דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימוד עצמי ומקצועי של תקשור 

מאת    [ 15/04/2015 ]

מילים במאמר: 640   [ נצפה 5540 פעמים ]

לימוד עצמי של תקשור אפשרי לכל אדם.חוש התקשור קיים אצל כל אחד. הדבר החשוב ביותר בלימוד תקשור הוא הרצון, הסקרנות והסבלנות לחקור את עצמך והסובב אותך תוך התפתחות גופנית - רוחנית הדרגתית ובריאה.

"כי האדם עץ השדה"..העץ מחובר לקרקע דרך השורשים ומשם הוא שואף לשמיים. אנו חייבים לפתח גוף בריא - לחזק את עולם החומר שלנו: לבנות שורשים חזקים לקרקע כדי שנוכל לעמוד חזק מול הרוחות המשתנות: צריך מזון בריא המתאים רק לך, פעילות ספורטיבית מהנה, חשיבה חיובית, מדיטציות, נשימה נכונה, חיבור לטבע - לאמא אדמה, מגע, תנועה.

לפני שנתחיל עשו תרגיל פשוט ומדהים כדי להרגיש מהו תקשור אמיתי: שימו יד אחת באזור הבטן ויד שניה באזור מרכז בית החזה, מעל הלב. חבקו את עצמכם והרגישו באם נוצרת חמימות בידיים או באיזור הנגיעה. באם כן אתם עושים הילינג - ריפוי לעצמכם באהבה. זו תקשורת אוהבת ללא תנאי והריפוי המושלם. איזה כיף!!

כיצד קונים דעת העולמות העליונים: החיבור לקרקע, לחומר, הוא הבסיס להתפתחות רוחנית נכונה. רק כשאתה יכול לקבל אנרגיה חיובית חזקה ולהיות מקורקע - לעשות דברים חומריים המחזקים ומהנים אותך, אתה יכול להתחיל לפתח את חושיך כתלמיד עולם הרוח. עץ ללא שורשים חזקים ובריאים לא יכול לפתח גזע חזק, ענפים ארוכים ופרי.

כך אנחנו, לכן בשלב הראשון של לימוד תקשור עליך לפתח חיבור לקרקע כדי שתהיה חזק יותר ולא תשבר בשינויים הגופניים, נפשיים והרוחניים הקשורים ללימוד ופיתוח חוש התקשור הנמצא אצל כל אדם.

לימוד נכון של תקשור דורש בסיס ברור של תכונות ומשמעת, יושר וכנות עם עצמך והסובב אותך וצניעות רבה.

אתה נחשף לעולם אינסופי של מידע. לפניך, למדו וחקרו אותו גדולי המורים, וממשיכים לגלותו הרבה אנשים במטרה לגלות את האמת המשתנה לכן עליך, כנשמה המחוברת לכל הנשמות בעולם ולאור הגדול,(למי שאתה מאמין) לדעת את גבולות כוחותיך ולדאוג לא לפגוע או להיכנס לפרטיות של אדם או נשמה אחרים.

לאחר שתלמד את הבסיס החומרי לפיתוח גוף ונפש בריאה: פעילות ספורטיבית, תזונה נכונה, הרפיה עצמית, יציאה לטבע, פיתוח הגנות, אהבה עצמית - תקשורת אוהבת נכונה ואמיתית עם גופך, מדיטציות ונשימות נכונות לחיזוק ופיתוח החושים הפנימיים ועוד, תוכל להתחיל לפתח את החושים הרוחניים שלך לחישת אנרגיות וקבלת תקשור נכון ומקצועי.

בשלב זה אתה מתחיל לחקור וליצור תקשורת עם עצמך והסובב אותך: הקשבה כנה לעצמך, מגע נעים, קריאת ספרות ומידע בנושא, מגע בטבע: בעצים, צמחים, באדמה מתוך הקשבה פנימית: מה הם אומרים לך או מה אתה רוצה לומר להם!

שאל שאלות ונסה לקבל תשובות דרך כתיבה או דיבור. נסה להתחבר למדריכים הרוחניים שלך הנמצאים איתך כל הזמן. למד לשחרר את עצמך כדי שתהיה "צינור נקי" לקבלת והעברת מידע לעצמך ולאנשים אחרים. 

ברגע זה אתה כבר יכול לקבל תשובות נכונות לשאלותיך וגם לתקשר לאחרים. התקשור לאנשים אחרים יתן לך את הביטחון שהמידע שאתה מקבל נכון ומדויק לאורך זמן.

התקשור המקצועי חייב להיות נכון כל הזמן. נכון שלעיתים רחוקות מאוד התקשור לא יהיה נכון מסיבות שונות הקשורות בך או באדם הבא לתקשור.

לא חשובות הסיבות כרגע. חשוב שתפתח ביטחון בעצמך, אמת, אמינות ויושר, כך שלעולם לא תיכנס לפרטיות של אדם או נשמה אחרים: לעולם לא לקבל מידע על האחר ללא בקשתו. לעולם לא לפגוע או להחליש אדם, גם את עצמך, דרך המידע שתקבל ולפתח אמונה חזקה וקשר אוהב עם החברים הרוחניים שלך.

כך לא תרגיש יותר לבד ותוכל להבין את מהות קיומך, הסיבות שנשמתך הגיעה לכאן ומטרת קיומך. כך תוכל להיות אור לעצמך, לממש את עצמך ולהיות אור לאחרים.

תקשור הוא המקור לאהבה. כשאתה מתקשר אתה מחובר לאור - לבריאה.

כך כל הזמן יש זרימת אנרגיה בריאה בגופך ואתה  מרגיש מחובר ושקט, פחות פוחד ולומד לקבל את עצמך כמו שאתה.

אתה הוא המקדש של עצמך. אם לא תטפל ותעזור לעצמך אף אדם אחר לא יוכל לעשות זאת במקומך. באם פחות תלחם בעצמך ותלמד שיש דברים שניתנים לשינוי בחיים אך בעיקר יש דברים שצריך לקבלם באהבה כי לכל דבר הקורה לנו יש סיבה הקשורה להתפתחותנו תוכל להירגע ולהישתחרר. זו ההתחלה. הדרך היא החשובה ולא התוצאה.

 בהצלחה בכול, אורן נוטוביץ - לימוד תקשור

 

אורן נוטוביץ - תקשור. מתקשר מקצועי ומטפל הוליסטי. תקשור: מהיר, מדויק ומקצועי. מעל 25 שנות נסיון. עובד סוציאלי בהכשרתי (B.A). מלמד תקשור. 054-6649283. מומלץ!!!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב