דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע הסעת עובדים עדיפה על הגעה עצמית 

מאת    [ 16/03/2015 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 3565 פעמים ]

יש מקומות עבודה שהעובדים מגיעים אליהם בבוקר באופן עצמאי – ברכב, באוטובוס, ברכבת וכיוצא בזה. לעומתם, יותר ויותר מקומות עבודה מארגנים עבור עובדיהם הסעה מסודרת בבוקר יום העבודה ובסיומו, כאשר עובדים המתגוררים באיזורים מסוימים מגיעים יחדיו בכלי רכב אחד, כגון אוטובוס או מיניבוס.

אם הנכם בעלי עסק, איזו אפשרות תעדיפו? רמז: התשובה בכותרת...

זה עולה לכם פחות

ידוע כי כבעלי עסק אתם משלמים לעובדיכם, בנוסף לשכרם, גם החזר הוצאות נסיעה או החזר על הוצאות דלק. אם כך, בוודאי שעדיף לשלם הוצאות דלק של רכב הסעות אחד שיכול להכיל מספר גדול של אנשים מאשר לשלם החזר הוצאות על מספר כלי רכב, וזאת גם אם לוקחים בחשבון את שכר הנהג ופרמיות שונות המשולמות לחברת ההסעות. בשורה התחתונה, הסעה מאורגנת פשוט עולה לכם פחות.

חיסכון בזמן

הסעות עובדים לא רק ישימו סוף לתירוצים היומיים בסגנון "מצטער שאיחרתי, היה פקק מטורף באיילון", ויוודאו שהעובדים מגיעים באותו זמן למשרד ולא מטפטפים פנימה בהפרשים של דקות ארוכות, אלא גם יכולות לחסוך את זמן העדכונים ההדדיים של החבר'ה בבוקר: במקום שיספרו אחד לשני מה חדש וירכלו על הזוג הטרי ממחלקת חשבונות על חשבון שעות העבודה, הם יכולים לעשות זאת בזמן הנסיעה – מה שיותיר להם יותר זמן פנוי לבצע את מטלותיהם ובאופן אוטומטי ישפר את פריון העבודה.

רעננות העובדים

עובד שנוסע ברכבו הפרטי עלול להופיע לעבודה כשהוא רגזן ועייף בגלל השעה המוקדמת בה התעורר בבוקר, הזמן הארוך שבילה בפקקים או חיפוש החניה המתיש. עובד שמגיע בתחבורה ציבורית עלול להגיע עצבני משום שעמד כל הדרך ברכבת צפופה או באוטובוס לוהט...
ולעומת זאת, עובדים שמגיעים ברכב ההסעה פטורים מן הלחץ המתלווה לנהיגה, יש להם אפשרות לנמנם בדרך, והם מגיעים לעבודה כשהם שלווים ורעננים.

השיקול הירוק

בחברה קפיטליסטית כמו שלנו זה אולי לא השיקול המרכזי, אבל יש מי שגם זה חשוב לו: רכב הסעת עובדים אחד צורך הרבה פחות דלק ופולט הרבה פחות גזים מזהמים שפוגעים באיכות הסביבה מאשר מספר גדול של כלי רכב. אז אם לא לטובת העסק או העובדים, אז לפחות לטובת כדור הארץ!

 

לסיכום, לא סתם עוד ועוד חברות ובתי עסק עוברים להשתמש בשירותיהן של חברות הסעות עובדים. זה זול יותר, חסכוני יותר וירוק יותר. אם העובדים שלכם עדיין מגיעים לעבודה באופן עצמאי, מומלץ לכם לשקול לארגן עבורם הסעה שבשורה התחתונה תהיה ידידותית יותר לסביבה, תחסוך לכם כסף ותשפר את אפקטיביות העובדים בשעות העבודה. נסיעה טובה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב