דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לפרסם עסק קטן ולא לרושש אותו? 

מאת    [ 12/03/2015 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 3558 פעמים ]

מפני שאנחנו מהווים חברת פרסום עם ההתמחות בקידום עסקים קטנים - אנחנו יכולים להגיד - יש שתי דרכים לפרסום עסקים קטנים שעובדות מצוין. האחת זה פרסום ממומן בפייסבוק, השנייה היא פרסום ממומן בגוגל אדוורדס.

פרסום בפייסבוק

מה החלום של עסק קטן? שהלקוחות ירדפו אחריו. בדרך כלל עסקים קטנים הם עסקים מקומיים שיכולים לספק את שירותיהם רק באזור מסוים בארץ. פייסבוק מאפשרת לפנות בפרסום רק לתושבי אזור ספציפי. מעבר לכך, בפייסבוק ניתן לפרסם לגברים או לנשים, לאנשים בטווח הגילאים שתקבעו, לאנשים נשואים, ארוסים, לבעלי תחומי עניין מסוימים וכד'. כמו כן, פייסבוק מאפשרת לפרסם לדוברי שפות מסוימות, מה שמאוד אקטואלי בארץ. אתם יכולים לעשות פרסום ברוסית או בצרפתית ולעקוף בכך את המתחרים.  פייסבוק זהו כלי פרסומי מאוד יעיל למי שיודע להשתמש בו. אתם יכולים לעשות בעזרתו גם יחסי הציבור, גם קידום של האתר שלכם. פייסבוק מאפשרת לכם בסכום שפוי להגיע לקהל היעד שאותו אתם צריכים. 


פרסום בגוגל

מתי צריך לפרסם בגוגל ומה ההבדל בין הפרסום בגולג לפרסום בפייסבוק? קודם כל, פרסום בפייסבוק הוא פרסום בדחיפה ופרסום בגוגל הוא פרסום במשיכה. זאת אומרת שבפייסבוק אנו דוחפים את המוצר שלנו לאנשים שלא מביעים צורך בו. אנחנו פשוט מניחים שלאוכלוסיה זו המוצר עשוי להתאים. לעומת זאת, בגוגל אנשים באופן פעיל מחפשים את המוצר. מה שאנחנו עושים – מראים להם מודעה פרסומית ליד תוצאות החיפוש הטבעיות. זאת אומרת שבגוגל הצורך כבר קיים. לכן הפרסום בגוגל עולה יותר, מאשר הפרסום בפייסבוק. למה? כי אחוז ההמרה יותר גבוה בפרסום בגוגל. עדיין, מפני שאנחנו מדברים פה על התשלום פר קליק – זה מעולה לעסקים קטנים. בכל בשליטתכם. אתם לא משלמים אלפי שקלים בחודש כמו בפרסום על ידי השלטים. אתם יודעים עבור מה אתם משלמים. אם אנשים נכנסו לאתר שלכם דרך המודעה ולא השאירו פרטים או לא התקשרו – הבעיה היא לא בפרסום. הבעיה באתר שלכם. לכן צריך להשקיע לא רק את התקציב לקמפיין אלא גם התקציב לבניית דף נחיתה, לכתיבת תוכן, לעיצוב. אלה דברים קריטיים בפרסום לעסקים קטנים אז לא כדאי לחסוך עליהם.
זכרו – קמצן משלם פעמיים ופרסום באינטרנט זוהי מערכת שמורכבת מכמה שלבים: בניית דף נחיתה איכותי, הקמת קמפיין פרסומי בצורה נכונה ולבסוף -שלב המכירה. השקעה ב-3 השלבים האלה תבטיח לכם הצלחה!

מאחלת לכם הצלחה רבה בעסקים!

 

ורה ריף Iwebsite - בניית אתרי וורדפרס  קידום עסקים באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב