דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק באמצעות פלאיירים: איך תעשו את זה נכון 

מאת    [ 11/04/2015 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 2715 פעמים ]

שיווק באמצעות פלאיירים הוא אחד מאמצעי השיווק שהרבה בעלי עסקים תוהים לגביו.

שיווק באמצעות פלאיירים נחשב כשיווק "אולד סקול" כשכולם היום נמצאים ברשת אבל עדיין אנחנו מוצאים המון פלאיירים בתיבות הדואר שלנו (ולא מעט בפח בכניסה לבניין). האם מעמדו של שיווק זה נרמס? או שעדיין ניתן להצילו?

כך תעשו שימוש נכון בפלאיירים פרסומיים:

כמה פעמים עשיתם את הפעולה הכל כך מוכרת בהוצאת ה"זבל" מתיבת הדואר שלכם וזריקתו לפח תוך סינון תחת שפמכם "אוף, כמה ג'אנק"? כנראה שלא מעט רק בשבוע האחרון...

רבים העסקים המשתמשים בפלאיירים כאמצעי שיווקי, לחלקם זה עובד מצויין לחלקם זה ביזבוז כסף. והרבה כסף.

כבעל עסק המספק שירות או מוצר, אתה יודע (אני מקווה) שלא כולם לקוחות שלך. על כן, אין סיבה לפרסם מאות ואלפי פלאיריים לתיבות דואר. הרי זו בדיוק הטעות הגדולה בלפרסם לכולם. בואו ניקח כמקרה בוחן יועצת גמילה מחיתולים.

יועצת הגמילה הנחמדה וחדורת המוטיבציה שלנו רוצה לשווק את סדנת הגמילה שלה לקראת הקיץ. היא מדפיסה פלאיירים צבעוניים, עם מוטיבים של גמילה מצויירים עליו, משתמשת במשפט מנצח ומשכנע. היכן היא תחלק את הפלאיירים שלה?

במקומות בהן נמצאות אמהות המעוניינות לגמול את הילד המרטיב שלהן. איפה אותן אמהות נמצאות?

אחה"צ בגני שעשועים, חוגים במרכזי פעילות, ג'ימבורי או מתנסים, בחופשת לידה עם התינוק השני או השלישי שלהם בפארקים.

נוסף לכך, היא יכולה לחלק את אותם פלאיירים בריכוזים גדולים של משפחות צעירות בשכונות המיועדות לכך. ולכן, אם תשכיל אותה יועצת גמילה המעוניינת לפרסם את סדנת הגמילה שלה ותגיע לאותם מקומות בהם נמצאות ה"אמהות" שלה, היא תגיע לקהל הממוקד שלה, תפגוש אותו פנים אל פנים, תיצור "חיבור" ראשוני ואף תוכל לספק "טעימה" מהסדנא שלה. במקום לבזבז הון על אלפי תיבות דואר ופחים בכניסה לבניין, היא יכולה להדפיס כמות קטנה ולחלק אותו לאוכלוסייה הרלוונטית לה במקומות בהם היא מסתובבת.

הבנתם את הכוונה?

פלאיירים המתפרסמים בכל אותם תיבות דואר זה פרסום לכולם. אנחנו לא מפרסמים לכולם בתקווה שאחד יתפוס. עלינו להגיע לקהל הממוקד שלנו, להסתובב היכן שהוא מסתובב ולהציע את השירות או המוצר שלנו במדוייק. הפלאייר במקרה כזה יהיה ממוקד ויספק תועלת רבה ואף לא יקרה כלל.

לסיכום:

הפלאיירים אמנם שייכים לשיווק "אולד סקול" אם לא עושים אותו נכון. אבל ניתן להשתמש בו בצורה חכמה, זולה ואיכותית אם נדע היכן הקהל שלנו מסתובב והיכן ניתן לפגוש אותו.

השתמשו בפלאיירים כאקט פרסומי אבל דייקו את מיקום הקהל שלכם ואל תגיעו לפח האשפה בבניין של השכנים שלכם.

בהצלחה!

אור קריבוס ליאון


אסטרטגיה שיווקית לעסקים קטנים ובינוניים


פייסבוק: https://www.facebook.com/maznika>

orkrybus@gmail.com


054-4413422


 



 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב