דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איזה גורי כלבים מתאימים לילדים ? 

מאת    [ 21/04/2015 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 2859 פעמים ]

איזה גורי כלבים קטנים מתאימים לילדים?

כלבים קטנים יציעו המון צחוק והנאה לילדיכם ולכל המשפחה. ניתן ללמד אותם פקודות אילוף קלות, לשחק ביחד ולצאת לטיולים משחררים וכייפים. כלב ילווה את ילדכם לפחות 14-18 שנה ויתכן שאף יותר, ויהיה חבר נאמן לילדכם.

בחרתם להכניס כלב הביתה ולצרף חבר חדש למשפחה. אם יש לכם ילדים בבית, רצוי להתאים את אופי הכלב לילדים, ולבחור בכלב קופצני ( לפי רמת הפעילות של הילד), כלב שאוהב משחקים, חברותי וידידותי.

אלו גורי כלבים קטנים ישתלבו נהדר במשפחה עם ילדים?

ראשית ישנם כלבים קטנים שמתאימים למשפחה ולגידול בדירה וכמובן עם ילדים.הבחירה בן הגורים מגיע עם מחשבה מה מתאים לנו האם זהו הגור הפודל ,המלטז או  היורקשייר שאינם בעלי ריח כלבי, ואם אתם רגישים לריחות- כלבים אלו יתאימו עבורכם. גור קבלייר קינג זהו כלב מאוד ידידותי שאוהב שעשועים וניתן ללמדו פעלולים מגניבים, גור הפישון פריזה בעל אופי ידידותי וחם ויהפוך במהרה לחבר לילד שלכם, וגם גור השי צו הוא נוח מאוד וחברותי.אלו חלק מהגורים הקטנים שיוכלו להתאים למשפחה ולהפוך במהירות לחלק אינטגרלי בתוכה.

חשבו מראש מה אתם מצפים מהכלב שלכם- חבר למשחקים ולריצות, או חבר לטיולים ארוכים ושקטים. בעזרת כלב תוכלו לדרבן את ילדיכם לפעילות גופנית וכלב יעזור לילד לבנות את הביטחון העצמי שלו.

כל הגורים שלנו נמסרים לאחר הדרכת גורים מקיפה, בהדרכה נלמד כיצד להרגיל את הגור לעשיית צרכים מחוץ לבית בשעות הטיולים "ללא פספוסים", וגם ניתן טיפים שונים לאילוף ראשוני. גורי הכלבים נמצאים תחת פיקוח וטרינרי וימסרו רק לאחר בדיקה של וטרינר שיאשר את בריאותם. הגורים מגיעים לאחר 2 חיסוני משושה וטיפול נגד תולעים, ואף לאחר רחיצה וטיפוח, כדי שתוכלו מיד להכניסם לבית ולהפכם לחלק מהמשפחה שלכם.

גורים קונים רק ממי שניתן לסמוך עליו כי הגור גזעי ובריא ללא פגמים או מומים העוברים במשפחה. הגורים שלנו נמסרים ללא תעודות יוחסין אך באחריות מלאה על בריאותם, כולל אחריות של שבועיים מיום מסירת הגור ממחלות ויראליות גורים כמו כן בדיקה וטרינרית טיפול נגד תולעים וכתקבלו את הגור תתקבל הדרכת גורים שתסייע לך לקלוט את הגור בצורה הטובה ביותר הדרכה מגמילה מצרכים ואילוף ראשוני 

אתם מוזמנים להתקשר להתייעץ עם המומחים שלנו על איזה גור הכי יתאים לבית שלכם ולילדים שלכם, ולקבלת הצעת מחיר.אצלנו ניתן לשלם בתשלומים ללא ריבית ובאשראי לפי הדרך הנוחה לכם.

 

לקבלת טיפים נוספים לגידול חיית המחמד כנסו לאתר  http://www.dogs-cats.co.il/   יש לי המון ניסיון כמאלף וספר כלבים מזה 30 שנה אשמח לתת מענה לשאלות וליעוץ  03-9624844




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב