שיווק באמצעות פלאיירים: איך תעשו את זה נכון
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

שיווק באמצעות פלאיירים: איך תעשו את זה נכון 

מאת    [ 11/04/2015 ]
מילים במאמר: 375   [ נצפה 1706 פעמים ]

 
 

שיווק באמצעות פלאיירים הוא אחד מאמצעי השיווק שהרבה בעלי עסקים תוהים לגביו.

שיווק באמצעות פלאיירים נחשב כשיווק "אולד סקול" כשכולם היום נמצאים ברשת אבל עדיין אנחנו מוצאים המון פלאיירים בתיבות הדואר שלנו (ולא מעט בפח בכניסה לבניין). האם מעמדו של שיווק זה נרמס? או שעדיין ניתן להצילו?

כך תעשו שימוש נכון בפלאיירים פרסומיים:

כמה פעמים עשיתם את הפעולה הכל כך מוכרת בהוצאת ה"זבל" מתיבת הדואר שלכם וזריקתו לפח תוך סינון תחת שפמכם "אוף, כמה ג'אנק"? כנראה שלא מעט רק בשבוע האחרון...

רבים העסקים המשתמשים בפלאיירים כאמצעי שיווקי, לחלקם זה עובד מצויין לחלקם זה ביזבוז כסף. והרבה כסף.

כבעל עסק המספק שירות או מוצר, אתה יודע (אני מקווה) שלא כולם לקוחות שלך. על כן, אין סיבה לפרסם מאות ואלפי פלאיריים לתיבות דואר. הרי זו בדיוק הטעות הגדולה בלפרסם לכולם. בואו ניקח כמקרה בוחן יועצת גמילה מחיתולים.

יועצת הגמילה הנחמדה וחדורת המוטיבציה שלנו רוצה לשווק את סדנת הגמילה שלה לקראת הקיץ. היא מדפיסה פלאיירים צבעוניים, עם מוטיבים של גמילה מצויירים עליו, משתמשת במשפט מנצח ומשכנע. היכן היא תחלק את הפלאיירים שלה?

במקומות בהן נמצאות אמהות המעוניינות לגמול את הילד המרטיב שלהן. איפה אותן אמהות נמצאות?

אחה"צ בגני שעשועים, חוגים במרכזי פעילות, ג'ימבורי או מתנסים, בחופשת לידה עם התינוק השני או השלישי שלהם בפארקים.

נוסף לכך, היא יכולה לחלק את אותם פלאיירים בריכוזים גדולים של משפחות צעירות בשכונות המיועדות לכך. ולכן, אם תשכיל אותה יועצת גמילה המעוניינת לפרסם את סדנת הגמילה שלה ותגיע לאותם מקומות בהם נמצאות ה"אמהות" שלה, היא תגיע לקהל הממוקד שלה, תפגוש אותו פנים אל פנים, תיצור "חיבור" ראשוני ואף תוכל לספק "טעימה" מהסדנא שלה. במקום לבזבז הון על אלפי תיבות דואר ופחים בכניסה לבניין, היא יכולה להדפיס כמות קטנה ולחלק אותו לאוכלוסייה הרלוונטית לה במקומות בהם היא מסתובבת.

הבנתם את הכוונה?

פלאיירים המתפרסמים בכל אותם תיבות דואר זה פרסום לכולם. אנחנו לא מפרסמים לכולם בתקווה שאחד יתפוס. עלינו להגיע לקהל הממוקד שלנו, להסתובב היכן שהוא מסתובב ולהציע את השירות או המוצר שלנו במדוייק. הפלאייר במקרה כזה יהיה ממוקד ויספק תועלת רבה ואף לא יקרה כלל.

לסיכום:

הפלאיירים אמנם שייכים לשיווק "אולד סקול" אם לא עושים אותו נכון. אבל ניתן להשתמש בו בצורה חכמה, זולה ואיכותית אם נדע היכן הקהל שלנו מסתובב והיכן ניתן לפגוש אותו.

השתמשו בפלאיירים כאקט פרסומי אבל דייקו את מיקום הקהל שלכם ואל תגיעו לפח האשפה בבניין של השכנים שלכם.

בהצלחה!

אור קריבוס ליאון


אסטרטגיה שיווקית לעסקים קטנים ובינוניים


פייסבוק: https://www.facebook.com/maznika>

orkrybus@gmail.com


054-4413422


 



 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב