה לא ניתן יהיה להסתפק בפוליש לרצפה ישנה. אך קיים פתרון אחר להחלפת המרצפות. ניתן לחסוך הרבה כסף באמצעות ליטוש והברקת מרצפות. יש חברות המתמחות בחידוש הרצפות שבאמצעות מכונות וחומרים מיוחדים, יכולות לגרום לרצפות הישנות שלכם להיראות כחדשות, ממש כאילו החלפתם אותן. התהליך של חידוש וליטוש רצפות הוא הרבה יותר מורכב מאשר פוליש לרצפות. בשלב הראשון יש להסיר את הפוגות בין הרצפות,בשלב השני מלטשים את הרצפה באמצעות מכונת יהלום וממלאים את הפוגות בחומר נקי וחדש המותאם בגוון שלו לגוון המרצפות. אוטמים סדקים וחורים, ולבסוף, מבצעים פוליש להברקת הרצפות שזה, כמובן השלב הסופי של חידוש הרצפות. חשוב כי רק אנשי מקצוע המתמחים בסוג עבודה זו, יבצעו לכם את פעולת חידוש וליטוש רצפות, היות ואנשים בלתי מקצועיים או חברות שהן אינן וותיקות ומקצועיות יכולות לבצע לכם עבודה לא מקצועית שתהיה רחוקה מהמראה הנכון של ליטוש וחידוש רצפות מקצועי ואף לגרום לכם ליותר נזק.

במידה וניתן לבצע ליטוש וחידוש רצפות בסוג הרצפות שלכם, יהיה סדר לגבי פעולה זו. יש לפנות את סביבת העבודה והמשטחים המצריכים ליטוש וחידוש מארונות ורהיטים הנמצאים באזור, יש לנקות היטב את הרצפה באמצעות שואב אבק תעשייתי ולשאוב לכלוך כמו פירורים אבק ועוד. יש לבצע פעולת ליטוש עדינה באמצעות מכונת פוליש מקצועית שמטרתה היא להסיר את השכבה הראשונית של הרצפה. השכבה הינה בעלת מראה שין וסדוק ויש להעלים אותה. יש לבצע איטום הרצפות בחומרים מיוחדים כמו סילר. במשך העבודה, במידה ויש להוציא את הרובה הישנה בין האריחים יש להסיר את הרובה ולאטום את הרווחים בין הרצפות באמצעות רובה חדשה, אשר תתרום למראה של רצפות חדשות ונקיות יותר. מכונת הליטוש היא בעלת ראשים העשויים מיהלומים שהם החומר החזק ביותר לליטוש. עבודה זו היא רצינית שכן, המכונות הללו הן כבדות מאוד ונדרש הרבה ידע בתחום על מנת שהעבודה תתבצע ביעילות ובדיוק רב בלי שייגרם נזק לרצפות.. ניתן לקרוא עוד על ההבדל בין פוליש לרצפה לבין ליטוש וחידוש מרצפות.

חשוב מאוד לדעת, כי אם יש לכם אריחים העשויים מחומרים כמו קרמיקה או גרניט פורצלן, לאניתן לבצע עליהם פוליש לרצפה או ליטוש וחידוש מרצפות, היות והסוג של האריחים הללו יכול לקבל נזק בביצוע פעולה זו.

דפנה ראם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב