דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 טיפים לבחירת אולם לחתונה המושלמת 

מאת    [ 30/03/2015 ]

מילים במאמר: 671   [ נצפה 1515 פעמים ]

הנה הגיעה ההצעה הרומנטית המיוחלת, הטבעת כבר מוכנה, ובאופק ממתין האירוע הגדול: החתונה. אך לפניה ממתינה עבודה רבה בדרך להגשמת הפנטזיות וליצירת הטקס הבלתי נשכח שחלמתם עליו – הוויכוחים המשפחתיים על רשימת האורחים, בחירת הפסקול המתאים לערב, שאלת החלבי או בשרי והחיפוש אחר השמלה המושלמת. אך יותר מכל אלו, כל הפרטים הקטנים שהחיבור ביניהם יוצר את האירוע הבלתי נשכח, ישנה השאלה החשובה ביותר: איפה?

 

לאווירה הנכונה ולתפאורה הנפלאה לאירוע של חייכם דרוש אולם כנסים ואירועים שיתאים במדויק לא רק לחלומותיכם, אלא גם לאילוצי המציאות. איך בוחרים אולם אירועים שכזה? הנה חמישה טיפים לבחירת אולם אירועים לחתונה המושלמת:

 

התחילו בשאלות המכריעות: כסף ורשימת אורחים

 

לפני שנסחפים בתכנון הערב הרומנטי, כדאי לתאם ציפיות עם המציאות ולהתחיל בשני הגורמים המשפיעים יותר מכל על בחירת אולם חתונות. קודם כל, בררו מהו התקציב שעומד לרשותכם, ואחר כך איך מחלקים אותו בין הסעיפים השונים, למציאת הסכום שאותו אתם יכולים להקצות לנושא מקום האירוע. בנוסף, שבו עם ההורים משני הצדדים והחליטו על כמות המוזמנים, המשפיעה באופן ניכר על בחירת המקום והתאמתו לגודל האירוע.

 

אם תקציבכם מוגבל, כדאי לצמצם את הרשימה ולא להתפתות לאולמות אירועים מפוארים הנמצאים מעבר לסף היכולת שלכם. הלא אחרי החתונה המושלמת יש חיים שלמים של זוגיות המחכים לכם, ואינכם רוצים לבלות את שנותיהם הראשונות בתשלום חשבונות על ערב אחד, נפלא ככל שיהיה.

 

מיקום אולם האירועים: התחשבו באורחים שלכם

 

אתם אולי חולמים על חתונה מדברית בעקבות החופשה הזוגית הראשונה שלכם באוהל במדבר יהודה מול נופי בראשית קסומים. אבל אם האורחים שלכם ברובם מאזור הצפון, כדאי לחשב נתיב מחדש אל החלום של על אותו אולם כנסים ואירועים לחתונה המושלמת.

 

כדי שהאורחים שלכם יוכלו להגיע לחתונה ולהישאר ולחגוג בה עד תומה, עליכם להתחשב בהם בבחירת המיקום הגיאוגרפי. נסו לבחור מקום שאינו מצריך נסיעה ארוכה מדי מהאזור בו מתגוררים מרבית האורחים, או בחרו בנקודת האמצע הגיאוגרפית אם האורחים מגיעים מאזורים שונים. במידת הצורך, אם אורחים רבים גרים רחוק ואינם מצוידים ברכב, כדאי לשקול שירותי הסעה לאירוע.

 

כדאי לבדוק גם עד כמה קל למצוא את האולם, שהגישה אליו נוחה, ושיש סידורי חניה באזור: אינכם רוצים להשקיע ממון בחתונה עירונית במועדון יוקרתי, אבל לגלות שהמוזמנים מתעכבים בשל סיבוב חיפוש חניה חמישי באזור.

 

גן אירועים או אולם כנסים גדול?

 

זוהי שאלה לא רק של אופי החתונה המבוקש, אלא גם של העונה. עונות המעבר בישראל נפלאות, אך עשויות לזמן גשם לא צפוי על החופה. חופה בחוף ים תיכוני מצטיירת נפלא בדמיון, אך המציאות עשויה להתברר אחרת בחום של 33 מעלות ובלחות המאיימת על תסרוקת הכלה ועל סבלנות האורחים. גם בתוככי מקום סגור כדאי לוודא שאותו אולם כנסים ואירועים כולל אמצעי חימום וקירור הולמים ליצירת מזג אוויר נעים.

 

כדאי לשקול אולם חתונות המציע גם שטח פתוח, וכך לרקוד על כל החתונות – תרתי משמע.

 

בחרו מקום שאפשר לסמוך עליו

 

בחירת אולם כנסים ואירועים היא הבסיס לחתונה מושלמת, ולכן אסור לקנות חתול בשק, גם אם המחיר והאווירה במקום מפתים במיוחד. סכמו את כל ענייני הכספים מראש לפרטי פרטים בחוזה מפורט, כדי להבין בדיוק מה כלול במחיר. בדקו שהאולם פועל ברישיון, קראו ביקורות ודעות ברשת על המקום וההתנהלות מולו, ואל תשכחו לוודא שיש תעודת כשרות כפי שהרבנות דורשת, כדי לא להיות מופתעים ברגע האמת.

 

שימו לב לפרטים הקטנים

 

גם האירוע הגדול ביותר נופל על הפרטים הקטנים והכי טריוויאליים שכלל לא שמתם לב אליהם. האם בגן האירועים המעוצב שהזמנתם אליו 350 איש יש מספיק תאי שירותים? מה רמת הניקיון בהם והאם צוות המקום מצליח לשמור עליה לאורך כל האירוע?

 

אם הבטחתם לאחיינים שלהקת הרוק שלהם תנגן בקבלת הפנים, או שהחברים עמלו במשך חודשיים על סרטון וידאו היתולי להקרנה בערב, כדאי לוודא מראש שאותו אולם כנסים ואירועים ערוך לכך עם אמצעי ההגברה, ההקרנה וכו' המתאימים. בדקו גם האם יש שעת סגירה קשיחה שבה תצטרכו לסיים את המסיבה, חשבו על נוחות הכסאות והריהוט, ואפילו על גנרטור למקרה חירום של הפסקת חשמל.

 

כי הלא בחייכם המשותפים ובחתונה המושלמת אתם רוצים הפתעות רק מסוג אחד: הפתעות טובות! 

פברז'ה - אולם אירועים, גן אירועים, אולם כנסים בנס ציונה


www.faberge.co.il


08-9333392




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב