דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח חיים הזול ביותר באמצעות השוואת מחירים און- ליין 

מאת    [ 24/04/2015 ]

מילים במאמר: 528   [ נצפה 3494 פעמים ]

כולנו רוצים לשלם על המוצרים והשירותים שאנו צורכים את המחיר הנמוך ביותר מצד אחד ומצד שני לקבל את התמורה המקסימאלית. כך גם כשנבקש לקבל את ההצעה לביטוח חיים הזול ביותר.

אדם אשר כבר הבין ויודע כי הוא צריך ביטוח חיים, או שמחזיק ביטוח חיים על שמו שואל תמיד את עצמו את  השאלה "איפה ואצל מי לעשות את הביטוח?" למעשה, משנה לשנה אנו הופכים להיות צרכנים נבונים יותר, עורכים סקרי שוק ומנסים לשפר עמדות. הנ"ל נכון לגבי סל הקניות שלנו בסופר-מרקט ונכון גם לגבי שירותים פיננסים כמו ביטוח חיים.

האם ברצונכם לרכוש את ביטוח החיים הזול ביותר?  יש כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי למזער את העלויות. במאמר הבא ניתן 5 טיפים עיקריים, שבאמצעותם תוכלו לקבל את ההצעה הטובה ביותר.  אמנם ישנם גורמים שיש לנו פחות שליטה עליהם בהצעת המחיר (מצב רפואי ועיסוק), אבל על חלקם הגדול יש לנו השפעה.   

שתי נקודות המוצא הבסיסיות להשגת ביטוח חיים זול:

1)      מקדו את פוליסת ביטוח החיים לטווח המבוקש – אם אתם הורים לדוגמה נסו להעריך לאיזה תקופה אתם צריכים את הביטוח (5, 10 שנים או יותר).

2)      קבלו הצעות מחיר מספקים מרובים.

אנו מודעים לכך כי ביטוח חיים יכול להיות מסובך להבנה. חברות ביטוח נוטות להיות מעט שונות בכל הנוגע לתנאי הקבלה. לעיתים קרובות, חברה אחת יכולה לנתח את הסיכון לאחר העברת הצהרת הבריאות באופן שונה כך שעלולה היא לבקש תוספת למחיר, בעוד שחברה אחרת תמנע מבקשות לתוספות מחיר.

טיפ # 1: קבלו כמה הצעות

כמו במרבית החלטות הרכישה, מציאת אפשרויות רבות תאפשר לכם יתרון. רוב האנשים לא טורחים לקבל הצעות מחיר רבות מכמה גופים.  עם זאת, שימוש במנגנון השוואת מחירי ביטוח חיים באופן  מקוון הוא הדרך המהירה ביותר להגיע להצעות ממספר מבטחים.

טיפ # 2: הימנעו מרכישת תוספות לביטוח החיים

אם המטרה שלכם בשורה התחתונה, למצוא את הביטוח הזול ביותר, נסו להשוות תפוחים לתפוחים. אל תתפתו לנציג המכירות שינסה להוסיף לכם כיסויים נוספים על הפוליסה.

טיפ # 3: הימנעו מקבלת הצעות מחיר מהחברה באופן ישיר

נציגי המכירות, מייצגים את חברת הביטוח בהם עובדים, הם לא יספרו לכם על מה השכנים מציעים, לא יסבירו במה הביטוח שלהם פחות טוב... למעשה ברגע שביצעתם את העיסקה הם עוברים קדימה כך שתשכחו משירות במקרה וחו"ח תזדקקו.

טיפ # 4: אל תחכו

באופן כללי, ככל שתצטרפו בגיל צעיר יותר, כך תיהיו בריאים יותר וכך תוכלו להיכנס במסלול ה"ירוק" ללא בקשות ותוספות מחיר. בנוסף אם תשכילו לקנות ביטוח חיים במחיר קבוע, אמנם תשלמו מחיר גבוה יותר היום, אך לטווחים ארוכים זה ישתלם לכם.  

טיפ # 5: קחו בחשבון את התפתחות הפרמיה

מבטחים רבים נוטים להעניק הנחה משמעותית בשנתיים הראשונות ואז המחיר קופץ משמעותית. נסו להעריך ולסכום את עלות הביטוח למשך תקופה קצובה, ערכו השוואה כזו בין כמה חברות. כך תוכלו לקבל תמונת מצב לגבי ההצעה שקיבלתם. זיכרו! לא תמיד תוכלו לעבור מחברה לחברה, באם מצבכם הרפואי ישתנה, יתכן ולא תוכלו להחליף חברות.

 

לסיכום, נסו לקבל את מס' ההצעות הגדול ביותר, אנו ממליצים על פניה באמצעות סוכן ביטוח שמתמחה בתחום. סוכן ביטוח אינו עובד בחברת הביטוח ולכן אינה מחוייב לחברה אחת או אחרת. נסו לבצע חישובים לטווחים ארוכים יותר משנתיים והעריכו מה תיהיה העלות בהמשך.

 

 

הכותב הינו מנהל התוכן של אלטים ביטוח ופיננסים 


מומחים בתכנון פנסיוני ופיננסי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב