דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור כלות מקצועי ונכון 

מאת    [ 27/04/2015 ]

מילים במאמר: 524   [ נצפה 2952 פעמים ]

בשעה טובה, היום הגדול שלך הגיע וכמו כל כלה אחרת [החברות שלך למשל], גם את רוצה להיראות ביום הזה במיטבך אבל במינימום מאמץ, או לפחות לא במאמץ מהזן שרואים כמה זמן לקח על מנת להשיג אותו. איך תצליחי להיראות במיטבך ביום החשוב הזה במינימום מאמץ ובעיקר כיצד לצלוח אותו ללא שגיאות.. מיה גרסטל, מאפרת בכירה מסבירה לך עוד כיצד לעבור את היום הזה יפה וזוהרת במיוחד מבלי לטעות.

כולנו רוצות להרגיש מיוחדות ביום הזה ולכולנו "יש בראש" את המראה המדויק בו רצינו להיראות ביום החתונה שלנו. אם כך מדוע חלקנו לא מרגישות כך בדיוק למרות המאמץ הרב שהשקענו כשאנו מביטות לאחור בתמונות מאלבום החתונה שלנו. הנה כמה טיפים נכונים שיסייעו לך להיות מרוצה, ולא רק ליום אחד.

יותר מדי אנשים, יותר מדי דעות

ביום יום שלך את נסמכת לרוב על דעתן של כמה חברות טובות, אימא או אחות על מנת לקבל את הפידבק והמשוב הנכון למראה שלך, לבגדים שאת בוחרת, ולנטייה שלך לבחירות אופנתיות או לאיפור. אחת הטעויות הגדולות שאנחנו נוטות לעשות, אולי בגלל ההתרגשות וגודל המעמד הוא להרחיב את המעגל הפנימי של האנשים המסייעים ומייעצים לנו כיצד הכי כדאי לנו להיראות. מה עלינו ללבוש, כיצד עלינו לעצב את השיער ובעיקר כיצד להתאפר. הרחבת מעגל "היועצים" הנותנים לנו משוב או עצות, כולן מתוך כוונה טובה כמובן, היא אחת מן הטעויות הפופולאריות של כל כלה. דווקא ביום כזה חשוב להיצמד לאנשים שיודעים תמיד לתת לך את העצות הנכונות לגבי המראה שלך ולא להתעקש להרחיב את המעגל הפנימי הזה. מי שיודע תמיד איך את נראית הכי טוב, ידע לתת לך את העצות הנכונות גם בבחירות היופי והסטיילינג שאת עושה ביום הזה.

שמלת כלה ומעצב שיער מקצועי

חלקנו קונות, חלקנו שוכרות, נכון, זו בחירה מאתגרת. לא בכל יום אנחנו לובשות שמלת כלה וחשוב לנו להיראות מיוחדות. גם לא בכל יום אנחנו עושות בחירה לגבי תספורת לחתונה שתבליט את הייחוד שלנו, אבל חשוב שלא להשתולל, להמשיך לבחור בגזרות שמחמיאות לנו. להרגיש בנוח עם גופנו ולא לתכנן על מידת שמלה לא ריאלית אליה אנו אמורים להיכנס ביום החתונה לאחר דיאטה חריפה שלא ממש ברור אם נצליח להשלים. כך גם לגבי סגנון השיער שלך, נסי לעשות בחירה מושכלת שתשרת את מי שאת, יש לך ספר קבוע שאת מרוצה ממנו? – זה בדיוק הזמן להשתמש בו גם לאירוע החשוב בחייך.[הוא מכיר אותך הכי טוב!]

איפור מקצועי ואיפור ניסיון

נכון, לא בכל יום אנחנו מתאפרות לקראת החתונה של עצמנו. יש לנו רצון[מוצדק] להיראות מיוחדות. אבל חשוב לעשות בחירה במאפרת שתבין מי את ותצליח לשרת את המראה שאת רוצה לייצר בצורה ובדרך הטובים ביותר ובעיקר באופן שיראה כמה שיותר הולם את האישיות שלך. את לא יכולה להיות מישהי אחרת בחתונה, את צריכה להיות את עצמך, אבל במיטבך. בחירה במאפרת טובה בעלת קרדיטציה מוכחת והמלצות היא קריטית. מרביתנו לא משתמשות במאפרת באופן קבוע ולפיכך דווקא הבחירה להכניס מישהי חדשה למעגל האנשים המסייעים לך להיראות במיטבך, צריכה להיעשות בצורה קפדנית: כדאי לדבר עם המאפרת, להסביר מהם הצרכים ולקבוע איפור ניסיון במידה ואת מרגישה בכך צורך ואת משוכנעת שאיפור כזה ימטב את התוצאה. אבל בעיקר, חשוב להמשיך ולהיות מי שאת ולשאוף לכך שגם איפור החתונה שלך ישרת את המראה הכללי שביקשת להשיג ובעיקר את האישיות שלך.  עוד עצות איפור ומידע נוסף לגבי מיה גרסטל תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק 

מאיה גרסטל,


איפור מקצועי לכלות, איפור לקולנוע וטלוויזיה.052-2565411


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב