דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


3 שאלות מפתח לאסטרטגיית יציאה מתחרות עיסקית לריווחיות גבוהה 

מאת    [ 06/04/2015 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 1681 פעמים ]

מיליוני עסקים נאבקים על כיסו של הצרכן.

בודדים הם העסקים שנקראים איקאה, אפל, עליבבא, רולקס והסיבה לכך היא פשוטה מאד.
בכל תחום עיסקי ובכל מדינה קיים עסק שהוא המוביל. הוא ברירת המחדל של הצרכנים, בו בוחרים ראשון.
הסיבה לכך היא פשוטה ולכן היא כל כך עוצמתית.

העסקים עוסקים בעיקר בעצמם

העסקים עסוקים בעצמם בכל ההיבטים הבאים:
א. בכלים עסקיים ערוצי שיווק, ערוצי העברת מידע לצרכן הפוטנציאלי.

ב. ברווח, איך למקסם את הרווח, איך לחסוך בהוצאות ולהעלות מחירים ובביצוע במניפולציות מכירתיות על הצרכן.

ג. ביעילות ובאפקטיביות פנים ארגונית, תהליכים ומכונות יעילות יותר. איך להגיע למטרה זול יותר?

ד. ביעדים כל מיני סוגי יעדים פנימיים, מחלקתיים, ארגוניים. בעיקר כדי לדרבן את העובדים להתאמץ יותר ולתת תירוצים למנהלים ברמות השונות.

כמנהל, יזם או משקיע,
אם אתה עסוק בחלק מרכזי מהחשיבה העסקית בארבעת הנושאים הנ"ל
והעסק נמצא בתחרות חריפה עם המתחרים והישרדות כלכלית שפירושה שהעסק לא מרוויח את מה שאתה חושב שעליו להרוויח.
קיימת לכך רק סיבה אחת והיא חוסר מחשבה על הלקוח.

רוב האנשים חושבים על עצמם ברוב שעות היום ורואים את העולם רק דרך האמת שלהם.
בעסקים הדבר דומה, העסקים חושבים על עצמם.
על השרידות שלהם, הרווח שלהם, שמירה על החברה והארגון ומכיוון שרוב הזמן הם עסוקים בעצמם לא נותר להם זמן לחשוב על הלקוח.

 

הלקוח לא יודע להמציא לבדו מוצרים או שירותים כי הוא אינו מכיר את היכולות הקיימות בשוק אך הוא יודע בוודאות אם המוצר או השירות באמת משפרים את חייו.

עליך כמנכ"ל, יזם, משקיע או בעל עסק לשאול את עצמך 3 שאלות:

  1. האם המוצר, השירות או נכון יותר חבילת הערך אותה אתה רוצה לספק ללקוח פותרת את המשימות הפונקציונאליות החברתיות והרגשיות של מר לקוח?
  2. האם חבילת הערך עוזרת למר לקוח לפתור, להחליש, להקטין ולהוריד את הכאבים והתסכולים בחייו?
  3. האם אותה חבילת ערך תורמת למר לקוח תרומה עודפת במישור הפיננסי של חייו.
    האם היא יוצרת עבורו רווח אמיתי או נתפס, האם היא חוסכת עבורו הוצאות?

 

התמקדות בתשובות לשלושת השאלות הנ"ל כאשר חייו של הלקוח במיקוד המחשבה, ייצרו עבור העסק שלך את האסטרטגיה הנכונה.
את הדרך הנכונה להפוך להיות מוביל בענף העסקי שלך וברירת המחדל של הלקוח.
אשמח לדון איתך כיצד לענות על שלושת השאלות וליצור ערך רב בחיי הלקוח שלך.

אתה מוזמן ליצור קשר ונשוחח רק על החברה/עסק שלך בחינם. אמיר דרורי אסטרטג עיסקי drorimst@gmail.com  050-7859777


 


בנוסף כתבתי מדריך מתנה עבורך
להורדה לחץ על הקישור


http://business-israel.ravpage.co.il/double-your-company?REF=ma




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב