דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


7 צעדים לצמיחה ושינוי ניהולי 

מאת    [ 11/03/2015 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 652 פעמים ]

כמנהלים וכאנשי מפתח לא פעם אנו נמצאים על 2 הקצוות של החבל. אחדים מאיתנו חושבים כי אנו "מושלמים", לא זקוקים לכל שינוי וליטוש. אחרים נמצאים באזור הנוחות הקובע כי שלמות קיימת רק בסיפורים. הם יודעים כי המקום שבו הם נמצאים הינו רך וענוג כלפי עצמם. זאת נקודת נחמה לכאלה שמרגישים טוב עם עצמם ולא מחפשים את "השלמות". הם אלה הדורכים במקום ועשויים רגע אחד להבין כי "הרכבת יצאה מהתחנה".

 

בוא נבחן מה הם הדרכים לבצע שיפור והתמקצעות. "מהכרות עם מאות מנהלים עסקיים מתברר כי המצטיינים והמשתפרים תדיר הינם כאלה המקדשים את הביקורת העצמית שלהן. לדעתם ביקורת עצמית היא המנוע הכי חשוב לשיפור צמיחה והישגים מתמשכים. הם אלה שלא רודפים אחרי השלמות אך מנגד הם בורחים כמו מאש מאזורי הנוחות האישיים שלהם". אנו חייבים כמנהלים להיות הרבה יותר מעודכנים ומקצועיים לקראת העשור השלשי במאה ה- 21. שנת 2020 נפתחה ואנו שמחים להציג לכם מגוון קורסים סדנאות והרצאות בתחום הניהול המכירות והמנהיגות.

 

להלן 7 צעדים פשוטים האמורים לעזור באימוץ תרבות של שינוישיגרום לצמיחה והתקדמות ומקצועית ואישית -נסו לאתר את הבעיה המרכזית -   דוד, מנכ"ל בחברת הזנק, הגיע למסקנה כי אנשיו בחברה מבזבזים יותר מידי אנרגיות על אינטריגות פנימיות. הדבר מטריף את דעתו ומביא אותו להרגיש לא פעם כגננתהגדירו את המטרה הסופית – כמנכ"ל בחברת הזנק, דוד מבקש לבנות תרבות אירגונית יעילה ואפקטיבית יותר.

 

תרבות נטולת חיכוך ופוליטיקות פנימיות מיותרות ושוחקות. בחרו יעד ראשוני ממשי קטן  הניתן למדידה – דוד כמנכ"ל חברת ההזנק החליט להקדיש 15 דקות למיפוי "החוליות החלשות" בחברה. מיפוי של העובדים והמנהלים שמציתים את הטריגר של החיכוך והאינטריגות. קרא את הצעדים הנוספים שבחר דוד המנכ"ל לעשות.

 

לבסוף היה נכון כי  תעשו לנושא "אאוטינג" התחייבות של אחרים מועילה – כדי להתמיד בשינוי הוא הבין כי עליו לחבר למשימה את מנהליו הבכירים. לחבר לתהליך את מובילי דעת הקהל "השקטים" בחברה. הוא "מכר" את החשיבות של התהליך בהתחלה לקבוצה נבחרת שלאחריה היא סחפה אחרים אחריה.

 

נשמח תמיד להיות שותפים שלכם בדרך לאיתור דרכי פעולה ניהוליות אפקטיביות יותר בכל מה שקשור לניהול שינויים וצמיחה. אנו תמיד פועלים מעמדה של שותף לדרך ולהתלבטות ולא מעמדה של מתן עצות בלבד. אנו לא מאמינים בעצות. אנו מאמינים בתהליכים ובעבודה בשטח גם בתחום זה. שמחים להציג חלק מסיפורי ההצלחה שלנו

משה גרימברג-יחד עם אנשי מקצוע נוספים, עוסק בייעוץ ארגוני, בהנחיה, בהדרכה ובפיתוח תוכניות למנהלים ולכוחות מכירה. פועל כיום בתחום של הדרכות פנים-ארגוניות במגוון חברות, מהטובות במשק הישראלי.דוא"ל abc@nihul4u.co.il  טלפון: 054-4814332 אתר הבית http://www.nihul4u.co.il/      




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב