דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תייצרו לידים לעסק 

מאת    [ 13/04/2015 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 1833 פעמים ]

בפועל יצירת לידים לעסק באה לידי ביטוי בהשגת פרטים על לקוחות פוטנציאליים לעסק. לידים טובים הם לקוחות פוטנציאליים איכותיים אשר "תפורים" לעסק וקיים סיכוי גבוה שיבצעו רכישה של אחד השירותים או המוצרים שיש לעסק להציע. יצירת לידים לעסק הוא אחד מעמודי התווך בהשגת לקוחות חדשים לעסק ולכן גם בהגדלת העסק, הצלחתו ושגשוגו.

יצירת לידים לעסק: טיפים עיקריים


    • יצירת לידים לעסק באמצעות האינטרנט: יצירת לידים לעסק באינטרנט יכולה להתבצע באמצעות קידום אתרים, רשתות חברתיות, פורומים, סרטונים ועוד. אבל כניסה של גולשים עדיין איננה יצירת לידים לעסק. המטרה היא לקבל מהגולשים פרטי התקשרות, ובכך למעשה להגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאלים שלנו. ככל שנאסוף מידע מפורט יותר על  המתעניינים ועל ההעדפות שלהם, נוכל להתאים את המוצרים והשירותים של העסק לצרכי הלקוחות.


    • יצירת לידים לעסק מתוך מעקב ולימוד: ניתן לעקוב אחרי הגולשים באתר האינטרנט של העסק אפילו באמצעים החינמיים הפשוטים ביותר כגון גוגל אנליטיקס ולהסיק לגבי מספר הגולשים באתר, העמודים בהם צפו, העמודים מהם יצאו. נוכל גם לאפיין אותם באמצעות תכונות כגון: גיל, מגדר, מערכת הפעלה, גלישה בסלולר מול מחשב שולחני וכדומה. אולם, ככל שנעמיק יותר בניתוח שלנו, ונצליח ללמוד את צרכי הגולש ברמה האישית, כך יקל עלינו לייצר מהגולשים לידים. כך לדוגמה, באתר מאה הימים ישנה אפשרות לבחון את מצב השיווק של העסק. הגולש ממלא שאלון קצר ומקבל מיפוי שיווקי של העסק ואנחנו מקבלים מידע שיווקי רב ערך על לקוחות פוטנציאליים.


    • יצירת לידים לעסק והמרתם לעסקאות: שלב חשוב ביצירת לידים לעסק הוא ההמרה של הליד לביצוע רכישה. להרבה בעלי עסקים קטנים ובינוניים קשה לטפל בפניות המתקבלות אליהם ולהמיר אותם לעסקאות. חשוב להשאיר טלפון לפניה וליצור קשר עם הלקוחות בזמן אמת,  אחרת הלקוח עלול לאבד עניין או לפנות למתחרים. במהלך הפניה ללקוח יש לשים את צרכי הלקוח במרכז לברר מה הצורך שלו וליצור איתו יחסי אמון ולא להתרכז במה שאני רוצה למכור, ולהכביר במילים ובשבחים על העסק שלנו.


    • יצירת לידים לעסק בסבלנות: לא לפחד לתת ללידים 'להתבשל' – לקוח שפנה אלינו אחרי שכבר עשה סקר שוק והוא מוכן לסגירה עדיף מלקוח בשלבי בירור ראשוניים. ספקו כמה שיותר מידע באתר עצמו, ובאמצעים אוטומטיים (חומרים שניתן להוריד באתר, הרשמה לדיוור וכו'). אל תמהרו להביא את הליד לנקודת החלטה - ככל שהליד בשל יותר, כך גדל הסיכוי שיהפוך ללקוח.

לילך כרמון, שותפה ומנהלת ב'מאה הימים', שירותי ניהול שיווק חיצוני לעסקים. היכנסו לאתר מאה הימים ומלאו שאלון אבחון שיווקי קצר וקבלו את התוצאות בחינם ומיידית לתיבת המייל www.100days.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב