דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פטרת ציפורניים מחסלים כבר בהתחלה 

מאת    [ 16/03/2015 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 2094 פעמים ]

פטרת מכל סוג היא מטרד של ממש, רוב הזיהומים הפטרייתיים הם זיהומים עקשנים אשר דורשים טיפול ממושך. במבט ראשון קל יהיה לראות בפטרת מטרד אסתטי בלבד ולדחות הלאה את הטיפול בו למועד מאוחר יותר, אך הזנחה ודחייה של הטיפול היא מקור לצרות צרורות. כאשר אנו דוחים את הטיפול בפטרת הפטרייה משתרשת עמוק יותר, מתפשטת אל אזורים נוספים והופכת עקשנית הרבה יותר. פטרת ציפורניים היא תופעה מאוד נפוצה אותה יש למגר כבר בשלבים ראשונים, הקדימו לטפל בפטרת כבר כאשר מופיעים הסימנים הראשונים ולבצע טיפולי מניעה באופן שוטף.

כדאי לדעת כי הזנחה של פטרת ציפורניים תביא למצבים של כאבים עזים, ריחות רעים מכף הרגל וגם פגיעה במערכות הגוף הפנימיות. פטרת הציפורניים בשלבים מתקדמים פוגעת במערכת בעיכול ובמערכת הכבד. טיפול יסודי מוקדם יוכל למנוע את החמרת המצב.

טיפול ראשוני בפטרת ציפורניים

יש לכם חשש כי אתם סובלים מזיהום ראשוני או פטרת ציפורניים חוזרת? כדאי לגשת מיד לאבחון רפואי. ישנם מקרים בהם הטיפול הראשוני יוכל למנוע את התפתחות הפטרת בעוד במקרים אחרים הטיפול הראשוני ימנע את החמרת המצב. פנייה אל רופא קופת חולים תאפשר קבלת מרשם מתאים לתכשירים טיפוליים, תכשירי טיפול בסיסיים וטבעיים ניתן לרכוש גם בבית המרקחת ללא מרשם רופא. לצורך קבלת טיפול מתאים במהרה עליכם להקפיד לפנות למטפל מוסמך אשר יוכל להתאים בעבורכם את התכשיר הטיפולי המתאים ביותר לתסמינים ולסוג הפטרת.

קיימים מצבים בהם טיפול ראשוני הניתן על ידי רופא אינו זמין, פטרת ציפורניים תוקפת גם במהלך טיולי תרמילאים בחו"ל. במקרים אלו מומלץ יהיה להשרות את כף הרגל בתוך מים חמים מהולים במעט יוד למשך כרבע שעה, התמיסה תביא הקלה בגירוד ותמנע מהפטרת להתפשט הלאה אל אזורים נוספים.  במידת האפשר כדאי להשלים את הטיפול עם משחות נגד פטרת אותן אפשר לרכוש בכל בית מרקחת ללא צורך בהצגת מרשם. התכשירים הללו אינם מצליחים להשמיד את הפטרת אך הם מספקים טיפול ראשוני הולם.

המלצה נוספת היא פיזור של אבקה אנטי פטרייתית בתוך הנעליים, זהו טיפול מונע חשוב מאוד למניעת זיהומים חוזרים או העברה של פטרת לבני משפחה נוספים. חשוב לזכור כי פטרת ציפורניים עלולה להיות מדבקת מאוד. שימוש פשוט בטלק בתוך הנעליים יצמצם את סכנת ההדבקה.

כדאי לדעת, אפשר לטפל במקרים של פטרת ציפורניים בדרגות חומרה שונות. קל יותר יהיה לטפל בבעיה בשלבים ראשונים, אך גם במקרים מורכבים יותר בהם הפטרת כבר באה לידי ביטוי בכל כף הרגל אפשר יהיה לטפל בהצלחה. 

טיפול מתקדם וטיפול ראשוני במקרים של פטרת ציפורניים בקרב גברים ונשים, מחסלים את הפטרת אחת ולתמיד!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב