דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיומנה של הבייביסיטר שלכם 

מאת    [ 14/03/2015 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 1733 פעמים ]

 היום כמעט כל משפחה בישראל צריכה בייביסיטר.

למרות שהמצב הכלכלי הוא לא קל ומדובר בעוד הוצאה, כאשר מגיע הרגע שבני משפחה לא יכולים כבר לעזור ואתם  רוצים לצאת בערב להתאוורר, אתם נאלצים לחפש מטפלת שתשמור על ילדיכם בזמן הבילוי.

המציאות שלכם היא לא קלה, סדר היום עמוס וכולל בתוכו המון סידורים כגון הסעות לגן , לבתי הספר, לחוגים, קניות לבית, כביסות, ניקיונות, חשבונות, מטלות שיש לכם בעבודה, יש לכם המון על הראש ! ובין כל הסידורים והמטלות אתם מנסים גם למצוא בכל זאת זמן לעצמכם, זמן למשפחה, לעשות משהו כיף עם הילדים, אתם רוצים לבלות עם הבני זוג שלכם קצת לבד בשביל לשמר את הזוגיות בתוך כל הבלאגן.הגעתם למסקנה שצריך למצוא בייביסיטר לילדים מישהי שתיתן עוד יד במטלות הבית, או שתגיע מידי פעם בערבים לשמור על הילדים כשאתם יוצאים, ויכול להיות שאתם בכלל זקוקים למטפלתאופר מישהי קבועה שממש תהפך לחלק מהמשפחה, וכמובן שתהיה אחראית, בוגרת, מקסימה חייכנית ושהילדים יתחברו אליה.

אז פניתם לחברים, להורים לדודים ולשכנים שימליצו לכם, קיבלתם כמה מספרי טלפון והתחלתם בחיפוש..(חיפוש די מייגע ניתן לומר) אז מה הופך בייביסיטר למתאימה ביותר? איך תדעו? הרי אתם משאירים אותה עם הדבר היקר לכם מכל- הילדים שלכם.

בשביל לדעת את התשובה לשאלה הזאת כדאי להבין קודם כל את נקודת המבט של הנערות נשים שבאות לעשות בייביסיטר.

אז למה אנחנו רוצות לשמור על הילדים שלכם? בגלל הכסף? בגלל שזה מסתדר לנו מבחינת הזמנים? אלו סיבות אפשריות, אך יש לציין שמישהי שתעשה את זה אך ורק בגלל הסיבות הללו לא תשרוד יותר מכמה ימים .. אתם רוצים שהילדים שלכם יהיו ביידים הכי טובות והכי אוהבות. ילדים מרגישים הכל, הם מרגישים זיוף והם מרגישים אהבה וחום כאשר הם אותנטיים.

בדור שלנו, מבחינה תרבותית נישואים וילדים נעשים בעיקר בשנות ה30+ לחיינו אך האם מבחינה טבעית זה מה שנועד להיות? האם גיל 35 זה הגיל האידיאלי להביא ילד ראשון? התשובה חלוקה.בתור נשים, אנחנו מקבלות מחזור החל מגיל 12 , האם זה אומר שמגיל 13 אנחנו כבר בשלות להיות אמהות? מבחינה פיזית אנחנו הכי פוריות בגילאי ה20 של חיינו. מבחינה טבעית נועדנו ללדת בגיל צעיר, דבר שכמובן משפיע על החשיבה שלנו. יש לציין שלא כולן חשות את אותו הדבר ויש גם נשים שהבאת ילדים לעולם זה לא דבר שהן חושקות בו יותר מידי או מעניקות לו חשיבות. אך יש גם נשים בשנות ה20 לחייהם שכן מרגישות שהן רוצות ילד, שמרגישות בשלות מבחינה פיזית אך לא חברתית ותרבותית. הרי ילד זאת אחריות גדולה, צריך כסף צריך בעל, צריך ביטחון. 

בעידן שלנו צריך להספיק, כמעט כולם הולכים ללמוד השכלה גבוהה. השאיפות המקצועיות שלנו גבוהות, יש יותר תחרות שמצריכה יותר מאיתנו. המצב הכלכלי המורכב והקשה שנוצר במדינה בשנים האחרונות  גם כן משפיע על ההחלטות שלנו לגבי הקמת משפחה. כל הדברים הללו גורמים לרבות מאיתנו לדחות את הקמת המשפחה לשנות ה30 לחיינו תוך התעלמות מהרצון הטבעי שלנו להפוך כבר לאמהות. 

הנערות הללו, הן הנערות שאני חושבת שיעשו את העבודה הטובה ביותר בתוך ביבייסיטריות. הנערות עם האהבה האמיתית והכה לילדים, היכולת להחיל, הסבלנות, האנרגיה לשחק, הן לא רואות ביקור אצלכם כעבודה או כמשהו שצריך לעבור, אלא כזמן כיפי עם ילדים שהן אוהבות, זמן שממלא אותן, הילדים ירצו לראות את אותן הנערות שוב. 

הילדים שלכם ירגישו בזה וגם אתם תרגישו, תקשיבו לאינטואיציה וכך תדעו.  

שיר רכטר מנהלת העסק בייביסיטר בעמק חפר


http://ebabysitter.co.il/  


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב