דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה כדאי לכתוב ספר רב מכר לפחות פעם אחת בקריירה? 

מאת    [ 09/05/2015 ]

מילים במאמר: 896   [ נצפה 2535 פעמים ]

אז איך מתקדמים בחיים? איך מצליחים יותר ומתבלטים מעל התחרות? איך מגיעים להישגים מעוררי השראה? איך משפיעים על חייהם של מיליוני אנשים? איך מגיעים לקהל כל כך גדול? איך מפיצים את המוצרים שלכם בעשרות אלפי נקודות מכירה? 

 

כל השאלות האלו הן שאלות ששואלים את עצמם המון אנשים בין אם הם בעלי עסק, יזמים או שכירים שרוצים להתקדם למשרות בכירות יותר. 

לפני יותר משנתיים התחלתי לשתף אנשים בידע שלי אחרי שנים ארוכות ששמרתי לעצמי סודות רבים מחשש שיתחרו בי אולם מהרגע הראשון שהחלתי לשתף אנשים בידע שלי גיליתי את ההתרגשות הגדולה שיש בהשפעה על חייהם של אנשי עסקים אחרים מלבדי שמנסים לפרוץ דרך ולהצליח בחיים ובעסקים. אחד הדברים הגדולים שהפתיעו אותי היה לגלות כי כמעט כולם עובדים על פי שטאנץ. וכאילו הם משמיעים לי את אותן תשובות ששמעו או ראו אצל המתחרים שלהם. הם עסוקים בלבנות אתר שנראה מיליון דולר, משקיעים כסף רב בפרסום ומשלמים לספקים רבים שעושים את עבודתם ולא מאפשרים להם להרוויח. כך עסקים רבים מוצאים את עצמם עובדים בפרך ולא מגיעים לתוצאות, ולאחר זמן מה שבו הם מצליחים להחזיק את האוויר בריאות הם לא יכולים יותר. מובסים, מתוסכלים ומאוכזבים הם סוגרים את העסק, מקטינים את השאיפות שלהם או עוברים לפרויקט הבא שבו אולי יצליחו - אלא ששם שוב הם עוברים את אותו תהליך ולבסוף מוותרים על חלומם. רק מעטים באמת מצליחים - הרוב מתאימים את השאיפות והחלומות שלהם למציאות שנוצרה להם והפרדיגמות שנוצרו להם משכנעות אותם כי ככה הם החיים, או שהם לא מוכשרים מספיק, לא טובים מספיק, שהשוק קשה, שאין פרנסה בתחום הזה וכל מיני סיפורים שהם מספרים לעצמם כי שמעו אותם מאנשים אחרים שאמרו להם את זה פעם אחר פעם עד שלבסוף השתכנעו בעצמם...

לפני שנים רציתי להתקבל לבצלאל למסלול אנימציה. מסלול זה הינו מסלול מאוד מבוקש ואחת מהדרישות להתקבל היא להגיע עם תיק עבודות מכובד. התחרות על קבלה לבצלאל ידועה כקשה ביותר ורק מעטים באמת מצליחים לחדור פנימה. זו הסיבה שה"אסימון" שנפל לי לאחר שהתקבלתי היה כה גדול ודרמטי - והתובנה שהיתה לי במהלך תקופת הלימודים כתוצאה מארוע זה היתה משנת חיים עבורי ובהמשך הדרך - גם עבור אנשים רבים ולקוחות רבים שלי שבאו ללמוד איך עושים זאת? איך כותבים ספר רב מכר בתחום המומחיות שלהם. באותה תקופה שניסיתי להתקבל לבצלאל כבר היה לי ספר שכתבתי ויצא לאור בשם "חיפוש מחפש משמעות". ספר זה היה ספרי הראשון אולם כבר עם יציאתו לאור הוא החל להימכר ולהתפרסם ועשה לעצמו שם. כך קרה שכשהגעתי למבחני המיון עם תיק עבודות עלוב למדי (לפחות בתחושה שלי) - הבאתי ביחד אתי את הספר "חיפוש מחפש משמעות" והצגתי אותו במהלך הבחינה. התגובה של אחד הבוחנים הפתיעה והדהימה אותי ונחרטה בראשי. הוא אמר "אתה כתבת את חיפוש מחפש משמעות?" אני מת על הספר הזה. ביחד עם זאת הבוחנים הסתכלו עלי אחרת כעת ומבטם הבהיר לי שבאותו הרגע "עקפתי" את התור הארוך של מבחני המיון והתקבלתי לבצלאל - הגשמתי חלום! 

כל זאת היה בגיל 22! עוד כשהייתי ילד! מאז ספריי פותחים לי דלת אחר דלת ועזרו לי למכור זיכיונות לחברות גדולות, לעשות עסקים עם החברות הגדולות בעולם ובעצם לבדל אותי מכל מתחריי. 

למעשה כשתוכתבים ספר רב המכר חוקי המשחק משתנים! במקום לשווק את עצמי עושות זאת חברות עבורי, במקום להשקיע כסף רב באתר יעשו עבורכם את הפרסום אנשים רבים שידאגו לכתוב על המוצרים שלכם, לשלוח אותם לרשימות התפוצה שלהם, לכתוב על כך בפייסבוק ולעשות קמפיינים רבים עבורכם - במקרים רבים מבלי שתהיו מודעים לכך כלל!

מרגע שהספר שלכם יצליח יקרו הרבה מאוד דברים בחיים ובעסקים שלכם אולם הם לא יקרו מעצמם. כתיבת ספר דומה ליצירת כלי נשק (סליחה על הדימוי הלוחמני הזה - הוא משרת את הרעיון). כדי להיות אפקטיבי צרילך לדעת להשתמש בו היטב.

אנשים רבים יגידו לכם שאין כסף בכתיבת ספרים, שזה עולה המון כסף להוציא לאור ספר, שצריך לדעת לכתוב היטב כדי להצליח בכלל לכתוב את הספר ועוד כל מיני סיפורי לילה ולילה שכאלה - לרוב מדובר באנשים שמעולם לא הוציאו לאור בעצמם ספרים או כאלו שעשו זאת ונכשלו. כתיבת ספר היא מקפצה אדירה אם יודעים לעשות אותה בצורה מדוייקת ונכונה ולכן על מנת להבין כיצד לכתוב ספר רב מכר ויותר מכך כיצד לגרום לו להימכר בכמויות ולהפוך את הספר הזה למנוף עסקי אתם יותר ממוזמנים להירשם בחינם ולקבל ממני את נוסחת 10 הצעדים הראשונים לכתיבת ספר רב מכר!

כמו כן אתם יותר ממוזמנים לקרוא את ספרי "איך למכור מיליון ספרים" שיעזור לכם להבין את כל העקרונות החשובים שיעזרו לכם במשימה!

המלצה שלי התחילו בקריאת ספרי הראשון בסדרה העוסק באפקטיביות - "24/8 - איך ליצור יום נוסף בשבוע ולהיות מגה-אפקטיבי"

ואם אתם רוצים להתחיל לכתוב את הספר שלכם או כבר התחלתם אתם מוזמנים להיעזר בטמפלט הסודי והמיוחד שלי שבו כתבתי בדיוק מה צריך לכתוב בספר המקצועי שלכם, את הדברים החשובים, כמה מילים צריכות להיות בספר ואיך צריך להיות בנוי הספר כדי שייתן ערך מקסימאלי ללקוחות שלכם. כמו כן תקבלו בטמפלט את גודל הפונטים, כותרות וכל השיקולים שצריך כדי לכתוב את הספרבצורה המהירה והאפקטיבית ביותר כדי שהקוראים שלכם יוכלו לקרוא את הספר מתחילתו ועד סופו וייצרו אתכם קשר כדי לצרוך את המוצרים והשירותים הנוספים שלכם. להורדת הטמפלט והרצאה בנושא כתיבת ספר הדרכה בשעה אחת בלבד! היכנסו לכאן (להורדת הטמפלט לחצו כאן)

 

בכל שאלה אתם מוזמנים לכתוב לי או ליצור קשר ואשמח לבחון האם אוכל לסייע לכם עם הספר שלכם ולעזור לכם לכתוב אותו היטב ולהפיץ אותו בכל העולם.

אשמח לשמוע מכם ומקווה שהמאמר נתן לכם כיוון חדש להסתכלות על ההתנהלות העסקית שלכם ואם יום יבוא ותכתבו ספר בעקבות המאמר הזה אשמח אם תשלחו לי עותק עם חתימתכם...

שלכם

עמית אופיר

 

 

לאחר שספריו רבי המכר נמכרו במעל 1,000,000 (מיליון) עותקים ותורגמו לעשרות שפות משתף עמית אופיר בכל הסודות שיעזרו לכם לחיות בתשוקה ולשנות את חייהם של מיליוני אנשים בעולם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב