דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלוואה בערבות מדינה מצוינת לעסקים בצמיחה 

מאת    [ 24/03/2015 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 1486 פעמים ]

הרבה בעלי עסקים קטנים מודעים לכך שהקרן בערבות המדינה מסייעת לכל סוגי העסקים הקטנים, גם עסקים בצמיחה שזקוקים למזומנים להגדלת הכנסות וגם עסקים במצוקה שזקוקים למזומנים עקב מחסור במזומנים. אך בכל הנוגע לגיוס הלוואות בערבות מדינה דרך קרן בערבות מדינה, מתן הלוואות בערבות מדינה בעל סיכוי הצלחה גבוהים לעסקים הנמצאים בצמיחה.

קרן בערבות מדינה היא פתרון מצוין לעסקים בצמיחה

עסקים קטנים בצמיחה חייבים לגייס הלוואה. הסיבה לכך היא פשוטה, יש לאותם עסקים אפשרויות להגדיל את מחזור ההכנסות, אך על מנת לעשות זאת הם נזקקים למזומנים עבור מימון הפעילות הגדלה. עסקים קטנים בצמיחה נזקקים לממן הוצאות היום בכדי לקבל הכנסות גדולות יותר בעתיד. זה יכול להיות יבוא או רכישה של מלאי תחת תנאי פער תזרימי וזה יכול להיות השקעה פיזית כמו רכישת מכונה. עסקים קטנים זקוקים לאפיק מימון נוח לתמיכה בפעילות עסקית והקרן לעסקים קטנים מתאימה במיוחד.

למה עסקים בצמיחה מקבלים יותר הלוואות בערבות מדינה מעסקים אחרים ?

הקרן לעסקים קטנים אולי פועלת מתוך המטרה להעניק הלוואות מדינה לכל העסקים הקטנים, ועדיף לכמה שיותר, אך הקרן לא עושה זאת בפועל. אחוזי ההצלחה בקרן סיוע לעסקים היא רק 50%, שזה סותר את טענת הקרן שהם מעוניינים להעניק כמה שיותר הלוואות בערבות מדינה. הבעיה הזאת נובעת מכיוון שבסופו של דבר, קרן בערבות מדינה מעניקה הלוואה בערבות מדינה רק לעסק שיכול לעמוד בהחזרי ההלוואה והוא נקי מבחינה של מידע שלילי. זאת אומרת שהרבה עסקים שנמצאים במצוקה לא יקבלו אישור על הלוואה בערבות מדינה.

בעצם עסקים בצמיחה עונים בחיוב על שני גורמים מאוד חזקים בהחלטת הקרן. הראשון הוא שעסקים בצמיחה מראים לקרן רציונל הלוואה חזק. צורך בגיוס הלוואה בערבות מדינה לשם תמיכה בפעילות צומחת של עסק היא הרציונל הכי חזק שעסק קטן יכול להציג בפני הקרן. זה מאוד הגיוני, הרי העסק מעיד על רווחים יפים וגידול במחזורי הפעילות. העסק נמצא במומנטום חיובי ולכן הנתונים שלו מאוד טובים. כך שהוא מגיע לבחינה של הקרן הוא מראה שהוא צומח ומציג נתונים יפים והוא מבקש הלוואה בערבות מדינה בכדי להמשיך ולתרגם את ההצלחה שלו לרווחים גדולים יותר, עניין שלא יקבל שלילה בקרן.

הגורם השני שעסקים בצמיחה עונים עליו בחיוב הוא שלעסקים בצמיחה יהיה יכולת החזר גבוהה לעומת עסקים במצוקה. ככל שהעסק רווחי יותר כך לעסק יש יותר מרווח מזומנים לעמוד בהחזר הלוואה. הקרן רוצה לדעת שהעסק גם ירוויח וגם יחזיר את ההלוואה. כמובן שעסק במצוקה, שהרווחים שלו רק קטנים ואף אולי מפסיד, יהיה בעל סיכויים פחות טובים להראות יכולת החזר הלוואה, מה שאומר שלעסקים בצמיחה יש יתרון בקבלת הלוואה בערבות מדינה.

ערן רגב - כלכלן ראשי מוסמך במימון (MBA)
מנועי צמיחה פתרונות מימון ופיתוח עסקי
www.government-loans.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב