במאמר זה נסקור את יתרונותיו של הקידום הממומן לעומת הקידום האורגני במטרה לעזור לך, בעל העסק, להחליט באיזה מסע פרסום לבחור.
גוגל היא למעשה מנוע החיפוש הגדול ביותר ברשת ודרכו רוב הציבור בעולם מחפש את התכנים, העסקים וכל דבר אחר שבו הוא מעוניין.
השליטה של גוגל בעולם חיפוש התוכן באינטרנט הוא למעשה אבסולוטי וללא מתחרים.
השיטה שמציעה גוגל היא פשוטה ויעילה למדי. למעשה כל מי שיחפש את התחום שלך ימצא את הפרסום שלך במידה והוא עושה זאת באמצעות מילות חיפוש שאתה תגדיר אותן. למשל: הקמת אתר אינטרנט לעסק שלך שעוסק בתחום הנדל"ן. במידה והגדרת בקמפיין הפרסום הממומן בגוגל מילות חיפוש כגון: נדל"ן, מכירת דירות, השכרת דירות וכו'... גוגל יחשוף את העסק שלך בחלק הממומן של הדף למי שחיפש מילים אלו.
מה שיפה בשיטה הזאת אשר חוללה מהפך בעולם הפרסום היא שאתה לא משלם על עצם הופעת המודעה שלך גם אחרי שהיא נחשפה לגולש, אלא רק במידה והוא לחץ על המודעה.
דבר יעיל נוסף בשיטה זו הוא שאתה מחליט מהו התקציב שלך. למשל: במידה ואינך מעוניין לשלם יותר מ 100 ש"ח ליום על הפרסום, גוגל יפסיק לחשוף את המודעה שלך ברגע שהגעת לתקרת התקציב היומית שהגדרת. נאמר וקליק על המודעה שווה שקל אחד, במידה ונכנסו לאתר שלך 100 אנשים ביום השגת את מטרתך והמודעה תחזור להופיע ביום למחרת.
קמפיין ממומן בגוגל הוא יעיל וממוקד מאד. למעשה אתה משלם רק על גולשים שנכנסו לאתר שלך וככל הנראה הם גם הגיעו לשם כי הם מעוניינים במוצר שלך, בניגוד לשיטות הפרסום הישנות, למשל בעיתון, שבו היו המפרסמים משלמים על חשיפת המודעה שלהם למרות שמי שמחזיק את העיתון ברגע נתון לא בהכרח מעוניין במוצר שלך.
בקמפיין ממומן מי שרואה את המודעה שלך הוא מי שחיפש אותה ומי שיקליק על המודעה ויכנס ל"חנות" שלך עליו גם תשלם לגוגל.
כמו בכל דבר, הקמה וניהול קמפיין ממומן בגוגל הוא עסק למקצוענים. הדבר מצריך מחקר מילות מפתח של התחום שלך, חקר שוק וכו'...
למרות שעל פניו נראית הבחירה בקידום ממומן החלטה יקרה, למעשה היא הזולה מבין השתיים מה גם שבקמפיין ממומן אתה שולט בתקציב שלך ויכול לשנותו בכל עת.
לחברת getmeonline יש נסיון רב בניהול קמפיינים מוממנים ואורגניים בגוגל. ניהול קמפיין ממוקד ומקצועי תוך כדי מעקב נכון יגדיל את החשיפה של העסק שלך.