דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להכניס תינוק הביתה כיש כלב? 

מאת    [ 21/04/2015 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 1519 פעמים ]

איך להכניס תינוק הביתה כשיש כלב?

 

עד עכשיו תשומת הלב שלכם התמקדה בכלב, ופתאום מגיע יצור חדש ומתוק שידרוש ממכם המון תשומת לב.יחסי הגומלין בבית עומדים להשתנות, ותוך שנה יהיה עוד מישהו שילך על ארבע בבית. מהי הדרך הטובה ביותר להביא תינוק לבית שיש בו כלב, בלי לוותר על אף אחד מהם?

בשעה טובה נכנסתם להיריון ואתם מחכים להולדת הילד, בניגוד לאחים הגדולים, לכלב קשה להסביר כי תינוק קטן עומד להשתלב בבית, איך ניתן להרגיל את הכלב לתינוק החדש?

כלב תמיד נאמן לבעלים שלו

ראשית תופתעו לשמוע על המספר הרב של מקרים בהם כלבים הצילו תינוקות, אפילו מהכשה של נחש. הכלב מזהה אתכם כבעלים שלו ונאמן לכם בכל ליבו, תינוק חדש שיצטרף למשפחה לא יראה זר לכלב אלא הגיוני ביותר, ואת כל הנאמנות שהכלב רוכש כלפיכם הוא ירעיף גם על התינוק.

אם הכלב שלכם אינו כלב שנחשב לידידותי ויותר מאופיין ככלב שמירה, סביר להניח שהוא נמצא במלונה בגינה ולא בתוך הבית. בשבועות הראשונים הניחו לכלב במלונה ותנו לו לאט לאט להתרגל לתינוק החדש.

כלב שגדל בבית מן הסתם זהו כלב הקטן יותר בגודל וכלב בעל אופי נוח ולא פרוע מדי, אם הוא חי בשלום בין ארבעה קירות. תנו לכלב להכיר את ילדיכם כשאתם נמצאים ביחד איתו, הכלב יסמוך על מי שאתם סומכים עליו ויפגין נאמנות כלפי התינוק.

יש יתרון להכנסת תינוק לבית שיש בו כלב, אתם כבר רגילים לדאוג שחפצים קטנים לא יונחו על הרצפה שמא הכלב יאכל אותם, אתם לא משאירים חומרי ניקוי פתוחים ועוד- הבית שלכם מוכן הרבה יותר מבתים אחרים לכניסת התינוק.

יחד עם הנאמר, לכל כלב אופי משלו, ורצוי להתייעץ עם מומחה המכיר את הכלב שלכם ואת האופי של גזע הכלב. תוכלו להתייעץ עם המומחים של מולי חיות מחמד לוקבל טיפים מיוחדים עבור הכלב שלכם. אם טרם רכשתם כלב, ואתם מעוניינים בגור חדש- תמצאו אצל מולי חיות מחמד גורי כלבים שונים הידועים כחברותיים. כל הגורים שלנו נמצאים תחת פיקוח רפואי ונמסרים לאחר בדיקה של וטרינר ולאחר טיפול נגד תולעים ושני חיסוני משושה. את הגור תקבלו מסורק ומטופח לאחר מקלחת ועם הדרכה מקיפה כיצד להרגיל את הכלב לעשיית צרכים נכונה וטיפים לאילוף ראשוני.אתם מוזמנים להרים טלפון למולי חיות מחמד כבר עכשיו, ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

לקבלת טיפים נוספים לגידול חיית המחמד http://www.dogs-cats.co.il/ ;  יש לי המון ניסיון כמאלף וספר כלבים מזה 30 שנה   אשמח לתת מענה לשאלות וליעוץ  03-9624844




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב