דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מספר טיפים לעיצוב הבית 

מאת    [ 23/03/2015 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 1493 פעמים ]

הרבה קוני דירות חדשות או בתים פרטיים מעוניינים לבצע עיצוב פנים עצמאית מכיוון שהם רוצים להשיג את המראה שהם אוהבים. הבעיה היא שכאשר עיצוב פנים מתבצע ללא איש מקצוע מיומן, העיצוב שגוי ולא תקין. בכל הנוגע לתחום עיצוב פנים במרכז למשל, הגישה השוררת בקרב מעצבי פנים היא שגם אם בפועל אם למעצבים ספר חוקים קבוע שיש לדעת ועיצוב פנים מתבסס על טעם אישי, עדיין ישנם כללי אצבע לביצוע עיצוב פנים בורה נכונה. הידיעה הזאת מגיעה רק כתוצאה מניסיון.

אומרים שכאשר מחפשים מעצבת פנים במרכז הארץ, הניסיון זה הדבר הכי חשוב שיש לחפש. זה נכון כי רק כאשר מבצעים עיצוב פנים פעמים רבות אפשר באמת להבין את כללי האצבע הבסיסיים. מי שעדיין רוצה לבצע עיצוב פנים עצמאית רצוי שידע מספר טיפים לעיצוב הבית:


    • יש לבחור את צבע של כל חדר לאחר שמרהטים אותו – הדעה הרווחת אצל אנשים אשר אין להם ניסיון בעיצוב פנים הוא שהכי טוב זה דבר ראשון לצבוע את החדר בצבא הרצוי, כאשר החדר ריק ולא מאובזר, ואז להכניס את השטיח והרהיטים. זאת טעות של חוסר ניסיון. צריך להיות סינרגיה בין הרהיטים, השטיח וצבע הקירות. אז מה שצריך לעשות זה לתת צבע בסיס על החדר כאשר הוא ריק ואז לרהט ולשים שטיח בחדרו אז לבחור איזה צבע אנו רוצים ולוודא שהוא מתאים עם הרהיטים.
    • תשמרו על מרווח בין הרהיטים – צפיפות זה לא דבר טוב אף חדר. עקרונית ככל שיש פחות רהיטים כך העיצוב נראה הרבה יותר מרשים ומרווח, ההרגשה יותר נעימה ופחות חונקת. כמובן שלא צריך להשאיר רק כיסא בודד בחדר ולגרום לחדר להיראות ריק לגמרי, אבל יש להגיע לאיזון מבחינת כמות הרהיטים ובשום פנים ואופן לא להעמיס יתר על המידה.
    • תמונות נתלות בגובה העיניים בלבד – כמו בכל המוזאונים המפורסמים, תמונות וחפצי אומנות בכלל שתלויי על הקיר צריכים להיות תלויים בגובה העיניים בלבד. אל תתלו כל מני תמונות על הקיר בגבהים שונים כי זה יוצר אי אחידות ויוצר עיוותים בעיצוב של החדר.
    • קחו בחשבון את מיקום הרהיטים עם השטיח – צריך להיות קשר ישיר בין כל מיקום של רהיט עם השטיח הגדול בחדר, במידה ויש שטיח גדול. למשל בסלון, איפה שלרוב יש שטיח גדול, חשוב שהמיקום של הרהיטים יתבצע ביחס לשטיח ולא סתם בצורה אקראית, זה תורם לעיצוב וגורם למיקום של הרהיטים לקבל משמעות ביחד לכל החדר.
    • בחר רהיט מרכזי שיקבע את העיצוב של החדר – צריך לקבוע רהיט שייתן את הטון בכל חדר וממנו העיצוב יבוצע. למשל, בסלון זה לרוב טלוויזיה, במטבח זה לרוב הכיור וכו'.
    • לא להעמיס בחפצים אישיים – הרבה אנשים מתפתים להעמיס את החדר בחפצים אישיים (תמונות, חפצים סנטימנטליים, מתנות שקיבלו ועוד). עדיף לא להעמיס ביותר מדי דברים אישיים שיהפכו את החדר לארון תצוגה אישית. צריך לנסות ולעדן ולתת לעיצוב הבית להיות אישי אך לא יותר מדי.

נעמה פודובסקי (חג'ג') בוגרת רופין במגמת אדריכלות ועיצוב פנים,


בעלת משרד עיצוב פנים במרכז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב