דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מימון ישיר בחרה במערכת Lighthouse לניהול הידע הארגוני 

מאת    [ 11/05/2015 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 2506 פעמים ]

כעת יש לארגון מערכת אחת שמנהלת את כל המידע הנדרש בנקודות ההשקה עם הלקוחות היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

 

חברת האשראי הצרכני מימון ישיר בחרה בפתרון ניהול הידע של KMS lighthouse. במסגרת הפרויקט, הוטמעה מערכתLighthouse Desktop  במוקדי המכירות והשירות, ובמחלקת חיתום והנהלת החשבונות של הארגון. היקף הפרויקט, שהחל בסוף 2014 וארך כ-4 חודשים, הסתכם במאות אלפי שקלים.

 

מימון ישיר החליטו להטמיע מערכת אחודה, שתדע לנהל את כל המידע הנדרש לטובת ההתנהלות השוטפת ביומיום, הן באינטראקציות המכירתיות והשירותיות מול לקוחות והן בתהליכים הפנים-ארגוניים. המערכת של Lighthouse, שמתבנתת את כל הידע הארגוני ומציגה אותו בצורה ברורה, מאפשרת לכל עובדי החברה להיות נגישים למידע המעודכן והרלוונטי ביותר לעבודה שלהם, וכך לשפר את יחס ההמרה למכירות.

 

לאחר בחינת המצב בשוק, החליטה מימון ישיר לבחור KMS lighthouse, מכיוון שהמוצר של Lighthouse הוא מוצר מדף שמתאים לכל מחלקה בארגון, והן בזכות ניסיונה הרב של חברת KMS lighthouse בהטמעת המערכת בארגונים פיננסיים.

 

על פי ליאת שמואלי ליכטנשטיין, סמנכ"לית משאבי אנוש במימון ישיר: "מימון ישיר פועלת לשיפור תמידי והתייעלות של תהליכים שונים בחברה לשביעות רצון ונאמנות הלקוחות, בכל נקודות הממשק עמם. מערכת ניהול הידע החדשה שלLighthouse  הוטמעה לאחרונה במוקדי המכירות והשירות, ובמחלקת החיתום והנהלת החשבונות. בחרנו ב-Lighthouse בשל היכולות המוכחות בתעשייה. העובדה שהצלחנו להטמיע את המערכת בזמן קצר מאוד, כולל אפיון והסבת תכנים מאפס, היא פועל יוצא של המקצועיות של אנשי Lighthouse, של חברת TSsolution שהיו שותפים בפרויקט וההירתמות של מימון ישיר לטובת לקוחותיה ועובדיה."

 

יוסי כספי, יו"ר ומנכ"ל KMS lighthouse, אמר: "מערכת Lighthouse מייצרת מסר אחיד של התכנים השיווקיים והמכירתיים, כך שכל עובדי הארגון, החל מההנהלה ועד למוקדי השירות והמכירה, יהיו נגישים למידע הרלוונטי והעדכני ביותר לעבודה שלהם. אנחנו שמחים שמימון ישיר בחרו בנו כדי לשדרג את ניהול הידע הארגוני שלהם ובטוחים כי התועלות העסקיות מהשינוי יהיו רבות ויתבטאו בשיפור במדדי השירות, שיובילו לחסכון כספי והגברת ההכנסות ממכירות".

 

עם התקדמות הפרויקט, השימוש במערכת Lighthouse צפוי להתרחב ולשרת מחלקות אחרות בארגון, כמו למשל מחלקת ה-IT.

 

אודות מימון ישיר

מימון ישיר היא חברת אשראי צרכני מקבוצת ביטוח ישיר. מימון ישיר מהווה כתובת אחת לעסקה משולבת, המעניקה תשובה מימונית מלאה להלוואות לכל מטרה, הלוואות ללקוחות בבתי עסק והלוואות לרכישת  רכב, כולל סיוע בתהליך חיפוש הרכב.

 

אודות KMS lighthouse

חברת KMS lighthouse מספקת פתרונות ידע למצוינות ארגונית, באמצעות פתרונות שמתבנתים את כל הידע הארגוני ומציגים לכל העובדים את הידע הרלוונטי והעדכני ביותר לצרכיהם. כך, הם מאפשרים לחברות להפוך את האינטראקציות עם לקוחות למכירות, לספק שירות לקוחות אחיד בכל ערוצי השירות, להפוך את העובדים למומחים בתחומם אחרי הכשרה קצרה ולקבל פידבק ולהגיב בזמן אמת.

לחברת KMS lighthouse עשרות לקוחות מרוצים בארץ ובעולם, שהתחילו להשתמש במוצר לאחר הטמעה קצרה, של חודשים בודדים. KMS lighthouse נבחרה לאחת מ- 100 החברות המשפיעות בעולם בתחום ה- KM של מגזין KMWorld, זכתה ב- Promise Award 2014 של המגזין ונכללה ברשימת ה- Cool Vendors של חברת הייעוץ הנחשבת גרטנר לשנת 2014. ליצירת קשר: www.kmslh.com sales@kmslh.com

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב