דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד רצוי לבחור שירותי ביטקוין בישראל 

מאת    [ 22/04/2015 ]

מילים במאמר: 732   [ נצפה 5864 פעמים ]

כיצד רצוי לבחור שירותי ביטקוין בישראל

על אף שאין מחסור בחלפנים זמינים עבור רוכשי ביטקוין מזדמנים, יש המעוניינים בגישה נוחה לביטקוין באופן קבוע וזמין או בתנאי מסחר נגישים ופשוטים, לא כהשקעה או ספקולציה, אלא פשוט כעוד אמצעי תשלום זמין ונוח עם חשיפה מינימאלית לתנודתיות במחיר ובאמינות גבוהה. מאמר זה יתאר בקצרה כיצד בורסת המסחר לביטקויון בישראל Bit2C.co.il עונה על צרכים אלה אשר חשובים למשתמש הפשוט, החדש כמו לסוחר המקצועי.

מסחר מקומי

זירת המסחר של Bit2C מתפקדת כבורסה, כמעין "מגרש" סגור של קונים ומוכרים ישראלים בלבד. פלטפורמת המסחר אינה פתוחה ללקוחות מחו"ל על מנת לעמוד בדרישות הרגולטור - הרשות לאיסור הלבנת הון. כמו כן, כל עוד Bit2C אינה ממירה ש"ח למט"ח ולהיפך, אין כניסה ויציאה של כספים מ/ אל חו"ל. בכך למעשה טמון יתרון משמעותי ללקוחות הפעילים בבורסה שכזו, מפני שהסבירות שבכספיהם מתבצעת, בעקיפין, פעילות מסוג הלבנת הון בלתי חוקית היא אפסית.

נזילות

קהילת הביטקוין בישראל היא אחת הגדולות בעולם במספרים מוחלטים. אומת הסטרטאפים והמוחות הפיננסים בישראל לא מפספסת את ההזדמניות המעניינות בתחום הביטקוין, הן מבחינת אפליקציות, גיוסי הון וחברות הזנק, והן מבחינת מסחר קבוע ומתמשך של המטבע וספקולציות על המחיר שלו. לכן, למרות שנפח המסחר בישראל יחסית נמוך, המחיר בשקלים כמעט תמיד זהה למחיר במט"ח בחו"ל.

כמובן, שמי שקונה מדי פעם ביטקוין בכמות מועטה או מוכר מדי פעם בכמה אלפי שקלים בלבד, הנזילות אינה גורם משמעותי עבורו. זאת לעומת מי שסוחר בסכומים גבוהים יותר אשר דואג לפזר פקודות רבות במחירים ובזמנים משתנים, ובכך מפצה עצמו במחיר ריאלי על הזמן אשר הוא נאלץ להשקיע בהמרת סכום גבוה למט"ח.

בנוסף, בעלי עסקים אשר מסתייעים בשירותי קבלת תשלום בביטקוין של Bit2C (כפתור סליקה) - שירות המאפשר קבלת ביטקוין והמרתם באופן מיידי לשקלים, וכאלה המשתמשים בכספומט האשראי הראשון בעולם אשר נמצא בשגרירות הביטקוין (אחוזת בית 1, ת"א) מוסיפים את חלקם החשוב לנזילות ההולכת וגדלה של בורסת הביטקוין בישראל.

אבטחה והגנה על כספי הלקוחות

על פניו, להחזיק כספים ו/או ביטקוין בבורסת ביטקוין הוכח עד עכשיו כרעיון לא מוצלח. בורסות ברחבי העולם סובלות ממנגוני אבטחה החשופים לפריצות חיצוניות ומעילות פנימיות. ובכל זאת, הצוות הישראלי מאחורי האתר של Bit2C עושה רושם של צוות מקצוען ואחראי. האתר מצוייד במנגנון אבטחה של איחסון "קר" פרי פיתוח שלהם תוצרת "כחול לבן". מנגנון זה מאפשר להריץ פלטפורמת מסחר שכמעט אינה מחזיקה ביטקוין בתוכה, ובכל זאת מאפשרת הפקדות ומשיכות באופן רציף. בנוסף, הלקוחות יכולים לאבטח את החשבון האישי שלהם באימות דו שלבי. יתר על כן, כספי הלקוחות בשקלים מוחזקים בחשבון נאמנות ייחודי באמצעות עו"ד, אשר מופרד משאר נכסיה של Bit2C.

המשק הישראלי

Bit2C דואגת לאינטגרציה עם המשק הישראלי בצורה אופטימטלית ופועלת להגברת המודעות לשימוש בביטקוין ולהגדלת היקפי המסחר בישראל. Bit2C עצמה אינה מוכרת או קונה ביטקוין, אלא משמשת כמתווכת בין קונים ומוכרים בישראל בלבד. Bit2C פועלת בסביבה חוקית מול השלטונות ורשויות המס ומוציאה חשבוניות ללקוחותיה על העמלות אותן היא גובה בגין שירותיה. החברה מיוצגת משפטית על ידי יגאל ארנון ושות' משרד, עורכי דין מהמובילים בישראל, ומבוקרת על ידי פירמת ראיית החשבון הגדולה בישראל Ernst & Young. fn. כמו כן, Bit2C יצרה ממשק יעיל וסדור מול הבנקים הגדולים בישראל ואף מאפשרת הפקדה לחשבון הלקוח באמצעות כרטיסי אשראי.

עמלות

עמלות המסחר לקניה ומכירה אטרקטיביות ביותר ולא עולות על 0.6%. כלומר על קניית ביטקוין ב-1,000 ש"ח נגבית עמלה בסך של 6 שקלים בלבד. בנוסף, ישנן גם הנחות קבועות לסוחרים "כבדים" יותר, והנחות כחלק מתוכנית שותפים ללקוח שמביא חברים להירשם באתר. בשורה התחתונה - העלויות של מסחר בארץ באמצעות Bit2C תחרותיות מאוד בהשוואה לעלויות של לקוח ישראלי שסוחר בחו"ל.

שירות

Bit2C ידועה מאוד בקרב קהילת הביטקוין המקומית והסוחרים, ומוכרת כבעלת מוניטין מקצועי ואמין, ומעניקה שירות לקוחות ותמיכה מהירים ויעילים. בעמוד השאלות והתשובות, החברה מתחייבת לתשובה לכל פנייה תוך 2 ימי עסקים ובפועל מתקבלת תשובה תוך מספר שעות, כאשר הצוות של Bit2C וההנהלה תמיד זמינים.

סיכום

למרות שבתקופה האחרונה הלך וירד ערך הביטקוין, ורבים כבר הספידו את המטבע הדיגיטלי. אולם, המספרים מראים אחרת. בד בבד עם ירידת ערכו של הביטקוין, הכפיל את עצמו נפח הטרנזקציות ברשת הביטקוין, מספר המשתמשים, והשקעות בתחום.

ערכו היורד של הביטקוין מרחיק ספקולנטים וכאלו החולמים לעשות מכה ולהתעשר בקלות. אך יתרונותיו של הביטקוין מביאים עוד ועוד אנשים ברחבי העולם להשתמש בו לרכישות ותשלומים לצורכי היום-יום, חלקם מתוך אידאולוגיה ושליחות, ואחרים שאין בידם להשיג שירותי בנקאות קונבנציונאלים מתוך נוחות.

הבהרה וגילוי נאות: אין לראות באמור לעיל משום ייעוץ השקעות, המלצה או חוות דעת באשר לכדאיות השקעה במוצרים פיננסיים מכל מין וסוג שהם, לרבות במטבע הביטקוין ו/או כל נכס פיננסי אחר. הכותב הוא מנכ"ל חברת Bit2C בע"מ המפעילה את הבורסה הישראלית לביטקוין, תומך נלהב ומשקיע בבטקוין ובטכנולוגיות המטבעות הקריפטוגראפיים.

 

אלי בז'רנו, מנכ"ל ומייסד משותף חברת Bit2C בע"מ Bit2C.co.il, בורסת הביטקוין של ישראל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב