אין הזדמנות שניה לרושם ראשון
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

אין הזדמנות שניה לרושם ראשון 

מאת    [ 02/12/2005 ]
מילים במאמר: 156   [ נצפה 4080 פעמים ]

 
 
אין הזדמנות שניה לרושם ראשון


במכירה, הרושם הראשון מאוד קובע.ברגע הראשון, כשהלקוח רואה אותך,במקרים רבים,בראש הלקוח נתקבלה החלטה אם הוא קונה ממך, או לא.

זו יכולה להיות החלטה בתת מודע, הלקוח ייתכן שאפילו לא יודע אותה בהכרה. הרושם הראשון: מהמראה, מהחיוך, מהלבוש, מהריח,מהאישיות הקורנת או לא, מלחיצת היד, מהאיחור, מהמילה הראשונה... קובע לגבי החלטת הקניה.

הלקוח צריך לקנות קודם כל אותך כאדם: אישיות, מראה, חיוך, צריך לחבב אותך, שיהיה לו קליק אתך, אמון בך...אז הוא יכול להמשיך את הפגישה אתך. אתה תחשוב שהוא אתך, שיקנה ממך,ובסוף הוא יאמר לך "לא", כאשר ההחלטה התקבלה בראשו כבר ברגע הראשון, בהתרשמות הראשונה.

אתה לא תדע מה הסיבה שקבלת "לא" - תחשוב שזה המחיר, שזה העיתוי, שזה המתחרה: כל ההתנגדויות הלא אמיתיות ...אבל אם תחקור טוב ותשפר את הרושם הראשון: בתדמית, בסגנון, בלבוש, ביצירת קליק, בדיבור,לא על עצמך,אלא על מה שמענין את הלקוח, סיכוייך גדולים יותר כבר מההתחלה שהלקוח יקנה אותך, ואחר כך, בעקבות זאת, את המוצר שלך.
בני ישראלי, M.B.A, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב