דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מתרחש גילגול נשמות? 

מאת    [ 19/04/2015 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2503 פעמים ]

נשמה היא מידע ששמור בתת מודע של אדם או הרבה אנשים אודות חיים של אדם שכבר מת. המידע הזה חי בתוך התת מודע ויכול לתקשר עם האדם הנושא אותו או עם חלקיו האחרים, השמורים אצל אנשים אחרים. הנשמה זהו כל הזכרון ששמור בציבור אודות אדם מסויים והזכרון הזה נשמר ומועבר הלאה לדורות הבאים, תוך כדי שהוא לומד לקחים מהחיים שעברו. לאט לאט, המידע אודות הארועים של החיים הופך לתאורטי והארועים עצמם נשכחים. מה שנשאר זה התובנה, או הניסיון מהחיים. בשלב הזה, הנשמה מתחילה להשפיע מהעולם האחר, שהוא התת מודע של בני האדם החיים. היא עלולה לשאוף להרבה כיוונים שונים אבל בסה"כ ניתן לומר, שהיא רוצה להפוך את העולם לכמה שיותר מתאים לה, ע"י שינויים אידיאולוגיים בבני האדם שהיא מתקשרת איתם. אם, הראייה הפילוסופית של הנשמה - זוכה לתמיכה מצד הבני אדם ומצליחה להוכיח את נכונותה, תחיה הנשמה בעולם התת מודעי ולא תצטרך להיוולד מחדש. אבל, ברגע שהיא לא מצליחה לשכנע והרייטינג שלה בחברה האנושית נמוך, עקב חוסר הצלחתה, זה מלמד על כך שהיא צריכה ללמוד מחדש ולכן - נולדת בגוף. על מנת להיוולד, הנשמה צריכה לשכנע את ההורים בכך שהיא בחירה טובה כשותף ומדריך לילדם החדש, שטרם נולד. במידה והנשמה מצליחה לשכנע בצדקת כוונותיה ובכך שהיא תתן ייתרון לילד, ההורים יכולים להסכים ונותנים לה את הילד ואז - הילד נולד עם נשמה, שהיא גלגול של חיים קודמים של אדם אחר.

האדם שנולד חי חיים שמצטרפים כמידע לנשמה שלו, לכן, כל נשמה היא למעשה אוסף של מספר גלגולים שמתחיל מגילגול ראשון. במידה ולהורים לא באה נשמה או שהם לא הסכימו איתה, יכול הילד להיוולד גם ללא נשמה - כגלגול חדש. בסוף החיים של האדם החדש שנולד, יהפוך הוא גם לנשמה וימשיך לחיות בעולם אחר, עולם תת מודעי שמבוסס על האנשים הממשיכים לחיות. כיוון שאוכלוסיית העולם כל הזמן גדלה, נולדים הרבה אנשים שזה חייהים הראשונים. הם הופכים לאדם חדש ולא אדם שהוא גלגול של חיים קודמים.

בעולם האחר, הנשמה בוחרת לה כיוון עקרוני של קיום: חומרי או רוחני. נשמה רוחנית פועלת לפי תוכנית רוחנית מסויימת, שמהותה - שינוי העולם לכיוון מטרה מסויימת. נשמה כזאת תשפיע על בני האדם לכיוון תובנה רוחנית מסויימת. נשמה חומרית גורמת לאדם לאהוב את החומר ומחכה את התנהגותו. בתמונה הממשית שהאדם רואה, הנשמה החומרית מוסיפה כתם דמיוני בעל רגש מסויים, וכך, מלמדת התנהגות רוחנית נכונה. דוגמא לנשמת חומר היא נשמה שהיא "כסף". נשמת "כסף" מלמדת את הדרך הנכונה להתנהגות עם כסף וברגע התשלום החומרי, גורמת תשלום רוחני, כך האדם מבין את מהות הפעולה ולומד להיתנהג נכון.

http://www.ldata.co.il/newsite/ViewArticles.aspx?ID=-8796245 פילוסופיה: מבט מודרני. כל הספר להורדה בחינם. לאוניד אסיפוב 2015




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב